Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Παιδιά με παράγοντες «υψηλού κινδύνου». Η ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστεί από ατομικούς- βιολογικούς παράγοντες, οι οποίοι δρουν προγεννητικά.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ (MS PROJECT) Διαμόρφωση πόρων Νίκος Μαστρογιάννης Διδάκτορας Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων Παν/μίου Πατρών Προσαρμοσμένο από.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
καθρεπτικοι- (κατοπτρικοι) νευρωνεσ mirror neurones
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 4 : Αυτοκτονία Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Κολοβακτηρίαση μηρυκαστικών και χοίρου. 2 Ορισμός Γενικευμένη ή εντερική λοίμωξη που προσβάλλει τα νεαρά κυρίως ζώα [νεογέννητα (0-14 ημερών) μηρυκαστικά,
Αγγελική Γ. Θάνου Σχολική Σύμβουλος 48ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Προσεγγίζοντας τα συναισθήματα και την συμπεριφορά των παιδιών.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
«Ηλεκτρονικό Αρχείο Παρουσίασης (power point)_Επιμορφωτικό Υλικό»
«ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΠΛ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Θεωρίες Προσωπικότητας: εννοιολογικές διασαφήσεις
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
Υπάρχει σημαντική διαφωνία στην κοινότητα των μουσείων σχετικά με το τι πράγματα είναι κατάλληλα για μουσεία, εάν τα μουσεία πρέπει να περιέχουν μόνο αντικείμενα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
Ο άνθρωπος.
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Περιγραφή Ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουμε την έννοια της όψης της γλώσσας SQL. Χ. Σκουρλάς.
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗ - ΣΚΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«Η λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Μια πρώτη συγκριτική μελέτη των ελληνικών και των αγγλικών προγραμμάτων σπουδών» Τάσος Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλολογίας ΕΚΠΑ, Τζήνα.
Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Κατερίνα Μαυραντωνάκη
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
Anti-bullying Campaign
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
Εργαςτηριο διαχειριςης εργων (Ms Project)
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
Κοινωνική Οικονομία Υπάρχον θεσμικό πλαίσιο
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
Αεροπορικό Ατύχημα και οι επιπτώσεις του
ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ Λαβδανίτη Μαρία1, Πάνου Αναστασία2, Δημητριάδου Αλεξάνδρα1 1. Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος.
ΑΑ-028 ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ Σιμωνίδου Αικατερίνη1, Κουκουρίκος Κωνσταντίνος2, Ιωσήφ Σοφία1 1.Τεχνολόγος Ιατρικών Εργαστηρίων, Τμήμα Αιμοδοσίας,
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Μαθησιακή Ικανότητα και Εξέλιξη
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Find: ρc [in] from load (4 layers)
7ο Επιστημονικό Συμπόσιο Γενικής Ιατρικής
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
Η θεωρία της Δημιουργικότητας (Creativity Theory)
TΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ OpenStax [CC BY 4.0 (
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Ψυχοπαιδαγωγική του Αναδυόμενου Γραπτού Λόγου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες; Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες; Πέννυ Παπανικολοπούλου Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια Οκτώβριος 2009

Πρακτικές Ανησυχίες Γονέων Πόσα χρήματα απαιτούνται; Το κράτος τι θα συνεισφέρει; Η Νομαρχία; Η Δημοτική Αρχή; Η Εκκλησία; Από τη νομοθεσία τι προβλέπεται; Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσει ένας γονιός για να προχωρήσει στην τοποθέτηση του παιδιού του σε ένα τέτοιο σπίτι; Για τα σπίτια που είναι με ενοίκιο τι γίνεται μελλοντικά; Θα αλλάζουν συνεχώς σπίτια; Πώς ακριβώς είναι αυτά τα σπίτια; Πού βρίσκονται; Τι εξοπλισμό έχουν; Οι γείτονες πώς αντιδρούν; Τα δέχονται; Τι προσωπικό απαιτείται; Τι εκπαίδευση πρέπει να έχει;

Συναισθηματικές Ανησυχίες Γονέων Συναισθηματικές Ανησυχίες Γονέων Οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τα παιδιά τους όταν μένουν σε δομές Υποστηριζόμενης Διαβίωσης; Ακούσαμε για το φόβο της εγκατάλειψης και του ψυχικού τραύματος παιδιού και γονέα. Ποια ηλικία είναι κατάλληλη για να μπει το παιδί μου σε στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης; Πώς θα καλύψει ο γονιός το «κενό» αφότου φύγει το παιδί από το σπίτι; Μαζί με ποια άλλα παιδιά συγκατοικούν; Με την ίδια διαταραχή ή όχι; Με τι δραστηριότητες απασχολούνται; Πώς κυλάει η μέρα τους; Τα παιδιά / ενήλικες είναι ευτυχισμένα /οι εκεί; Αγάπη από πού θα πάρει το παιδί; Καλύπτεται συναισθηματικά;

Ποιότητα ζωής σε κοινωνικό επίπεδο Ο άνθρωπος (ανάπηρος και μη) χρειάζεται: Σχέσεις με άλλους ανθρώπους που τον αγαπούν και τον φροντίζουν Την ευκαιρία να συνεισφέρει στην κοινωνία Να έχει ένα σπίτι δικό του Να στηρίζεται όταν παίρνει αποφάσεις στη ζωή του Οικονομική ασφάλεια και προσωπική περιουσία για την εξασφάλιση του μέλλοντος ‘A Good Life’ by Al Etmanski.

Η Θεωρία της «Εμπλοκής και Ροής» του Mihaly Csikszentmihalyi (τσικ ΣΕΝΤ μι χάϊ) Όταν το άτομο εμπλακεί σε ασχολία που χαίρεται τότε βιώνει στιγμές βαθιάς ικανοποίησης. Είναι τόση η ικανοποίηση ώστε να ξεχνά όλα τα άλλα και ο χρόνος κυλά χωρίς να το καταλάβει. Θεωρία της Ροής / Flow

Η Θεωρία της «Εμπλοκής και Ροής» Λεπτές και Αδρές δεξιότητες (συντονισμός χεριού και ματιού, όπως π.χ. κέντημα, πλέξιμο, κεραμική κ.ά. ) Να τα καταφέρω σε απλές δουλειές της καθημερινής ζωής (μαγείρεμα, κηπουρική, επισκευές κ.ά.) Αύξηση του κινητικού / μυϊκού ελέγχου Εξάσκηση της συγκέντρωσης και προσοχής (σταυρόλεξα, sudocu κ.ά) Ευκαιρίες για δημιουργική έκφραση Εξάσκηση της φαντασίας

Η Θεωρία της «Εμπλοκής και Ροής» και η Αναπηρία του Νου Προκλήσεις Δυσκολίες συγκέντρωσης και προσοχής Δυσκολίες ελέγχου των αδρών και λεπτών δεξιοτήτων Δυσκολία στην λειτουργία της αφαιρετικής σκέψης και φαντασίας (όλοι διαφέρουμε) Δυσκολίες στις διαπροσωπικές και κοινωνικές σχέσεις Δυσκολία να κατανοήσουν το περιβάλλον και τις εργασίες που τους αναθέτουμε (πρέπει εμείς να βρίσκουμε τους κώδικες επικοινωνίας) Δυσκολίες στους ρόλους που πρόκειται να διαδραματίσουν στη ζωή. Έχουν κοινωνική αξία; Βοηθά η δημιουργική ενασχόληση τα άτομα με αναπηρίες; Βοηθά η δημιουργική ενασχόληση τον τυπικό πληθυσμό;

Τι είναι ποιότητα; Τι σημαίνει ποιότητα; Τι σημαίνει καλή ζωή; Η ζωή είναι τετελεσμένη και εμείς της δίνουμε την ποιότητα που θέλουμε.

Ποιότητα του Νου Εξαρτάται από τις σκέψεις και τα συναισθήματα που έχουμε σχετικά με την απασχόληση και την υπόλοιπη καθημερινή ζωή. Πώς τη βλέπουμε και πώς αισθανόμαστε;….. Ποια είναι η ανθρώπινη επίγνωση… σε σχέση με το βίωμα; Πώς στρέφω τη σκέψη και τη ψυχή μου σ’ αυτό που κάνω;….

Συνέχεια της ….Ροής του τσικ ΣΕΝΤ μι χάι Η μέρα χωρίζεται σε τέσσερα μέρη: 1. Εργασία ή Μάθηση= δημιουργική / παραγωγική εργασία 2. Συντήρηση της ζωής 3. Ελεύθερος Χρόνος και 4. Ύπνος Ξεκούραση, ώρα σίτισης, διαπροσωπικές σχέσεις και κάποια δημιουργική ή απλά παραγωγική εργασία (από μας εξαρτάται η ποιότητα). Οι 16 ώρες της Ημέρας και που πηγαίνουν…..;

Πού πηγαίνει η ημέρα μου…; Παραγωγικές εργασίες: εργασία, μελέτη, ομιλία, φαγητό, ρεμβάζω ενώ βρίσκομαι στην εργασία Ποσοστά 20-45% 4-15 % Σύνολο ποσοστών 24 -60% Δραστηριότητες Συντήρησης: (καθαριότητα, μαγείρεμα, ψώνια) Ώρα φαγητού, προσωπική υγιεινή και ντύσιμο Οδήγηση και μεταφορά 8-22% 3-5% 3-6% 6-9% 20-42% Δραστηριότητες Ελεύθερου Χρόνου: Τηλεόραση και διάβασμα;; Hobbies, sports, ταινίες, εστιατόρια κτλ.. Συνομιλία- διάλογος κοινωνικοποίηση Απραξία και ξεκούραση 9-13% 4-13% 4-12% 20-43% Csikszentmihalyi and Graef 1980, Kubey and Csikszentmihalyi (1990), Larson and Richards (1994)

Η Ροή είναι παράγοντας θεραπείας; Προάγει την αύξηση της αυτοεκτίμησης; Κατέχω κάποια δραστηριότητα (mastering the skills of everyday life) Ανάγκη ελέγχου ενός υλικού Πολλές φορές κάποιοι έχουν φύση και τάση καλλιτεχνική η οποία πρέπει να αξιοποιηθεί. Δεν χρειάζεται να είναι τέλειοι σε κάποια δραστηριότητα για να την χαίρονται. Μεταβολή από το χαοτική σε δημιουργική οργάνωση Δημιουργία μίας θετικής εικόνας του εαυτού μας Επιβεβαίωση της αυτό εκτίμησης Ατομική ενασχόληση – βίωμα της ροής Ομαδική ενασχόληση – πιο μεγάλη πρόκληση η ροή.

Συγκέντρωση και Εστίαση στην ενασχόληση Disassociation ….έλλειψη συγκρότησης. Μεγάλη αποδιοργάνωση και αποκοπή από τον εαυτό μας και το περιβάλλον. Δεν υπάρχει γείωση και αρκετή επαφή με την πραγματικότητα στο εδώ και τώρα. (πραγματικότητα γύρω μας και μέσα μας) Πρέπει να βρεθεί ενασχόληση η οποία θα γειώνει και φέρνει το άτομο σε επαφή με τη γη και το σώμα του.

Daniel Siegel and Interpersonal Neurobiology Σχέση: είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ανθρώπων και χαρακτηρίζεται από το μοίρασμα πληροφοριών. Στέλνουμε και λαμβάνουμε πληροφορίες. Δίνουμε νόημα στον «άνεμο της ενέργειας». Μπορούμε να παρατηρήσουμε τα διάφορα πρότυπα αλληλεπίδρασης ή ανταλλαγής της ενέργειας μεταξύ των ανθρώπων. Ροή – πώς αλλάζει η ενέργεια μέσα στο χρόνο, πώς αλλάζει η πληροφορία…. Σχέση μυαλό εγκέφαλος

Ο εγκέφαλος = μηχανισμός το κεντρικό νευρικό σύστημα, το περιφερειακό νευρικό σύστημα και ολόκληρο το σώμα. Ο εγκέφαλος ελέγχει το μηχανισμό ροής σε ολόκληρο το νευρικό σύστημα / σώμα. Ο εγκέφαλος διαμορφώνεται από βιώματα παρελθόντος και παρόντος. Ο εγκέφαλος παρακολουθείται από 4 διαστάσεις, μήκος, ύψος, πλάτος και χρόνος.

Το Μυαλό = ρυθμιστής ενσαρκωμένη διαπροσωπική σχέση και διαδικασία η οποία ρυθμίζει τη ροή των πληροφοριών και ενέργειας. Το μυαλό παρατηρεί, καταγράφει αλλά και σχηματοποιεί την πληροφορία και την ενέργεια. Αν δεν είμαι σε θέση να παρατηρήσω τη ροή μου, πώς μπορώ να την διαμορφώσω ή να την αλλάξω; Νόημα; Αφενός το χάος ----------------------αφετέρου η δυσκαμψία και στόχος η ισορροπία μεταξύ των δύο.

Στόχος της εκπαίδευσης / θεραπείας Στόχος πολλών ψυχοθεραπειών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων είναι η ενίσχυση του μυαλού ώστε να μπορέσει ο θεραπευόμενος να παρατηρεί, να καταγράφει και να διαμορφώνει τον εαυτό του και τον τρόπο του στην ανταλλαγή πληροφοριών και ενέργειας. Κανάλια ενδοεπικοινωνίας: Συναίσθημα, Σκέψη, Εικόνα, αίσθηση και σώμα

Η ένωση των τριών σε ένα…. Σχέση εγκέφαλος μυαλό Μοίρασμα / σχέση (επικοινωνία) Μηχανισμός / εγκέφαλος (αυτοκίνητο) Ρύθμιση / μυαλό (οδηγός) «Τα πάντα ρει» με ενέργεια και πληροφορία.

Σκοπός της Εκπαίδευσης και Θεραπείας είναι…. Η ενσωμάτωση διαφοροποιημένων τμημάτων και κομματιών σε μία αρμονία (κακοφωνία σε αρμονία) Η ενσωμάτωση συμβαίνει με τη σύνδεση των διαφόρων τμημάτων του μυαλού και με την άσκηση της προσοχής και συγκέντρωσης Η εκπαίδευση και θεραπεία πρέπει να προκαλεί την πυροδότηση των νευρώνων του εγκεφάλου When neurons fire together, they wire together…. (synaptic linkage) So therapy must stimulate the brain…. (D. Siegel)

Τα χαρακτηριστικά της ενσωμάτωσης είναι : Ευελιξία, προσαρμογή, συνοχή, με ενέργεια αλλά και σταθερότητα Καινούργιο – η Προσοχή – και η Αεροβική Άσκηση αυξάνει την Νευροπλαστικότητα του Εγκεφάλου Χάος-------------------------------------δυσκαμψία Μαθησιακό, προσωπικότητα, ψυχοπαθολογία

Βιβλιογραφία Csikszentmihalyi, Mihaly (1997) Finding Flow. The Psychology of Engagement with Everyday Life. New York, Basic Books Siegel, Daniel (2007) Τhe Mindful Brain: Reflection and Attunement in the Cultivation of Well-Being. Norton, New York. Siegel, Daniel (1999) The Developing Mind: Toward a Neurobiology of Interpersonal Experience. Guilford Press, New York. Siegel, Daniel and Hartzell, Mary (2003) Parenting from the Inside Out, Penguin Group, New York. Timmons, Alexandra and MacDonald, Elaine (2008) “Alchemy and Magic”: the Experience of Using Clay for People with Chronic Illness and Disability. British Journal of Occupational Therapy. March, 71 (3).