Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

Επιμέλεια: Σαμαράς Πασχάλης
Μικροβιολογία Τροφίμων I Ενότητα 4: Καταμέτρηση ΟΜΧ και ΟΨΧ (Μεσόφιλα/Ψυχρότροφα Βακτήρια) με ενσωμάτωση ή/και επίστρωση. Δρ. Ιωάννης Γιαβάσης, Επίκουρος.
Διατροφική υποστήριξη. 2  Στόχος :  Να αποκαλύψει προϋπάρχουσα πλημμελή διατροφή  Να αποτρέψει επιπλέον ελλείμματα πρωτεϊνών και θερμίδων  Να βελτιστοποιήσει.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
1 Γεωργική Χημεία - Βασικές εργαστηριακές τεχνικές - διαλύματα, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γεωργική.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΙΝΟΞΕΩΝ ΣΕ ΧΥΜΟΥΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ Δρ. Όλγα Γκορτζή.
Κρανιοεγκεφαλικές Κακώσεις. Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση u Σύνηθες πρόβλημα u Υψηλή νοσηρότητα και θνητότητα u Δευτερογενής βλάβη Χειρότερη έκβαση Συχνά.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα Κυριάκος Π Καρκούλιας Επίκ. Καθηγητής Πνευμονολογίας.
ΚΥΤΤΑΡΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Δρ. Αγγελική Γεροβασίλη. In vitro καλλιέργεια κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες (διατήρηση ή πολλαπλασιασμός) κυττάρων, ιστών ή οργάνων.
ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΣΗΡΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΙΑΚΟΥ-ΛΟΜΝΙΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: Πασχάλης Χαριζάνης Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Υπό αυστηρά άσηπτες συνθήκες και σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε φαρμάκου.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΝΕΦΡΩΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΚΧΑΡΩΝ
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
Απομόνωση και ταυτοποίηση
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΖΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΝΟΗ.
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Ανοσοποιητικού Συστήματος
2.2.1– Μείγματα.
Μικροσκοπική παρατήρηση στομάτων φύλλων, καταφρακτικών κυττάρων και χλωροπλαστών Άσκηση 4 εργαστηριακού οδηγού Β ΤΑΞΗ ΛΥΚΕΙΟΥ Βιολογία Γ.Παιδείας.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Εργασία Φυσικής.
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Μικροσκοπική παρατήρηση ζωικών κυττάρων
Μικροσκοπική παρατήρηση φυτικών κυττάρων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Τα μέρη του μικροσκοπίου
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Μεσογειακή διατροφή.
Εξοπλισμός ασφάλειας & Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.)
Ο Ασθενής που Βρίσκεται σε Κατάσταση Shock «Υπογκαιμικό shock» Νοσηλευτικές Διαγνώσεις και Παρεμβάσεις.
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΟΛΥΜΒ. ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
Αφήστε να κρυώσει στους 46-60° C.
Ενώσεις με γενικό τύπο CnH2n+2O Αλκοόλες και Αιθέρες
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Αγωγή Καταναλωτή Τζίκα Ευαγγελία Υπεύθυνη Έρευνας & Ανάπτυξης ΚΡΙΚΡΙ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Σύλληψη-Εγκυμοσύνη-Τοκετός – Ανάπτυξη βρέφους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ Άσκηση 4 εργαστηριακού οδηγού Α ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Όργανα και υλικά Ένα φυτό με μεγάλα φύλλα Αλουμινόχαρτο Ένα φυτό με μεγάλα φύλλα Αλουμινόχαρτο Αυτοκόλλητη ταινία Ψαλίδι Νερό

Πορεία του πειράματος Κόβουμε από το αλουμινόχαρτο γεωμετρικά σχήματα και καλύπτουμε την επιφάνεια από κάποια φύλλα, καλύπτουμε το μισό φύλλο σε κάποια άλλα και τέλος ολόκληρη την επιφάνεια από κάποια άλλα φύλλα.

Κρατάμε σημειώσεις για τις καιρικές συνθήκες … και ποτίζουμε καλά

Μετά από μια εβδομάδα συγκρίνουμε το τμήμα του φύλλου που ήταν καλυμμένο με εκείνο που ήταν ακάλυπτο και κάνουμε ανίχνευση αμύλου

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΜΥΛΟΥ Α. σ ένα φύλλο από το φυτό Β. σ ένα φύλλο από το φυτό που είχαμε καλύψει με αλουμινόχαρτο Όργανα και υλικά Οινόπνευμα Ποτήρι ζέσεως 100ml – 200 ml Διάλυμα lugol Λύχνος υγραερίου Φύλλα τρυβλίο petri

Πορεία του πειράματος Στο ποτήρι ζέσεως των 200 ml βράζουμε για 5-8 min τα δυο φύλλα για να σπάσει το κυτταρικό τοίχωμα των κυττάρων τους και μετά τα τοποθετούμε στο ποτήρι ζέσεως των 100 ml. Προσθέτουμε οινόπνευμα μέχρι να σκεπαστούν τα φύλλα (έτσι απομακρύνεται από τα κύτταρα η περισσότερη χλωροφύλλη)

Τοποθετούμε το μικρό ποτήρι ζέσεως με το φύλλο σε ένα ποτήρι ζέσεως με ζεστό νερό Μετά από κάποιο χρόνο ( 5 - 30 λεπτά ή και 1 ημέρα ανάλογα το είδος του φυτού) τα φύλλα έχουν αποχρωματιστεί εντελώς. Τα βγάζουμε από το οινόπνευμα και τα ρίχνουμε σε ποτήρι ζέσεως με λίγο νερό για να μαλακώσουν

Τοποθετούμε το φύλλο μέσα στο τρυβλίο και προσθέτουμε νερό μέχρι να καλυφθεί Σιγά –σιγά ρίχνουμε σταγόνες lugol Το φύλλο που δεν το είχαμε καλύψει με αλουμινόχαρτο βάφεται μπλε, εξ αιτίας της παρουσίας του αμύλου

Το φύλλο που το είχαμε καλύψει με αλουμινόχαρτο δε βάφεται μπλε Προσθήκη lugol