ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Κατέβασμα αρχείων βίντεο και ήχου Με το Τι είναι το Real Player To Real Player είναι μια πολυδύναμη εφαρμογή με την οποία μπορούμε να παίξουμε βίντεο.
Applied Econometrics Second edition
Έστω πίνακας Α χιλίων θέσεων που περιέχει πραγματικούς αριθμούς
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Ορισμοί Σχεσιακού Μοντέλου και Τροποποιήσεις Σχέσεων.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ & ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων. Πίνακας Συμβόλων (Symbol Table) (Ι)  Είναι μια δομή στην οποία αποθηκεύονται τα ονόματα ενός προγράμματος και.
 WEB Server (Apache ή IIS )  PHP  Βάση δεδομένων My SQL ή άλλη  SMTP για αποστολή  Ιδανική σουίτα XAMPP από την διεύθυνση:
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 2.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Π. Μαυρογένης Λογισμικά Διαχείρισης προμηθειών, Διαχείρισης Επισιτιστικών Τμημάτων και Διαχείρισης Σημείων Πωλήσεων ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Αναφέρει τα βασικά.
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Φροντιστήριο - 30/04/2009.
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Τμ. Πληροφορικής,
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ορισμοί Σχεσιακού Μοντέλου και Τροποποιήσεις Σχέσεων.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Εργαστήριο Χρονικών Σειρών Εισηγητής: Βαφειάδης Θανάσης.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS 8 ΟΜΑΔΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΤΑΚΙΑΣ ΝΑΚΟΣ ΝΤΟΜΠΕΒ.
Υπερφόρτωση Τελεστών (Συνέχεια) Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός.
Πολυωνυμικά Μοντέλα. Βήμα 1ο: Εισαγωγή των στοιχείων του Πίνακα 1 στο E-views από ένα αρχείο Excel. Από τη πτυσσόμενο μενού File επιλέγουμε New και Workfile.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 6 Χ. Καραγιαννίδης1/15 Προσθήκη Πολυμέσων, Έκδοση και Διαχείριση Σελίδων και Δικτυακών Τόπων Εργαστήριο 6 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 7 η Διαχείριση Πόρων.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 5: Αναθέσεις σε πόρους Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 4.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
1 ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μηχανογράφηση υπηρεσιών καταστημάτων Self-Video TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Java DataBase Connectivity
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
00
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 11 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ

ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ… Το αρχείο 11-Α δείχνει πως ακριβώς σχεδιάσαμε το έργο.

ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΜΕ???

BASELINE… Το επόμενο βήμα είναι να θέσουμε γραμμή βάσης (baseline). Η γραμμή βάσης μπαίνει αφού έχει εγκριθεί το χρονοδιάγραμμα (από ποιους;;;) και πριν αρχίσει η υλοποίηση του έργου. Το αρχείο 11-Β δείχνει τη γραμμή βάσης την οποία θέσαμε με Έργο/Χρονοδιάγραμμα/Ορισμός γραμμής βάσης

ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η τρέχουσα κατάσταση (current) καλύπτει την καθημερινότητα και οι πληροφορίες που μας παρέχει είναι σταθερά μεταβαλλόμενες. Κάθε φορά που εισάγουμε πραγματικές πληροφορίες στο έργο το λογισμικό (ξανα) υπολογίζει το χρονοδιάγραμμα και στο κόστος προσαρμόζοντας τα στη νέα πραγματικότητα.