ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Advertisements

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
ΕΞΕΛΙΞΗ Βιολογία Γ’ Λυκείου. Εισαγωγή  Άργησε να γίνει αποδεκτή  Σύντομο χρονικό διάστημα ανθρώπινης ζωής  Υποστηρικτές: Λαμάρκ, Δαρβίνος, κ.ά.  Δαρβίνος:
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
4 ο Εργαστήριο επιδημιολογίας. Διαγνωστικές δοκιμασίες Όταν αξιολογούμε μια διαγνωστική δοκιμασία πρέπει να σκεφτούμε 3 πράγματα. Είναι χρήσιμη ; Είναι.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής ΚΟΜ 108 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 9 &10 XΡΙΣΤΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Πιθανότητες. Τυχαίο Πείραμα όσες φορές και να γίνει κρατώντας τις συνθήκες σταθερές, το αποτέλεσμά του δεν είναι πάντα το ίδιο.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Χρηματιστηριακοί δείκτες περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Διδακτικές Προσεγγίσεις σε μαθήματα Προγραμματισμού
2. Αξίες, στάσεις & εργασιακή ικανοποίηση
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΣΤΩΝ
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Χειρονομίες και μαθησιακή διαδικασία
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Βασικά στοιχεία της θεωρίας πιθανοτήτων
ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Λίγγρη Δήμητρα
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου Λοϊζίδου Προϊσταμένη Τομέα Επιμόρφωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
Παρουσίαση: Γεωργιάδου Σεβαστή Α.Μ.:
Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
Μάθημα 12ο Σεισμολογία της Σελήνης
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Εισαγωγή στη θεωρία των πιθανοτήτων Ορισμός της πιθανότητας ενδεχόμενο πείραμα δειγματικός χώρος

Κανόνες θεωρίας πιθανοτήτων Κανόνες πρόσθεσης πιθανοτήτων Κανόνες πολλαπλασιασμού πιθανοτήτων

Δειγματικός χώρος Ιδιότητες των πιθανοτήτων Διατάξεις και συνδυασμοί Υπο συνθήκη πιθανότητα Θεώρημα Bayes Διατάξεις και συνδυασμοί

Βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=-8eSOmTPUbk https://www.youtube.com/watch?v=VFeoF2it6uk https://www.youtube.com/watch?v=AY3O_qsSnbE https://www.youtube.com/watch?v=_vILIwhaqAQ

Εισαγωγή των πιθανοτήτων στο νηπιαγωγείο Εισαγωγή των πιθανοτήτων στο νηπιαγωγείο Στατιστικός γραµµατισµός στο Νηπιαγωγείο Νικηφορίδου Ζωή, ∆ρ ΠΤΝ Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων Παγγέ Πολυξένη, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων Πρακτικά του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.), 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο, 5-7 Οκτωβρίου 2012

στατιστικός γραµµατισµός σύµφωνα µε τους Franklin et al (2005), επιτρέπει στους µαθητές να καλλιεργούν τον στατιστικό τους συλλογισµό στο βαθµό που απαιτείται προκειµένου να είναι ενεργοί πολίτες, µε προσωπική κρίση που οδηγεί σε υπεύθυνες αποφάσεις για την επαγγελµατική και κοινωνική τους ζωή, εξασφαλίζοντας υγεία, παραγωγικότητα και ευηµερία. Εµφανίζεται και πλαισιώνεται, συνήθως, από το µάθηµα της Στατιστικής στην τυπική εκπαίδευση.

Η Στατιστική… εισάγεται στην Πρωτοβάθµια εκπαίδευση και αναπτύσσεται και διευρύνεται στη Μέση και Ανώτατη εκπαίδευση µε βάση τα περισσότερα αναλυτικά προγράµµατα Μαθηµατικών στις περισσότερες χώρες παγκοσµίως . Μάλιστα τα τελευταία χρόνια σε πολλά αναλυτικά προγράµµατα προσχολικής εκπαίδευσης η Στατιστική αποτελεί πλέον βασικό γνωστικό πεδίο

Σύµφωνα µε ερευνητές η Στατιστική στο σχολικό πλαίσιο λειτουργεί ως «εργαλείο χρήσης και ανάλυσης, όχηµα κατανόησης και συγκρότησης απλών και περίπλοκων σχολικών, γνωστικών και χρηστικών δραστηριοτήτων» Θ. Χατζηπαντελής 2003

Ο Gal (2004) προτείνει.. Σε πρακτικό επίπεδο, στο πλαίσιο του µαθήµατος της Στατιστικής να ενθαρρύνονται διάφορες ενεργητικές πρακτικές, όπως: να γίνεται επεξήγηση των δεδοµένων, να ενθαρρύνεται η κριτική και αιτιολογική προσέγγιση και να δίνεται στους µαθητές η δυνατότητα διαµόρφωσης απόψεων.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον σχετικά µε την δόµηση και ανάπτυξη της στατιστικής σκέψης στην Προσχολική ηλικία.

Τα µικρά παιδιά µπορούν να κάνουν υποθέσεις, να αναλογίζονται τα δεδοµένα και τις πιθανές εκδοχές, να επεξηγούν για το αποτέλεσµα που επιλέγουν ως πιο πιθανό να συµβεί, να διαµορφώνουν αιτιακές σχέσεις, να επεξεργάζονται το απίθανο, το πιθανό, το αδύνατο, τον δειγµατικό χώρο και να εµπλέκονται σε δραστηριότητες µε γραφήµατα και γραφικές απεικονίσεις δεδοµένων (Jones et al, 2007˙ Kafoussi, 2004˙ Nikiforidou & Pange, 2010˙ Schlottmann, 2001˙ Clements & Sarama, 2009).

Τα στάδια είναι: το 1ο Στάδιο: το υποκειµενικό (subjective), Τα 4 στάδια ανάπτυξης (levels) και 4 βασικές έννοιες πιθανοτήτων (constructs) Τα στάδια είναι: το 1ο Στάδιο: το υποκειµενικό (subjective), το 2ο Στάδιο: το µεταβατικό (transitional), το 3ο Στάδιο: το άτυπα ποσοτικό (informal quantitative) και το 4ο Στάδιο: το αριθµητικό (numerical).

Οι βασικές έννοιες πιθανοτήτων περιλαµβάνουν τον δειγµατικό χώρο (sample space), την πιθανοφάνεια γεγονότος (probability of an event), τις συγκρίσεις πιθανοτήτων (probability comparisons) και την υπό συνθήκη - δεσµευµένη πιθανότητα (conditional probability)