Στο μάθημα αναφερθήκαμε στην ανάγκη για διασταύρωση των ευρημάτων από ομάδες ατόμων με lesions με ευρήματα από fMRI studies. Όμως δεν συζητήσαμε γιατί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Functional Anatomic Models of Language: Assembling the Pieces
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
διαστήματα εμπιστοσύνης
Α) βλάβες πυκνωτών Οι βλάβες που μπορεί να παρουσιάσουν οι πυκνωτές είναι οι παρακάτω: 1)Βραχυκύκλωμα . Αυτό είναι αποτέλεσμα εφαρμογής τάσης μεγαλύτερης.
Με θέμα την έλλειψη νερού στην Αφρική
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ
Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Άνδρας 38 ετών, έγγαμος. Προοδευτικά επιτεινόμενη κατάθλιψη τις τελευταίες.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο σπίτι και στην εργασία.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑ MARKETING - MANAGEMENT Καθηγήτρια: Βλάχβεη Ασπασία Φεβρουάριος 2013 Μαρνέρη Ευγενία.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Γ’ μέρος
Σκέψη Είδη σκέψης: Προτασιακή (εκφράζει μία πρόταση/ισχυρισμό)
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Μελέτη Δ.Ε. με χρήση του Mathematica
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο πλαίσιο του μαθήματος Γνωστικής.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΜΑΘΗΜΑ 10ο. Ανάρρωση και πρόγνωση  Είναι χαρακτηριστικό του εγκεφαλικού ότι οι περισσότεροι ασθενείς παρουσιάζουν βελτίωση, ανεξάρτητα από το αν μπαίνουν.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ II Καθ. Πέτρος Π. Γρουμπός Διάλεξη 8η Στοχαστικά Σήματα - 1.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Η Προοπτική Μνήμη κατά τη γήρανση: ανασκόπηση πρόσφατων ερευνών
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Έλεγχος της διακύμανσης
Στατιστικές Υποθέσεις II
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Έλεγχος για τη διαφορά μέσων τιμών μ1 και μ2 δύο πληθυσμών
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Β
Βιοτεχνολογία Χρίστος Κόρτας
Είναι η διακοπή της θεραπείας αποτυχία;
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γνωσιακή Νευροεπιστήμη, 31/5/17 Μαρία Κουτρομάνου
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ Δ. Τσιπλακίδης
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Γνωστική ανάπτυξη Μια ματιά στη θεωρία του Piaget και την κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky.
Επαγωγική Στατιστική Συσχέτιση – Συντελεστής συσχέτισης Χαράλαμπος Γναρδέλλης Τμήμα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Ομάδα τηλεματικών εφαρμογών του ERA Βουκουρέστι, 7-8 Μαρτίου 2018
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Δρ. Αντωνία Καλλή BSc, MSc, PhD
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΓΕΛΑΝΟΥ ΓΙΑΠΑΛΗ ΜΕΛΙΝΑ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
Τι ακριβώς αναπτύσσεται;
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Επαγωγική Στατιστική Συσχέτιση – Συντελεστές συσχέτισης Χαράλαμπος Γναρδέλλης Εφαρμογές Πληροφορικής στην Αλιεία και τις Υδατοκαλλιέργειες.
Μεταμνήμη και Επιδόσεις Μνήμης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο μάθημα αναφερθήκαμε στην ανάγκη για διασταύρωση των ευρημάτων από ομάδες ατόμων με lesions με ευρήματα από fMRI studies. Όμως δεν συζητήσαμε γιατί οι δύο μέθοδοι «αλληλοσυμπληρώνονται». Αυτό είναι εμφανές αν δούμε τα θετικά και τα αρνητικά κάθε μεθόδου. Το βασικό μειονέκτημα των μεθόδων fMRI είναι ότι δεν μπορεί να διακρίνει περιοχές που συμβάλλουν σε μια γνωσιακή λειτουργία από περιοχές που είναι απαραίτητες γι’ αυτήν, ενώ οι lesion studies μπορούν να αποφανθούν με μεγαλύτερη ασφάλεια για την αιτιακή σχέση ανάμεσα σε μια περιοχή και μια λειτουργία. Για παράδειγμα μία περιοχή μπορεί να φανεί ενεργή στη διάρκεια ενός έργου, επειδή συνδέεται με μία περιοχή που είναι απαραίτητη για το έργο. Από την άλλη οι lesion studies αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πλαστικότητα και την αποσύνδεση, που δεν αποτελούν πρόβλημα για τις έρευνες με fMRI καθώς αυτές εστιάζουν σε υγιείς πληθυσμούς. Πλαστικότητα: μετά από βλάβη ο εγκέφαλος αναδιοργανώνεται. Αυτό αναιρεί την υπόθεση των lesion studies ότι ο εγκέφαλος πριν και μετά τη βλάβη λειτουργεί το ίδιο, με εξαίρεση την περιοχή που καταστράφηκε και την λειτουργία που υποστηρίζει. Αποσύνδεση: αν η σύγκριση των ασθενών γίνει αμέσως μετά την βλάβη, μπορεί να μην έχουν ολοκληρωθεί οι διεργασίες πλαστικότητας και να μην ανιχνευτούν περιοχές οι οποίες θα αποκτήσουν δομικές αλλαγές στην πορεία, π.χ. περιοχές που αποτελούν ανώτερο στάδιο επεξεργασίας και παίρνουν εισροές από την τραυματισμένη περιοχή.

Επίσης στις lesion studies με ασθενείς, είναι δυσκολότερη η αντιστοίχιση εγκεφαλικών περιοχών και λειτουργικών γιατί η βλάβη συχνά δεν περιορίζεται σε περιοχές που σχετίζονται με μία λειτουργία. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τις έρευνες fMRI γιατί η ανεξάρτητη μεταβλητή δεν είναι οι εγκεφαλικές περιοχές αλλά η επίδοση στο έργο. Ωστόσο τα lesion studies με ζώα υπερβαίνουν αυτό το πρόβλημα γιατί καθορίζεται από τον ερευνητή η έκταση της βλάβης. Rorden, C., & Karnath, H.-O. (2004). Using human brain lesions to infer function: a relic from a past era in the fMRI age? Nature Reviews Neuroscience, 5(10), 812–819. nature