‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Advertisements

Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΤΣΟΚΑΝΑ, ΣΤΕΛΛΑΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΝΑΣ ΦΥΤΙΛΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Σχεδιάστηκε και χορηγείται από την Τράπεζα Κύπρου.
προς τιμήν του Αρχιμήδη
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ
ΓιΩργοΣ ΖογγολΟπουλοΣ
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές. Αγγείο Hadra Hadra, 3 ος -2 ος αι. π.Χ. (Αλεξάνδρεια, Αίγυπτος) Σήμερα: ΜΜΑ (Metropolitan Museum of Arts, Νέα Υόρκη)
Η προέλαση του Δούρειου Ίππου στην Τροία
Ο Μέγας Αλέξανδρος στη ζωγραφική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ
Ελένη και άλλα έργα ΡΑΪΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΕΧΑΝΤΕ ΧΑΛΕΝΤ ΤΣΑΡΔΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ.
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
Η πολιτισμική αναγέννηση
(Η Πηνελόπη μαρμάρινο άγαλμα) Λεωνίδας Δρόσης1873
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα από την Τροία μέχρι το νησί των Φαιάκων
ΈΚΤΟΡΑΣ.
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές
3ο Εικόνες από λίθο Ι Κ. Λοβέρδου-Τσιγαρίδα, Η Θεοτόκος στη γλυπτική, στο: Μ. Βασιλάκη, επιμ. Μήτηρ Θεού. Απεικονίσεις της Παναγίας στη βυζαντινή τέχνη,
3ο Το χέρι του καλλιτέχνη I : παλαιοχριστιανικά ελεφάντινα έργα
7o The Hand of the Master II : μεσοβυζαντινά ελεφάντινα έργα
Αττικός μελανόμορφος ρυθμός: ως το 560 π.Χ.
Μάθημα 7ο: Η κορινθιακή κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
Νέα Μέσα στις Εκθέσεις: Ζητήματα και προκλήσεις Δρ Μαρία Οικονόμου &
Μάθημα 6ο. Οι Πρωτοπόροι Κρατήρας Ευφρονίου. Λούβρο
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ
ηλεκτρονικό λεξικό του Τριανταφυλλίδη : μνημειακός , αρχαϊκός
René Magritte ( ). Max Beckmann ( ), Αυτοπροσωπογραφία με ποτήρι σαμπάνιας, 1919, ελαιογραφία σε μουσαμά, 65 × 55,5.
ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ.
Σελίδα από τη Βίβλο του Γουτεμβέργιου, π
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Anthony van Dyck (Αμβέρσα Λονδίνο 1641). Βιογραφικά στοιχεία ΟAnthony van Dyck γεννήθηκε στην Αμβέρσα το Μαθήτευσε αρχικά κοντά στο Hendrick.
Claude Lorrain Chamagne 1600 – Ρώμη Claude Lorrain.
Nicolas Poussin 1594 Villers (Νορμανδία) Ρώμη.
Πάνω : Three Studies for Figures at the Base of a Crucifixion (Τρεις μελέτες για τους αριθμούς στη βάση μιας σταύρωσης,1944), τρίπτυχο του Francis Bacon.
Simon Vouet (Παρίσι ). Simon Vouet Βιογραφικά στοιχεία Ο Simon Vouet γεννήθηκε στο Παρίσι το 1590, γιος του ζωγράφου Lorrain Vouet. Το 1604.
Jusepe de Ribera 1591 Χάτιβα Νάπολη. Jusepe de Ribera.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια Ε. Δ. ΚΑΡΑΚΑΝΤΖΑ Δεκέμβριος, 2008.
Λογοτεχνία Α Λυκείου Υλικό για το προαναγνωστικό στάδιο Δοϊρανλή Άννα.
Rosalba Carriera ( ), Antoine Watteau, 1721, παστέλ σε χαρτί, 55 × 43 εκ., Τρεβίζο, Museo Civico Luigi Bailo.
Σημαντικά έργα τέχνης ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ: 1.ΣΑΡΙΦΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 2.ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ 3.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ 4.ΜΠΙΤΙΝΗΣ ΗΛΙΑΣ.
Η εικόνα της Ελένης στο αρχαϊκό έπος Αμφιθυμία και αμφισημία Μενέλαος Χριστόπουλος Πανεπιστήμιο Πατρών Η Ελένη στα τείχη της Τροίας, G. Moreau.
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
1.ΧΡΟΝΟΣ-ΤΟΠΟΙ 2.ΓΛΥΠΤΙΚΗ 3.ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ 4.ΠΗΓΕΣ.  5 ος -4 ος :μεγάλη ακμή καλών τεχνών.  Τόποι:Ολυμπία,Ακρόπολη,Δελφοί.
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
« Παναθηναϊκοί.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jusepe de Ribera 1591 Χάτιβα Νάπολη.
Η “ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ” ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Χριστιάνα Χαμπίπη – Γ3)
ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΟΙ.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
“T Οι οξύθυμοι, Πρώτη σειρά: Θόδωρος Στάμος ( ), Jimmy Ernst ( ), Barnett Newman ( ), James Brooks ( ), Mark.
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
Ενότητα # 4: (2) Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
Το ελεφαντοστό Barberini του Μουσείου του Λούβρου
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ.
Ενότητα # 3: (1) Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΑΚΤΙΝΕΣ Χ.
στ Ο Έκτορας στην Τροία – Ο Έκτορας συναντά την Ανδρομάχη
27Η ΕΝΟΤΗΤΑ ψ ΡΑΨΩΔΙΑ, ΣΤ
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Φιλοσοφική Ερμηνευτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΜΥΡΟΠΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΑΜΠΛΙΩΝΗ ΑΡΕΤΗ ΣΧ.ΕΤΟΣ:2016-2017

ΕΚΤΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗΣ ΟΜΙΛΙΑ (Ο Έκτορας συναντά την Ανδρομάχη)

Ο Γλαύκος και ο Διομήδης ανταλλάσσουν τον οπλισμό τους Ο Γλαύκος και ο Διομήδης ανταλλάσσουν τον οπλισμό τους. Αττική πελίκη του «Ζωγράφου του Hasselmann»

Έκτορας και Ανδρομάχη, Giorgio de Chirico, 1917, Μιλάνο, Ιδιωτική Συλλογή Μοντέρνας Τέχνης

Έκτορας και Ανδρομάχη, Αστυάνακτας Ερυθρόμορφος κρατήρας, 370-360π. Χ Έκτορας και Ανδρομάχη, Αστυάνακτας Ερυθρόμορφος κρατήρας, 370-360π.Χ. Μπάρι , Palazzo Jatta

Έκτορας και Ανδρομάχη Gavin Hamilton, 1775 Έκτορας και Ανδρομάχη Gavin Hamilton, 1775. Hunterian Art Gallery, University of Glasgow (Σκωτία)

Έκτορας-Ανδρομάχη.Smibert, John, 1750

Benzoni, Giovanni Maria, 1871 Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο

Ο Έκτορας με την Ανδρομάχη Ο Έκτορας με την Ανδρομάχη. H παραμάνα κρατάει στην αγκαλιά της τον Αστυάνακτα.

Η Ελένη και ο Πάρης, ο Έκτορας και η Ανδρομάχη, ο Κεβριόνης Μελανόμορφορς κιονωτός κρατήρας, χαλκιδικού τύπου, Ζωγράφος των Επιγραφών, περίπου 540 π.Χ. Würzburg L 160

Ο Έκτορας, η Ανδρομάχη και η παραμάνα με τον Αστυάνακτα Ο Έκτορας, η Ανδρομάχη και η παραμάνα με τον Αστυάνακτα. Tischbein, Johann Heinrich (1751-1829)

Αποχαιρετισμός Έκτορα και Ανδρομάχης. Losenko, Anton, 1773 Αποχαιρετισμός Έκτορα και Ανδρομάχης. Losenko, Anton, 1773.Μόσχα, The State Tretyakov Gallery

Ο Έκτορας με την Ανδρομάχη, από πίσω ακολουθεί η παραμάνα με τον Αστυάνακτα. Kauffman, Angelica, 1775

Ο Έκτορας αποχαιρετάει την οικογένειά του. Huntington, Lucy C

Ο αποχαιρετισμός του Έκτορα Christoffer Wilhelm Eckersberg, 1815 Ο αποχαιρετισμός του Έκτορα  Christoffer Wilhelm Eckersberg, 1815. Thorvaldsen Museum (Κοπεγχάγη)

8. Έκτορας και Ανδρομάχη Joseph-Marie Vien, 1786 8. Έκτορας και Ανδρομάχη Joseph-Marie Vien, 1786. Musée du Louvre (Παρίσι)

Έκτορας και Ανδρομάχη Benjamin West, 1766

Έκτορας και Ανδρομάχη, η παραμάνα με τον Αστυάνακτα  James Watson, χαλκογραφία, 1772.  Βρετανικό Μουσείο (Λονδίνο)

Έκτωρ και Ανδρομάχη. Πίνακας του Ν. Εγγονόπουλου, 1969

Ο Έκτορας αποχαιρετά την Ανδρομάχη και τον ΑστυάνακταΆγνωστος καλλιτέχνης μετά τον Picart, Bernard, 1710-1711, χαλκογραφία. Λονδίνο, Βρετανικό Μουσείο, 1917

Ανδρομάχη και Αστυάνακτας Prud'hon, Pierre-Paul, 1798 Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο

Έκτορας και Ανδρομάχη. Tischbein, Johann Heinrich, (1751-1829)

Ο Έκτορας αποχαιρετά την Ανδροµάχη και τον Αστυάνακτα Ο Έκτορας αποχαιρετά την Ανδροµάχη και τον Αστυάνακτα. Από αρχαίο ελληνικό αγγείο

Έκτορας, Ανδρομάχη, Αστυάνακτας, Ερυθρόμορφος κρατήρας, 370–360 π.Χ.

Συνάντηση Έκτορα-Αχιλλέα

ΤΕΛΟΣ