ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας
Advertisements

Διαφορές Κανονάκι - Σαντούρι
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
15 | 16 | 17 Απριλίου 2016 κλειστό γυμναστήριο «Δημήτρης Τόφαλος» ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ.
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Waste Water & Energy Ιωάννης Γιάνναρος Υπηρεσίες.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Τεχνική Μηχανική ΙΙ: Το παραμορφώσιμο στερεό σώμα.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Αναστασία Γεωργάκη, Αν. Καθηγήτρια,
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Επαυξημένη πραγματικότητα και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
Κολυμβητήριο και άσκηση
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΓΩΝΩΝ ANΑΠΤΥΞΗ.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων 1ο ΕΘΝΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Θεματικός.
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Ζωγραφική Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική»
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
Απολογισμός Συνεδρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ex-ante αξιολόγηση Χρηματοδοτικά Εργαλεία Π.Π
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Μάθημα 1 Μεταφορά Νερού.
210 Pratt Avenue Huntsville, AL KIDS
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
Διάλεξη στο μάθημα Φυσική Κλιματική Αλλαγή και Γεωργία
Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής» Κρύστα Ρακαλλίδου Αναστασία Σταυρίδου ΣΚΟΠΟΣ: Να αντιληφθούν τα νήπια, μέσω υπολογιστικών περιβαλλόντων, τις λειτουργίες και τη χρησιμότητα του νερού στη ζωή μας.

ΣΤΟΧΟΙ Γνώσεων Να ερμηνεύσουν το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο αναπτύσσοντας ερευνητική διάθεση, κριτική και δημιουργική σκέψη. Να κατανοήσουν τον «κύκλο του νερού». Να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο. Να εξοικειωθούν με απλά λογισμικά.

Να περιγράφουν τον «κύκλο του νερού». Δεξιοτήτων Να περιγράφουν τον «κύκλο του νερού». Να χειρίζονται βασικές συσκευές του υπολογιστή (π.χ. ποντίκι, πληκτρολόγιο). Να κατανοήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου ως πηγή πληροφοριών. Να γίνουν ικανά να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους και να εκφράζονται δημιουργικά. Να καλλιεργούν τις ικανότητές επικοινωνίας και συνεργασίας.

Να αντιληφθούν τη χρησιμότητα του νερού. Στάσεων Να αντιληφθούν τη χρησιμότητα του νερού. Να προβληματιστούν ως προς την ορθολογική χρήση του.

ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Φυσικές επιστήμες Μελέτη περιβάλλοντος Δημιουργία και έκφραση Γλώσσα Πληροφορική

ΔΕΠΠΣ Προβλέπει απλές και βασικές χρήσεις των ΤΠΕ: 1.Στο πλαίσιο των καθημερινών δραστηριοτήτων ως εποπτικό μέσο διδασκαλίας 2.Ως γνωστικό και διερευνητικό εργαλείο και 3.Ως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης, εξάσκησης και επικοινωνίας

ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΄Η ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Δραστηριότητα1: Λογισμικό Kidspiration

Δραστηριότητα 2: Διαδίκτυο – Παρουσίαση Βίντεο (Που υπάρχει το νερό-μορφές και χρησιμότητα) προσομοίωση του κύκλου του νερού http://vod.sch.gr/video/view/663.html

Βίντεο σχετικά με τα αποτελέσματα της αλόγιστης χρήσης του νερού και της μόλυνσης των υδάτων https://www.youtube.com/watch?v=m5zVASa0u9g&feature=BF&list=QL&index=2ο1

Αλόγιστη χρήση νερού https://www. youtube. com/watch Αλόγιστη χρήση νερού https://www.youtube.com/watch?v=gtcZbN0Z08c&feature=related

Συνέπειες της αλόγιστης χρήσης νερού https://www. youtube. com/watch Συνέπειες της αλόγιστης χρήσης νερού https://www.youtube.com/watch?v=u0ghut49oog&feature=BF&list=QL&index=3

Απλά βήματα για εξοικονόμηση νερού https://www.youtube.com/watch?v=U8pI0CEf1hY https://www.youtube.com/watch?v=ZcCAkWT7df4

Δραστηριότητα 3: Εκπαιδευτικό λογισμικό G Compris (Ο κύκλος του νερού)

Δραστηριότητα 4: Διαδίκτυο-μηχανές αναζήτησης (Τρόποι χρήσης του νερού) Με τη μέθοδο της καθοδηγούμενης διερεύνησης-ανακάλυψης τα παιδιά αναζήτησαν εικόνες στο διαδίκτυο, μέσω μιας μηχανής αναζήτησης, και εντόπισαν τους τρόπους χρήσης του νερού. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες και ταξινόμησαν τις αντίστοιχες χρήσεις του νερού π.χ. οικιακή, αγροτική κλπ.

Δραστηριότητα 5: Προσομοίωση – Exprorelearning (Ιδιότητες νερού) Λογισμικό ανοιχτού τύπου, Gizmo-Explorelearning, Phases of Water, που επιτρέπει στα παιδιά να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν μόνα τους τις ιδιότητες του νερού στις τρεις μορφές του. Επίσης μπορούν να επέμβουν στις λειτουργίες, παραμετροποιώντας τη θερμοκρασία που οδηγεί αυτόματα και στην αλλαγή σύστασης του νερού, αφού αλλάζει και η μορφή του.

Δραστηριότητα 5: Προσομοίωση – Exprorelearning (Ιδιότητες νερού)

Δραστηριότητα 6: Λογισμικά εξάσκησης και πρακτικής-Διδακτικά παιχνίδια (Χρήση-χρησιμότητα-προστασία-εξοικονόμηση νερού) Χρησιμοποιήθηκαν λογισμικά κλειστού τύπου που είναι βασισμένα στη θεωρία του συμπεριφορισμού και στη διατήρηση της αρχής ενίσχυσης της συμπεριφοράς, με θετικά ερεθίσματα

α) Ορθολογική χρήση του νερού – Εξοικονόμηση http://www.thewaterschool.co.uk/pupils_p2.htm Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των δύο ατόμων. Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει το λογισμικό και επεξηγεί τη χρήση του. Οι μαθητές με παιγνιώδεις δραστηριότητες εξασκούνται στη χρήση του ποντικιού και γενικότερα του ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ παράλληλα ευαισθητοποιούνται στην ορθή χρήση του νερού αλλά και στην απόκτηση καλών συνηθειών ως προς αυτό. http://www.thewaterschool.co.uk/tapman.htm http://www.epa.gov/watersense/kids/games.html

Απόκτηση γνώσεων και ευαισθητοποίηση για τη χρήση του νερού https://www.epa.gov/watersense/watersense-kids

β) Προστασία και καθαρισμός των υδάτινων πηγών προστασία και τον καθαρισμός των θαλασσών http://kids.nationalgeographic.com/kids/games/actiongames/creek-cleanup http://kids.nationalgeographic.com/kids/games/iggygames/stus-coin-quest/

γ) Λογισμικά εξοικείωσης με τον υπολογιστή με θέμα το νερό http://kids.nationalgeographic.com/kids/games/puzzlesquizzes/waterfalls-puzzler/

Δραστηριότητες Αξιολόγησης   Δραστηριότητα 7: Επαναληπτική Προσομοίωση (Ο κύκλος του νερού) Το βίντεο εσκεμμένα σταματούσε σε κάποιο σημείο και κάποιο από τα νήπια περιέγραφε τη συνέχειά του: http://www.epa.gov/safewater/kids/flash/flash_watercycle.html

Περιγραφή του κύκλου του νερού από τα νήπια https://www3.epa.gov/safewater/kids/flash/flash_watercycle.html

Δραστηριότητα 8: Τux Paint Έκφραση γνώσεων και συναισθημάτων για τον κύκλο του νερού, τη χρήση, την προστασία και την εξοικονόμησή του μέσω της ζωγραφικής Μέσα από αυτή τη διαδικασία τα παιδιά καλλιεργούν δεξιότητες σύνθεσης, σύγκρισης, οργάνωσης και γενίκευσης εποικοδομητικής μάθησης. Με την αναπαράσταση εικόνων αναπτύσσεται η φαντασία τους, αφυπνίζεται η δημιουργικότητα και καλλιεργείται η αισθητική τους έκφραση. Εδώ το λογισμικό χρησιμοποιείται και ως εργαλείο αξιολόγησης.