ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ PID & ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΒΛΑΒΩΝ ΣΕ ΟΧΗΜΑ mUAV ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Υπεύθυνος καθηγητής ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΣ
QUADCOPTER mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες
QUADCOPTER mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές
QUADCOPTER Φωτογραφία mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση
QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές ΔΙΕΠΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΝΟΥΣ (ΦΕΚ/Β/9/13-1-2010) Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα Τις δυνάμεις που ασκούνται
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα Τις δυνάμεις που ασκούνται Τη θέση του οχήματος
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Fgn
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn T
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn Fgn
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής
ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης
ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης
ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα
ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα
ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ Χ φ Υ θ Ζ ψ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ Χ φ Υ θ Ζ ψ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 KB
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 KB T1 T2 W
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x PID Φ(s) 1 Φreal Φref
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ P
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PD
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PΙD
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID PΙD Φ(s) PX4 Θref Θreal Φref Φreal Ψref Ψreal RECEIVER
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΗΓΕΣ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΙΑΚΡΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΗΓΕΣ ΔΟΝΗΣΕΩΝ Κινούμενα Στοιχεία Κινητήρας Έλικα ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ Ζημιές στο Όχημα Υπερκατανάλωση Ενέργειας Θόρυβο στους Αισθητήρες Θαμπές Εικόνες σε FPV ΔΙΑΚΡΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΡΙΝΙΑΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ IMU ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ IMU ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ Τοποθέτηση σε τυχαία θέση Χωρίς τοποθέτηση έλικας x y z MOTOR 1 1 0.1022 0.110384 0.063033 2 0.142072 0.138662 0.092638 3 0.085423 0.094892 0.047399 4 0.102678 0.097965 0.052082 5 0.108666 0.128616 0.07088 MOTOR 2 6 0.035035 0.04835 0.020155 7 0.058291 0.061402 0.016239 8 0.032401 0.084793 0.027327 9 0.027448 0.103768 0.018005 10 0.044851 0.087506 0.014891 MOTOR 3 11 0.03525 0.133574 0.014162 12 0.081834 0.218619 0.041405 13 0.053726 0.115251 0.018899 14 0.039205 0.172009 0.023269 15 0.04101 0.095589 0.015669 MOTOR 4 16 0.085085 0.11455 0.018556 17 0.155883 0.116263 0.018988 18 0.047817 0.062042 0.015081 19 0.046929 0.098419 0.02276 20 0.113297 0.146974 0.025974
ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ x y z MOTOR 1 1 0.1022 0.110384 0.063033 2 0.142072 0.138662 0.092638 3 0.085423 0.094892 0.047399 4 0.102678 0.097965 0.052082 5 0.108666 0.128616 0.07088 MOTOR 2 6 0.035035 0.04835 0.020155 7 0.058291 0.061402 0.016239 8 0.032401 0.084793 0.027327 9 0.027448 0.103768 0.018005 10 0.044851 0.087506 0.014891 MOTOR 3 11 0.03525 0.133574 0.014162 12 0.081834 0.218619 0.041405 13 0.053726 0.115251 0.018899 14 0.039205 0.172009 0.023269 15 0.04101 0.095589 0.015669 MOTOR 4 16 0.085085 0.11455 0.018556 17 0.155883 0.116263 0.018988 18 0.047817 0.062042 0.015081 19 0.046929 0.098419 0.02276 20 0.113297 0.146974 0.025974 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ x y z Motor 1 0.108208 0.114104 0.065206 Motor 2 0.039605 0.077164 0.019323 Motor 3 0.050205 0.147008 0.022681 Motor 4 0.089802 0.10765 0.020272 ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΩΝ MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%
% ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ 2ου ΒΑΘΜΟΥ MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%
ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 3 4 5 6 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%
ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.39883 3 53.6032 4 17.00951 21.113 5 55.89715 6 44.09404 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.39883 62.8598 3 53.6032 53.20334 4 17.00951 16.8988 21.113 20.63492 5 55.89715 55.3073 6 44.09404 43.6872 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 ΣΦΑΛΜΑ 1 2 0.85 3 0.75 4 0.65 2.26 1.05 0.92 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ % ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 10.15 MOTOR 2 11.11 MOTOR 3 25.48 MOTOR 4 7.82
(ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.4 62.86 3 61.18 60.91 4 54.28 54.27 5.71 4.99 5 19.94 18.78 6 15.1 14.52 ΣΦΑΛΜΑ 12%
(ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Β ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.4 62.86 3 61.18 60.91 4 54.28 54.27 5.71 4.99 5 19.94 18.78 6 15.1 14.52 ΣΦΑΛΜΑ 12% ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ #1
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΛΙΚΩΝ ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Welch (και με την ΜΓΤ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΛΙΚΩΝ ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Welch (και με την ΜΓΤ) ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Welch ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΙΚΩΝ ΣΦΑΛΜΑ 3,8% (x – axis) x y z Motor 1 0.076685 0.114983 0.138503 0.0764 0.115 0.1391 Motor 2 0.088198 0.123074 0.134406 0.0882 0.1229 0.1748 Motor 3 0.083032 0.117898 0.198505 0.1285 0.1183 0.1988 Motor 4 0.096399 0.100641 0.128892 0.0967 0.1007 0.1292 # ΕΛΙΚΑ % (x) % (y) % (z) 1 20.07 33.15 43.8 2 14.31 22.36 21.32 3 15.45 20.6 30.33 4 43.5 36.61 24.48 ΕΛ. 1 ΕΛ. 2 % (x) 1 2 13.37 3 7.95 4 20.99 5.9 5 8.79 6 14.17
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΒΡΑΧΙΩΝΩΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Welch (και με την ΜΓΤ) x y z Motor 1 27.07789 19.92113 27.95137 16.46932185 18.11440678 16.74369001 Motor 2 24.91972 25.99906 24.32024 5.818864383 15.91417076 16.16438356 Motor 3 20.83516 23.62214 29.3969 19.14606742 17.09206928 17.6309795 Motor 4 21.91567 26.76795 27.19735 19.49886105 18.15286624 12.49520889 ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ WELCH x y z MOTOR 1 0.2481 0.249 0.2499 MOTOR 2 0.2083 0.2103 0.206 MOTOR 3 0.2069 0.2066 MOTOR 4 0.2035 0.1932 0.2411 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Δmax Δmin % x 0.2481 0.2035 17.97662 y 0.249 0.1932 22.40964 z 0.2499 0.206 17.56703
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ο Κινητήρας 1 στην Θέση 1 έχει μεγάλο ποσοστό διαφοροποίησης από τους υπολοίπους. Γνωρίζουμε πως οι κινητήρες λειτουργούν σωστά και πως οι έλικες είναι ζυγοσταθμισμένες. Σε αυτό το σημείο ελέγχουμε την κατασκευή στο σύνολό της. Παρατηρήθηκε πως ο κάτω άξονας του Κινητήρα 1, βρισκόταν σε επαφή με τον σκελετό του οχήματος. ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ WELCH x y z MOTOR 1 0.2481 0.249 0.2499 MOTOR 2 0.2083 0.2103 0.206 MOTOR 3 0.2069 0.2066 MOTOR 4 0.2035 0.1932 0.2411 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Δmax Δmin % x 0.2481 0.2035 17.97662 y 0.249 0.1932 22.40964 z 0.2499 0.206 17.56703
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΕΣ ΑΠΛΕΣ Ή ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2 ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ (WELCH – ΜΓΤ) x y z Χωρίς γεωμετρία 0.1077 0.1144 0.065 Με γεωμετρία 0.064 0.0481 0.0463 % διαφορά 40,57% 57,95% 28,76% Σφάλμα 0,51% 0,29% 21,54%
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!
Fgn