ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση εταιρίας.  Η εταιρία μας ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής Η εταιρία 
Advertisements

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller.
Τα 20 επικρατέστερα παιχνίδια του 20ου αιώνα
ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΚΟ
Personnel Management Services
Η δημιουργία των κινούμενων σχεδίων
Η Μονόπολη Σχεδιάστηκε από την αμερικανίδα οικονομολόγο Λάιζι Μάτζι, η οποία έλαβε και το σχετικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το Η αρχική ονομασία του.
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Project Ομάδα:3η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ:
Δαβίδ εναντίον Γολιάθ: Η σημασία της εφευρετικότητας Καθηγητής Κων/νος Μαρκίδης London Business School.
Λεξικά στο Διαδίκτυο Άννα Ιορδανίδου και Έλενα Μάντζαρη
Εργασία Μαθήματος :Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
1 Personnel Management Services Η Εταιρική μας Ταυτότητα.
Επισκόπηση Μηχανική Μάθηση Γενετικοί Αλγόριθμοι Νοήμονες πράκτορες.
1ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
E-portfolio παιδαγωγού (στην Πρακτική Άσκηση) Α’ μέρος
Από τα πήλινα παιχνίδια της αρχαιότητας
Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1. © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 2 ΜΜΕ και δημοφιλής κουλτούρα  δημοφιλής κουλτούρα (popular culture): θεάματα,
Πηγές αναζήτησης υλικού στο Διαδίκτυο Αρχείο σύγχρονων Ελλήνων συγγραφέων και φωτογραφικό λεύκωμα
Τα παλιά ξεχασμένα παιχνίδια και τα σημερινά
Mobile Learning. Mobile learning Φορητότητα Ανάδειξη της σημασίας του πλαισίου – περιβάλλοντος στη μάθηση.
 Ηλεκτρονικό Εμπόριο Συμπεριφορά Καταναλωτή και e-Marketing.
Hello Kite Spiderman Ελισάβετ και Ντανιέλα Hello Kite και Spiderman H Hello Kite που είναι μια γάτα πάει μια βόλτα στην πόλη. Αλλά δεν ξέρει ότι έξω.
στην Τα ελληνικά νησιά και η ηπειρωτική Ελλάδα σας καλωσορίζουν σε καλοκαιρινές εμπειρίες που θα σας μείνουν αξέχαστες.
Σχεδιασμός Oργανικών Χημικών Βιομηχανιών
Σχεδιασμός Οργανικών Χημικών Βιομηχανιών
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
Διοίκηση επιχειρήσεων
Σχεδιασμός Οργανικών Βιομηχανιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

ΜΑΧΗΤΕΣ ΜΕΛΗ Καρβουνάρης Παναγιώτης Νασιού Ευαγγελία Αμπίου Παναγιώτα   Καρβουνάρης Παναγιώτης Νασιού Ευαγγελία Αμπίου Παναγιώτα Πολυχρονάκη Δάφνη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Παραδοσιακά παιχνίδια 2. Παιδαγωγικά παιχνίδια   1. Παραδοσιακά παιχνίδια 2. Παιδαγωγικά παιχνίδια 3. Πνευματικά παιχνίδια 4. Τυχερά παιχνίδια

Παραδοσιακά παιχνίδια Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων προς τους μικρότερους. Πολλά παραδοσιακά παιχνίδια παραλλάσσονται και ξεπερνούν τα σύνορα των κρατών και εμφανίζονται σε διάφορους λαούς, όπως το κρυφτό, το κυνηγητό, η μπάλα, το σχοινάκι, οι βώλοι, κ.ά.

Τα παραδοσιακά παιχνίδια είναι ομαδικά (κρυφτό, μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, το μαντίλι, κ.ά.). Υπάρχουν και κάποια που αρχικά ενδέχεται να μοιάζουν ατομικά, αλλά τελικά αποδεικνύονται ομαδικά, καθώς παίζονται διαδοχικά από κάθε ένα παιδί μέσα στην ομάδα. Αυτά έχουν σχέση περισσότερο με την τεχνολογία της κάθε εποχής και τις δεξιότητες των παιδιών, όπως η σφεντόνα, η σβούρα, το τσιλίκι, κ.ά.

Παιδαγωγικά παιχνίδια ΣΚΡΑΜΠΛ   Το σκραμπλ (αγγλ. Scrabble) είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων, ίσως το πιο διάσημο στον κόσμο: αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί σε περισσότερες από 120 χώρες και παίζεται σε 30 διαφορετικές γλώσσες. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην εταιρεία Hasbro για τις ΗΠΑ (όπου δημιουργήθηκε το παιχνίδι) και για τον Καναδά και στη Mattel για όλες τις υπόλοιπες χώρες.

Πνευματικά παιχνίδια ΣΚΑΚΙ   Το σκάκι είναι επιτραπέζιο παιχνίδι και ιδιαίτερα πνευματικό άθλημα για δύο παίκτες. Παίζεται σε τετράγωνο διάγραμμα, που λέγεται σκακιέρα, επί της οποίας οι παίκτες, καθισμένοι αντικριστά, μετακινούν, ο ένας τους 16 λευκούς πεσσούς (πιόνια) του παιγνιδιού και ο άλλος τους 16 μαύρους, σε εναλλάξ κινήσεις, μία προς μία, με βάση τους κανονισμούς του παιχνιδιού. Στη σύγχρονη εποχή απαντάται και το "υπαίθριο σκάκι" που παίζεται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους πλατειών, πάρκων κ.λπ. πάνω σε χρωματιστές γρανιτένιες πλάκες με πεσσούς συνήθως ξύλινους ύψους περίπου ενός μέτρου. Τέτοιοι χώροι, στην Ελλάδα, υπάρχουν στη κεντρική πλατεία Κοραή στον Πειραιά, στη παραλία του Δήμου Π. Φαλήρου κ.α.

Τυχερά παιχνίδια Τα τυχερά παιχνίδια συναρπάζουν τους οπαδούς τους όσο ενοχλούν τους κριτικούς τους. Στηρίζονται στην βαθιά επιθυμία του ανθρώπου να διακινδυνεύσει και στην ελπίδα του να κερδίσει μεγάλα χρηματικά ποσά. Τα τυχερά παιχνίδια βασίζονται σε ανεπτυγμένα μαθηματικά και υπάγονται στους νόμους των πιθανοτήτων. Είναι ουσιαστικά η ανάληψη κινδύνου (ρίσκου) για να κερδίσεις μεγάλα ως και τεράστιας αξίας έπαθλα (χρήματα - αντικείμενα).

Από τα πιο ενδιαφέροντα παιχνίδια του κλάδου είναι τα παιχνίδια με χαρτιά τράπουλας. Κατά βάση θεωρούνται τυχερά, αλλά στην πραγματικότητα για τους γνώστες τους είναι πολύ περισσότερο θέμα οξείας αντίληψης και συνδυασμού ψυχολογίας, παρατήρησης και μνήμης παρά θέμα τύχης. Εκτός από αυτά που παίζονται με τη χρήση τράπουλας, άλλα τυχερά παιχνίδια είναι ο κουλοχέρης (τα αποκαλούμενα και φρουτάκια), η ρουλέτα, τα ζάρια κ.ο.κ.