Σχολ. Έτος Α’ τρίμηνο Διδάσκουσα: Μπλέτα Σοφία Φιλόλογος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ; Κακοποίηση είναι μία βίαιη και επιθετική συμπεριφορά ή ενέργεια που δημιουργεί βλάβη, τραύμα, πόνο, φόβο, απειλή, αίσθημα δυσαρέσκειας,
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Οργανισμός για τους πρόσφυγες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολ. Έτος 2015-16 Α’ τρίμηνο Διδάσκουσα: Μπλέτα Σοφία Φιλόλογος Εργασία των μαθητών του Γ΄3 του 8ου Γυμνασίου Αχαρνών στο μάθημα της Αειφόρου Ανάπτυξης Σχολ. Έτος 2015-16 Α’ τρίμηνο Διδάσκουσα: Μπλέτα Σοφία Φιλόλογος

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ είναι εκείνη που βελτιώνει τις δομές σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δράσης (υγεία, παιδεία, οικονομία κλπ.) χωρίς να καταστρέφει το φυσικό και βιολογικό περιβάλλον.

Κάθε πολίτης είναι μέλος ενός συνόλου και πρέπει να αποσκοπεί στο συλλογικό συμφέρον. Η συνειδητοποίηση του χρέους απέναντι στην κοινωνία, η μύηση στα ανθρωπιστικά ιδεώδη και η διάπλαση μιας δημοκρατικής προσωπικότητας διέρχεται και μέσα από την προσπάθεια προστασίας του οικοσυστήματος. Στα πλαίσια αυτά, στο μάθημα της Αειφόρου Ανάπτυξης ασχοληθήκαμε με τα παρακάτω θέματα: σχολικός εκφοβισμός, πρόσφυγες, ναρκωτικά, αθλητισμός και φύση, κακοποίηση γυναικών, κακοποίηση παιδιών, αδέσποτα ζώα. Το μάθημα οργανώθηκε με βάση τη μέθοδο project. Χωριστήκαμε σε ομάδες και ασχοληθήκαμε με ένα από τα παραπάνω θέματα της επιλογής μας. Ερευνήσαμε το θέμα, αντλήσαμε πληροφορίες από πηγές και δημιουργήσαμε τα παρακάτω πολυτροπικά ηλεκτρονικά κείμενα, εξασκούμενοι ταυτόχρονα σε αυτή τη μορφή του γραπτού λόγου.

Η προστασία των αδέσποτων είναι αναγκαία!!! ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ Η προστασία των αδέσποτων είναι αναγκαία!!!

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ Περιστατικά φρικτών βασανισμών, όπως φωτιά σε ζώα, οξέα, πυροβολισμοί, δέσιμο και σύρσιμο ζώων πίσω από αυτοκίνητο και φόλες είναι μερικά μόνο. Τα ζώα είναι συχνά δεμένα ή απλά κλεισμένα στο χώρο, δίχως τροφή, νερό, σπίτι, σκιά το καλοκαίρι και ιατρική φροντίδα με αποτέλεσμα να τρελαίνονται, να αρρωσταίνουν ή ακόμη και να πεθαίνουν.    

Αν διαπιστώσετε κακοποίηση Κάντε επώνυμη γραπτή καταγγελία :  στην Κτηνιατρική Υπηρεσία της Νομαρχίας που ανήκετε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας,   στη Εισαγγελία Αν τα ζώα είναι ήδη σε κακή κατάσταση, ειδοποιήστε το Δήμο ή την κοινότητα που υποχρεούται από το νόμο να έχει πρόγραμμα περίθαλψης, ώστε να επέμβει για να περιθάλψει τα ζώα. 

Ειδοποιήστε την τοπική φιλοζωική οργάνωση Ειδοποιήστε την τοπική φιλοζωική οργάνωση.  Πιέστε το Δήμο να αναλάβει τις υποχρεώσεις του.   Η μεγαλύτερη αιτία κακοποίησης είναι η αδιαφορία.  Μην αδρανείτε, μην φοβάστε, μην θεωρείτε ότι κάποιος άλλος θα λύσει το πρόβλημα.   

Όσα άτομα κακοποιούν ζώα, κακοποιούν και ανθρώπους!!!  

Ναυροζίδης Κωνσταντίνος Παππάς Βελισσάριος Χειλετζάρης Θεοφάνης Δικτυογραφία: www.adespota.org www.wikipedia.gr Ναυροζίδης Κωνσταντίνος Παππάς Βελισσάριος Χειλετζάρης Θεοφάνης

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΗ

Φυσικές δραστηριότητες

Αθλήματα στη φύση

Οφέλη Μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας ή πρόωρου θανάτου Μείωση του κινδύνου νοσημάτων Χαλάρωση και μείωση άγχους Βελτίωση της στάσης σώματος Σωματική και ψυχική ευεξία Αύξηση αυτοπεποίθησης

Εμπόδια για να κάνουμε Φ.Δ Προτίμηση σε εσωτερικές δραστηριότητες(τηλεόραση) Χαμηλά επίπεδα ενέργειας ( αίσθηση κόπωσης) Περιορισμένος χρόνος Μη αντιλαμβανόμενα οφέλη από την άσκηση

Τις χαρές της φύσης όμως σήμερα ο άνθρωπος τις στερείται Τις χαρές της φύσης όμως σήμερα ο άνθρωπος τις στερείται. Αποτραβηγμένος σε ένα απάνθρωπο και ανθυγιεινό περιβάλλον προσπαθεί να επιβιώσει. Απέρριψε τις μεγάλες προσφορές της φύσης. Αντί να γίνει ο προστάτης της και να δείξει την αγάπη του για αυτήν έγινε ο άγριος εκμεταλλευτής και δανειστής της. Είναι ανάγκη λοιπόν να συμφιλιωθούμε μαζί της και να την προστατεύουμε σαν το σπίτι μας. Πασχάλη Ζαφειρία Σιάνος Μιχάλης Χαρατιάν Δημήτρης

Πλεονεκτήματα Διασκέδαση Κοινωνικοποίηση με φίλους Αυτοπεποίθηση Αίσθηση ανανέωσης Αύξηση της ενεργητικότητας Μείωση της κόπωσης Καλύτερη φυσική κατάσταση Τρόπος χαλάρωσης

Δικτυογραφία www.athlhshsthfusi.com

Εκφοβισμός

Μορφές Εκφοβισμού • Σεξουαλικός • Λεκτικός • Εκφοβισμός με εκβιασμό. • Ρατσιστικός. • Σεξουαλικός • Λεκτικός • Εκφοβισμός με εκβιασμό. • Έμμεσος ή κοινωνικός • Ηλεκτρονικός • Σχολικός εκφοβισμός

Bασικά Χαρακτηριστικά Επιθετικότητα Σκοπιμότητα Επαναληψιμότητα πράξης Αδυναμία θύματος να υπερασπιστεί τον εαυτό του

Χαρακτηριστικά θύματος μικρόσωμα παιδιά ντροπαλά, με χαμηλή αυτοπεποίθηση με υπερπροστατευτικούς γονείς με κάποια ιδιαιτερότητα ή  κάποιο χαρακτηριστικό που τα διαφοροποιεί από το μέσο όρο ευαίσθητα στα πειράγματα στα οποία αντιδρούν έντονα, θυμώνουν, κλαίνε, απομονώνονται αδιάλλακτα στις διαφωνίες, με εριστικό και επιθετικό πνεύμα

Χαρακτηριστικά θύτη Είναι συνήθως παιδιά: • με έντονη αυτοπεποίθηση • δεν πειθαρχούν σε κανόνες • ανάγκη επιβολής • βία αποδεκτή • θυμώνουν εύκολα • καταφεύγουν στην βία για επίλυση προβλημάτων • δεν ανέχονται τη ματαίωση των επιθυμιών τους • νιώθουν ότι οι άλλοι είναι απειλητικοί προς τα ίδια • εξαιρούν παιδιά από την παρέα • υιοθετούν το ρόλο του αρχηγού στις παρέες ή φτιάχνουν ‘κλίκες’.

Δικτυογραφία www.bullyingandcyber.net www.antibullyingnetwork.gr www.akappatou.gr Καυκαλάς Μιχάλης Παντελίδης Αθανάσιος Σεμερτζίδης Μιχάλης

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ: Οξύθυμος χαρακτήρας Έλλειψη αυτοέλεγχου Υποτίμηση ,συνεχής κατάκριση ταπεινώσεις ,εξευτελισμοί Έλλειψη σεβασμού Λέει ψέματα Ύπουλος Συμφεροντολόγος Σκληρότητα ,απειλές Εκμεταλλεύεται αδυναμίες Απατά Αναξιόπιστος

ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙΣ!

Οι σύλλογοι που βοηθούν στη κακοποίηση γυναικών είναι: W.I.N Hellas Γραμμή SOS: 210 8996636 ΄Κ.Ε.Μ.Ο.Π. «Ο Πλάτων» Τηλέφωνο: 26340 21080 Βοήθεια Ελπίδα Ζωή Τηλέφωνο: 210-3227165 Δήμος Λάρισα Τηλέφωνο: 2413500200

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗ ΒΙΑΙΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ ΤΟΥΣ Πιστεύουν ότι σαν σύζυγοι και σαν μητέρες, θα πρέπει να αποκαταστήσουν τη σχέση με τον σύζυγό τους και να διατηρήσουν τη συνοχή και τη ζωή της οικογένειάς τους με κάθε κόστος. Με τη σκέψη αυτή δικαιολογούν την κακοποίηση που βιώνουν πιστεύοντας ότι σύντομα θα αλλάξει η συμπεριφορά των συζύγων.

ΑΙΤΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΘΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ ΑΙΤΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΘΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ Ενδοψυχικοί ,διαπροσωπικοί και πολιτισμικοί παράγοντες συμβάλλουν στο πρόβλημα. Οι θύτες συχνά προέρχονται από οικογένειες όπου η βία ήταν καθημερινό φαινόμενο, έχουν παραστεί μάρτυρες ξυλοδαρμού της μητέρας ή έχουν κακοποιηθεί και οι ίδιοι όταν ήταν παιδιά. Έχουν έντονα αισθήματα ανεπάρκειας και χαμηλής αυτοεκτίμησης. Ζηλεύουν παθολογικά, είναι καχύποπτοι, επιθετικοί και επικριτικοί στις πράξεις των άλλων. Μπορούμε να πούμε ότι ασυνείδητα αισθάνονται μια πλευρά του εαυτού τους αδύναμη, αυτό δεν γίνεται ανεκτό από του ίδιους και προβάλλοντας αυτή την πλευρά στη γυναίκα, της επιτίθενται («δεν είμαι εγώ αδύναμος, είναι αυτή»).

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗ ΣΥΖΥΓΙΚΗ ΣΤΕΓΗ; Αυτός γίνεται περισσότερο απειλητικός και επιθετικός. Αν υπάρχουν παιδιά και η σύζυγος δεν είναι οικονομικά ανεξάρτητη, τότε το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο. Μερικοί άντρες, μετά από ένα επεισόδιο βίαιης συμπεριφοράς, νιώθουν ενοχές και φέρονται μετανιωμένοι και στοργικοί στη γυναίκα τους. Μια τέτοια συμπεριφορά κάνει τη σύζυγο να ελπίζει ότι όλα θα αλλάξουν και επιστρέφει ή παραμένει μαζί του, μέχρι τον επόμενο ξυλοδαρμό που αναπόφευκτα θα συμβεί.

ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Όταν η γυναίκα καταφέρει να έχει τον έλεγχο της σχέσης και ο άντρας πειστεί ότι η συμπεριφορά του δεν πρόκειται να γίνει πια ανεκτή, και ότι νομικά κινδυνεύει με αυστηρές ποινές, τότε πιθανόν να γίνει μια αλλαγή. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει η υποστηρικτική ψυχοθεραπεία οικογένειας, όπως και η ατομική ψυχοθεραπεία του άντρα και της γυναίκας. Σε διαφορετικές περιπτώσεις, θα πρέπει να επιδιώκεται διαζύγιο. Το διαζύγιο είναι προτιμότερο εάν υπάρχουν παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά, αλλά και η γυναίκα θα βγούνε από ένα νοσηρό οικογενειακό περιβάλλον, το οποίο θα είχε σίγουρα επιπτώσεις στην ήδη εύθραυστη ψυχική υγεία τους.

Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ γυναίκα, δεν πρέπει να μένει μόνη αλλά να ζητήσει άμεσα βοήθεια. Η σιωπή θα επιδεινώσει το πρόβλημα η γυναίκα δεν φέρει ευθύνη για τη βίαιη συμπεριφορά που υφίσταται! Δεν πρέπει να αισθάνεται ενοχές. ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ!

Δικτυογραφία http://psychosynthesis.gr/ http://www.isotita.gr/ http://womensos.gr ΟΜΑΔΑ Χριστίνα Φωτιάδου Άντζελα Τσάνο Αγγελική Τζοβάρα

Προβλήματα που προκαλεί η κακοπ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ Μορφές -Σωματική κακοποίηση τραυματισμοί ή κακώσεις -Ψυχολογική κακοποίηση απόρριψη, εκφοβισμός, απομόνωση, εκμετάλλευση, υποτίμηση, συναισθηματική κακοποίηση. -Παραμέληση έλλειψη στέγασης, ένδυσης, διατροφής, ιατρικής φροντίδας και σχολικής φοίτησης Προβλήματα που προκαλεί η κακοπ -Σεξουαλική παραβίαση – Αιμομιξία σεξουαλική παρενόχληση παιδιών

Αίτια -Σοβαρές ψυχικές δυσκολίες. -Περιορισμένες νοητικές ικανότητες. -Συναίσθημα βαθιάς ανεπάρκειας. -Έντονες ανάγκες για εξάρτηση και προσοχή από τους άλλους. -Κακές σχέσεις με τους δικούς τους γονείς. -Συχνότερη χρησιμοποίηση λεκτικής επιθετικότητας, σωματικής τιμωρίας και επιβολής δύναμης στα παιδιά συγκριτικά με φυσιολογικούς γονείς. -Ακαμψία στις στάσεις τους απέναντι στο παιδί. -Τάση να αντιλαμβάνονται και να περιγράφουν το παιδί με τρόπο αρνητικό

Συνέπειες στα παιδιά Μειωμένη ικανότητα για ευχαρίστηση. Σοβαρές διαταραχές συμπεριφοράς. Μειωμένη αυτοεκτίμηση. Απόσυρση. Εναντιωματική συμπεριφορά. Ψυχαναγκαστικές τάσεις. Δυσκολία να αγαπήσουν και να εμπιστευτούν. Μαθησιακές δυσκολίες. Τάσεις προς χρήση ναρκωτικών και ουσιών. Πιθανότητα να κακοποιήσουν και τα ίδια τα θύματα κάποιον στο μέλλον.

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ Το Χαμόγελο του Παιδιού: Τηλ.1056 Ε.Ψ.Υ.Π.Ε: Τηλ. 801 801 1177 Ο Συνήγορος του Πολίτη: Τηλ.210 72 89 600 Δικτυογραφία:el.wikipedia.org

Σκαμαντζούρας Χρήστος Τσαλούχος Αναστάσιος Πετρακάκης Γεώργιος Δικτυογραφία:el.wikipedia.org

Ναρκωτικά

Γιατί οι άνθρωποι παίρνουν ναρκωτικά; είναι αδύναμοι χαρακτήρες για να μοιάσουν με τους υπόλοιπους για να ξεφύγουν ή να χαλαρώσουν θέλουν να αλλάξουν κάτι σχετικά με τη ζωή τους για να κάνουν την επανάστασή τους για να πειραματιστούν επειδή τους κάνει να μοιάζουν πιο ώριμοι

Όσο δύσκολο κι αν είναι να αντιμετωπίσει κανείς τα προβλήματά του, οι επιπτώσεις της χρήσης ναρκωτικών είναι πάντοτε χειρότερες από το πρόβλημα που προσπάθησε να λύσει με τη χρήση. Η πραγματική απάντηση είναι να μάθει κάποιος την αλήθεια και όχι να πάρει ναρκωτικά.

Βοήθεια από επαγγελματίες Πολλοί άνθρωποι στην προσπάθειά τους να καταπολεμήσουν κάποια πάθηση ψυχικής φύσεως είτε να αποτοξινωθούν από παράνομες ναρκωτικές ουσίες φτάνουν στην κατάχρηση αυτών των ψυχοτρόπων ουσιών σε μη φαρμακευτικές δόσεις, ούτως ώστε να έχουν το ίδιο κατασταλτικό αποτέλεσμα. Κατά την απεξάρτηση προσοχή στο στερητικό σύνδρομο. Χωρίς την κατάλληλη φαρμακευτική κάλυψη μπορεί να αποβεί μέχρι και μοιραίο. Πρέπει να γίνεται σε ένα οργανωμένο κλινικό περιβάλλον. Η απεξάρτηση είναι συνήθως μακροχρόνια και επίπονη και για τον ίδιο τον ασθενή αλλά και για το οικογενειακό του περιβάλλον. το στάδιο της «εγκεφαλικής» απεξάρτησης απαιτεί χρόνο και μεγάλη προσπάθεια κυρίως από τον ίδιο τον ασθενή.

Διάφορα είδη ναρκωτικών • Μαριχουάνα • Αλκοόλ • Έκσταση • Κοκαΐνη και Κρακ Κοκαΐνης • Κρίσταλ Μεθ και Μεθαμφεταμίνη • Εισπνεόμενα Ναρκωτικά • Ηρωίνη • LSD • Κατάχρηση Συνταγογραφούμενων ναρκωτικών

Παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών  Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ η 26η Ιουνίου, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη για τις επιπτώσεις από τη χρήση των ναρκωτικών και της παράνομης διακίνησής τους, αλλά και για να τιμήσει τον κινέζο μανδαρίνο Λιν Τσε Χσου (1785-1850), που απαγόρευσε το εμπόριο οπίου στην Καντώνα, με αποτέλεσμα να προκληθεί ο Πρώτος Πόλεμος του Οπίου το 1839.

Μείνετε μακριά από τα ναρκωτικά για το δικό σας καλό Μείνετε μακριά από τα ναρκωτικά για το δικό σας καλό. Ζητήσετε βοήθεια τώρα! Οι μαθητές του Γ3 Σταύρος Ντέτσκας Πετρόπουλος Γιάννης Χειλετζάρης Γιάννης

Πηγές: http://gr.drugfreeworld.org/home.html http://www.sansimera.gr/worldays/44#ixzz3rqAKK0eQ

ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Eξαναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους. Κυρίως φεύγουν από τον πόλεμο, καθώς θέλουν να προστατέψουν την οικογένεια τους.

Ποιος είναι πρόσφυγας ; Σύμφωνα με τη Συνθήκη του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες, που έχει υπογραφεί από 147 χώρες  πρόσφυγας είναι κάποιος που: βρίσκεται εκτός της χώρας καταγωγής του κινδυνεύει πραγματικά να υποστεί παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του στη χώρα του εξαιτίας της ταυτότητάς του ή των πεποιθήσεών του. δεν μπορεί ή δεν θέλει να επιστρέψει επειδή η κυβέρνησή του δεν μπορεί ή δεν θέλει να τον προστατέψει. Ποιος είναι πρόσφυγας ;

Δικαιώματα Το δικαίωμα στην ελευθερία από διακρίσεις, ένα από τα πιο σημαντικά δικαιώματα που είναι κοινό σε όλους τους πρόσφυγες, στους αιτούντες άσυλο, στους μετανάστες και σε αυτούς που εκτοπίζονται στο εσωτερικό της χώρας τους.

Κύρια προβλήματα προσφύγων στην Ελλάδα Κακομεταχείριση Συνθήκες κράτησης που δεν είναι σύμφωνες με τα διεθνή πρότυπα Συνθήκες διαβίωσης. Οι πρόσφυγες συχνά ζουν στο δρόμο ή σε καταυλισμούς. Τα κέντρα υποδοχής προσφύγων είναι ελάχιστα. Δυσκολία πρόσβασης στη διαδικασία ασύλου Ελλείψεις στη διαδικασία εξέτασης αιτήσεων ασύλου (απόρριψη αιτήσεων χωρίς να εξετάζεται η ουσία, έλλειψη κατάρτισης της επιτροπής και έλλειψη μεταφραστών). Ο εξαιρετικά μικρός αριθμός αποδοχής αιτήσεων ασύλου. Το 2008, από τις 29.573 αιτήσεις, δεκτές έγιναν μόνο 14 στον πρώτο βαθμό! Επαναπροωθήσεις από την Ελλάδα στη χώρα προέλευσης

Με ποιο τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε; κατάλογος με ανθρωπιστικές οργανώσεις που διανέμουν βοήθεια και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εντός της Ευρώπης, αλλά και στη Μέση Ανατολή: Γιατροί Χωρίς Σύνορα Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) International Rescue Committee Save the Children Mercy Corps World Vision Δικτυογραφία: www.lifo.gr

Οι μαθήτριες του 8ου Γυμνασίου Αχαρνών της Γ’3 τάξης, Αιμιλία Τζουβάλα Γαλήνη Παντελίδη Μαρία Παπαδοπούλου