τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Modern Greek Lessons
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Tι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία;
δωδεκάδα αυγώνχύμα αυγά Προτιμάμε προϊόντα χωρίς συσκευασίες, που θα πετάξουμε αμέσως μόλις πάμε σπίτι. 
Δημιουργία παρουσίασης:
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη.
Στο δρόμο για το σχολείο
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Ενότητα 6 Α΄ κλίση ουσιαστικών.
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Λαχνίσματα ΓΙΩΡΓΟΣ.
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΟΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΤΩΤΑ ΡΗΜΑΤΑ.
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Τι θα κάνεις για να νικήσεις: 1) Δες τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν. ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ: 20 ΔΕΥΤΕΡΑ! 2) Προχωράς στο δεύτερο στάδιο όπου πρέπει να.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης. λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης.
Topic and Grammar Past simple
A.C. Μεγέθη Το ημιτονικό εναλλασσόμενο ρεύμα i δίνεται από την σχέση
Ιστορίες. Ιστορίες χαλί βιβλιοθήκη γάτα παπαγάλος Ιωάννα παππούς.
1st AORIST ACTIVE PARTICIPLES OF ω-VERBS
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Ιωάννα Σαμπέρ Άρης Ορφέας Μαρίνα Μολύβιος παππούς
Συλλαβισμός.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Μέτρηση άγνωστης αντίστασης
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
για να σχηματίσω τη λέξη
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
8 άτομα ανά τραπέζι, 10 τραπέζια στην αίθουσα συν το πρώτο τραπέζι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει. - Τι κάνεις στα καλάμια, Άρη; - Βλέπω ένα σαλιγκάρι, τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.

Δες προσεκτικά: Πού είναι τα παιδιά; Πού ήταν πριν;

Μαρίνα Ορφέας Άρης σαλιγκάρι

καναπές τραπεζάκι μάσκα φακός σακίδια κασέτα άμμος τραπέζι σακούλα

-Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!

-Α! Το σαλιγκάρι από την παραλία. Το λένε Τάσο.

- Τάισέ το.

- Τι;

- Σα λά τα.

σ ς σ σ σ σ σ σ σ σ Σ

Τι έχει ο Άρης; Έχει ένα .

Τι έχει μέσα;

-Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα! Τάσος, το σαλιγκάρι -Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα! -Α! Το σαλιγκάρι από την παραλία. Το λένε Τάσο. -Τάισέ το. -Τι; -Σαλάτα.

Κόψε τις λέξεις της πρότασης -Το λένε Τάσο.

Σχημάτισε την πρόταση με διαφορετικό τρόπο. Τάσο Το λένε

Τάσο το λένε. Το λένε Τάσο.

Σ σ ς

κού λα σα σ α σακούλα σα

κο λά τα σο σ ο σοκολάτα σο

λι νο σέ σ ε σέλινο σε

ρό πι σι σ ι σιρόπι σι

σί βι ο σω σ ω σωσίβιο σω

σωσίβιο