Αρλαπάνος Γεώργιος, Βιολόγος MEd, & μικτή ομάδα Α΄και Β’ Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου
Πρόγραμμα επαγωγής εκπαιδευτή Μέρος 2 ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
3 Μαρτίου 2008 : 3 Μαρτίου 2008 : Η γνωριμία με τους FRIENDS OF NATURE Ημερίδα "Το υδάτινο τοπίο της περιοχής του Αξιού" Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ Στο Α΄ τετράμηνο , στα πλαίσια της ερευνητικής μας εργασίας ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με θέμα: Οι διατροφικές.
Μηχανές Turing και Υπολογισιμότητα
Σύγχρονες τάσεις στη διδακτική της βιολογίας Ο τεράστιος όγκος γνώσεων στον τομέα των βιολογικών μαθημάτων, η συνεχής αλλαγή δεδομένων και ο αναγκαστικά.
Από την Πρώτη ως την Έκτη μαζί...
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
Φροντιστήριο και 2 η Ενδιάμεση Εξέταση 8 Απριλίου 2013.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Στιγμιαία ταχύτητα 0 10m 20m 30m 40m 50m 60m Τρεις κύριοι,εφοδιασμένοι με χρονόμετρα, παρατηρούν την διέλευση ενός αυτοκινήτου.
Θεωρία Υπολογισμού Μηχανές Turing. w#w προσομοίωση.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Δίκλωνη έλικα του DNA Συνεργάστηκαν:
Θεωρία Υπολογισμού Λήμμα της Άντλησης -Παραδείγματα.
Ενότητα 1: Η έννοια του Σφάλματος Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜSc - Med.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 2: Μονοδιάστατες Κινήσεις Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Διδακτικό Σενάριο Χημεία Γ΄ Γυμνασίου Διδακτική Ενότητα : Εξουδετέρωση - Άλατα Παναγοπούλου Κυριακή – Καραγιάννης Χρίστος.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
¨Διαθεματικότητα – Συνεργατική μάθηση – Αναλυτικό πρόγραμμα¨
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Καλοκαιρινό Δημιουργικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για παιδιά
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ Υπότιτλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσεγγίζοντας την Περιβαλλοντική Δικαιοσύνη με βιωματική μάθηση και δημιουργική έκφραση Αρλαπάνος Γεώργιος, Βιολόγος MEd, & μικτή ομάδα Α΄και Β’ Λυκείου  Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πάτρας (Λάγγουρα) Πάτρα, 2017

Πρώτη φάση: Βιωματική δραστηριότητα ‘Κάνε ένα βήμα μπροστά’ (διασκευή για την ΠΔ) Στιγμιότυπο της δραστηριότητας Πηγή δραστηριότητας: Μικρή Πυξίδα

Δεύτερη φάση: Κριτική ανάλυση παραδειγμάτων Άτλας Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης : http://ejatlas.org/

Τρίτη φάση: Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Στιγμιότυπο από την ταινία ‘Διελκυστίνδα, η κορδέλα σημειολογικό μέσο’ Η μαθητική ταινία μικρού μήκους ‘Διελκυστίνδα’ στο Vimeo