Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης   Παραδοσιακά Υγιεινά Εδέσματα και Γλυκά.
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Διατροφή και Υγεία.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Όσπρια ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα όσπρια και να δινει παραδείγματα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
‘ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ’ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
BRILLIANT BRUSHERS Τσιαλιάφα Ελένη Χονδροπήδα Άννα.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ MASTER CHEF
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : Διαιτολογικό Γραφείο Ιωάννη Χρύσου και ΣΙΑ ΕΕ Όνομα: Ζάνα Αντέλα Α.Μ:
ΑΛΕΞΑΚΟΥ ΘΩΜΑΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΗ ΡΑΦΑΕΛΑ 20942
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
5 Νοεμβρίου, 2015 Ελληνικός Γεωργικός Οργανισμός Δήμητρα Ινστιτούτο Γεωργοοικονομικών & Κοινωνιολογικών Ερευνών. Τίτλος Έργου: Καταγραφή και Αξιολόγηση.
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Αλεξάκου Θωμαή Δημητρίου Μαρία Μακρή Ραφαέλα Νικηταρά Κατερίνα.
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΧΑΛΟΦΤΗ ΕΛΙΝΑ. Π ΛΑΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2 ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Μεσογειακή Διατροφή Διατροφή και παράδοση Άνθρωπος και το ταξίδι της.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (B’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Α.Μ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Πρακτική στην Κοινότητα
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρακτική στην Κοινότητα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
08/06/2018.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Πρακτική στη Κοινότητα
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035 6ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Δήμος Βύρωνα

Δραστηριότητες (1/11) Συνάντηση με υπεύθυνη παιδικών σταθμών Δήμου Βύρωνα «Ποιες είναι οι προσδοκίες μας από αυτή τη πρακτική?» «Τι περιμένουμε να λάβουμε ως γνώσεις?» «Πως είναι η συνεργασία με τους παιδαγωγούς?» «Μελλοντικά σχέδια για δράσεις?»

Δραστηριότητες (2/11) Επίσκεψη για αξιολόγηση της «Τροφούπολης»

Τι είναι η «Τροφούπολη»? «Έχοντας ως πρότυπο τη Μεσογειακή διατροφή, η Τροφούπολη προσπαθεί εύστοχα να εξοικειώσει τα παιδιά αλλά και τους γονείς για τη σωστή επιλογή των τροφών, την θρεπτική αξία των συστατικών αλλά και την συμβολή της υγιεινής διατροφής στη σωστή ανάπτυξη και διάπλαση του παιδικού οργανισμού. »

Ωστόσο… Μπορεί αυτή η επίσκεψη να είναι επιμορφωτική για παιδιά 3-5 ετών?

Δραστηριότητες (3/11) Εργαστήριο Μαγειρικής: Παρασκευή Λαγάνας με παραδοσιακή συνταγή!

Δραστηριότητες (4/11) Ζωγραφική της πορείας του γάλακτος, «από την αγελαδίτσα… στη κοιλίτσα μου!»

Δραστηριότητες (5/11) Ζωγραφική της «κας Σαρακοστής» Συζήτηση για την Νηστεία της Σαρακοστής

Δραστηριότητες (6/11) ..Ζωγραφική της πορείας τους γάλακτος στο μεγάλο τμήμα (4-5 ετών)

Δραστηριότητες (7/11) Συζήτηση σχετικά με τις συσκευασίες που αναγνωρίζουμε στο ελληνικό σπίτι. Ταξινόμηση ανάλογα με την συχνότητα κατανάλωσης

Δραστηριότητες (8/11) Εργαστήριο Μαγειρικής: Σπιτική, υγιεινή Πίτσα

Δραστηριότητες (9/11) Συζήτηση και Ζωγραφική για την ομάδα των Ψαριών και των Θαλασσινών

Δραστηριότητες (10/11) Συζήτηση για τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας

Δραστηριότητες (11/11) Ενότητα Παγωτό: Σπιτικό VS Εμπορίου Ποια πρέπει να είναι η συχνότητα κατανάλωσης? Χειροτεχνίες με βάση το παγωτό

Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα Ευχάριστο περιβάλλον Φιλικοί παιδαγωγοί, δεκτικοί σε κάθε δραστηριότητα Πολύ καλή συνεργασία με υπεύθυνη παιδικών σταθμών Δράση μόνο τύπου παρέμβασης, μη κλινικά περιστατικά (θετικό για τα παιδιά!) Σε τέτοιες ηλικίες, τα παιδιά δεν ακούνε!

Συνοψίζοντας… Θετική εμπειρία, με πολλαπλά οφέλη σχετικά με το πώς συμπεριφερόμαστε στα παιδιά για μια επιτυχημένη παρέμβαση. Ωστόσο, ίσως πιο επιθυμητή η αλλαγή φορέα σε κάθε εξάμηνο!

Σας ευχαριστώ πολύ!