ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Υπεύθυνος καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλεξανδροπούλου Χαρίκλεια
Advertisements

Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
Tάσος Μπούντης Τμήμα Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Η Γεωμετρία της Γενικής θεωρίας
Έργο ροπής - Ενέργεια.
KB = (B ↔ p v q) & ~ B α= ~ p. (B ↔ p v q) & ~ B.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΣΥΝΘΕΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ASIC ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ DIPA ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ Γ. ΓΡΑΨΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Κεφάλαιο 11.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Χειρισμος αντικειμενου απο δυο ανθρωπομορφα ρομποτικα δαχτυλα
Δύναμη και μεταβολή της ταχύτητας
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Διπλωματική Εργασία με θέμα:
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο 2 ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας Νοέμβριος 2007 Δρ. Φώτης Χ. Κίτσιος.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Εισαγωγή στα Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
Ενότητα: Αυτόματος Έλεγχος Συστημάτων Κίνησης
Παρεμβολή συνάρτησης μιας μεταβλητής με την βοήθεια νευρωνικών δικτύων
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Ηλεκτρονικά Ισχύος Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ BODE ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΣΗΣ
Ροή Η: Ηλεκτρονική-Κυκλώματα-Υλικά
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
Σπουδάστρια: Σαββοπούλου Χρυσή Επιβλέπων καθηγητής: Κίρτας Εμαννουήλ
2η Εργαστηριακή Άσκηση Θέμα: Βαρύτητα Μιχαηλίδου Κυριακή Α.Ε.Μ.:4060
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΛΑΒΑΣΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΩΜ.
ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Ροή Η: Ηλεκτρονική-Κυκλώματα-Υλικά
Πάτρα, Μάρτιος 2010 Νέα Βάση Δεδομένων και Γραμμικές Συσχετίσεις Κύριων Παραμέτρων για τον Προκαταρκτικό Σχεδιασμό Πολιτικών Αεροχημάτων Συμπεριλαμβάνοντας.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ PID & ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΒΛΑΒΩΝ ΣΕ ΟΧΗΜΑ mUAV ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Υπεύθυνος καθηγητής ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΣ

QUADCOPTER mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες

QUADCOPTER mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές

QUADCOPTER Φωτογραφία mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση

QUADCOPTER Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση mUAV (micro Unmanned Aircraft Vehicle) με τέσσερις έλικες Ποικίλες εφαρμογές ΔΙΕΠΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΝΟΥΣ (ΦΕΚ/Β/9/13-1-2010) Φωτογραφία Επιθεωρήσεις Μαγνητοσκόπηση Εκπαίδευση Χαρτογράφηση

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα Τις δυνάμεις που ασκούνται

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Απαραίτητο να γνωρίζουμε Τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν το σύστημα Τις δυνάμεις που ασκούνται Τη θέση του οχήματος

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Fgn

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση Fgn T

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn Fgn ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Βαρυτική Δύναμη Ώση T Fgn Fgn

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δύναμη Αντίστασης

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δυνάμεις Διαταραχής

ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης

ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης

ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα

ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα

ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΕΣ Εξ αιτίας της Ώσης Εξ αιτίας της Δύναμης της Αντίστασης Πτερύγωσης και της Αδρανείας του Κινητήρα

ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ Χ φ Υ θ Ζ ψ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΩΝΙΑΣ Χ φ Υ θ Ζ ψ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 KB

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 KB T1 T2 W

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΡΑΣΗ Φreal Φref MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID MOTOR 1 MOTOR 2 φ T1z T2x T2z W T1x PID Φ(s) 1 Φreal Φref

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ P

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PD

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΣ PΙD

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ–ΜΟΝΤΕΛΟ PID ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ PID PΙD Φ(s) PX4 Θref Θreal Φref Φreal Ψref Ψreal RECEIVER

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΗΓΕΣ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΙΑΚΡΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΗΓΕΣ ΔΟΝΗΣΕΩΝ Κινούμενα Στοιχεία Κινητήρας Έλικα ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ Ζημιές στο Όχημα Υπερκατανάλωση Ενέργειας Θόρυβο στους Αισθητήρες Θαμπές Εικόνες σε FPV ΔΙΑΚΡΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΡΙΝΙΑΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ IMU ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ IMU ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ Τοποθέτηση σε τυχαία θέση Χωρίς τοποθέτηση έλικας x y z MOTOR 1 1 0.1022 0.110384 0.063033 2 0.142072 0.138662 0.092638 3 0.085423 0.094892 0.047399 4 0.102678 0.097965 0.052082 5 0.108666 0.128616 0.07088 MOTOR 2 6 0.035035 0.04835 0.020155 7 0.058291 0.061402 0.016239 8 0.032401 0.084793 0.027327 9 0.027448 0.103768 0.018005 10 0.044851 0.087506 0.014891 MOTOR 3 11 0.03525 0.133574 0.014162 12 0.081834 0.218619 0.041405 13 0.053726 0.115251 0.018899 14 0.039205 0.172009 0.023269 15 0.04101 0.095589 0.015669 MOTOR 4 16 0.085085 0.11455 0.018556 17 0.155883 0.116263 0.018988 18 0.047817 0.062042 0.015081 19 0.046929 0.098419 0.02276 20 0.113297 0.146974 0.025974

ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ x y z MOTOR 1 1 0.1022 0.110384 0.063033 2 0.142072 0.138662 0.092638 3 0.085423 0.094892 0.047399 4 0.102678 0.097965 0.052082 5 0.108666 0.128616 0.07088 MOTOR 2 6 0.035035 0.04835 0.020155 7 0.058291 0.061402 0.016239 8 0.032401 0.084793 0.027327 9 0.027448 0.103768 0.018005 10 0.044851 0.087506 0.014891 MOTOR 3 11 0.03525 0.133574 0.014162 12 0.081834 0.218619 0.041405 13 0.053726 0.115251 0.018899 14 0.039205 0.172009 0.023269 15 0.04101 0.095589 0.015669 MOTOR 4 16 0.085085 0.11455 0.018556 17 0.155883 0.116263 0.018988 18 0.047817 0.062042 0.015081 19 0.046929 0.098419 0.02276 20 0.113297 0.146974 0.025974 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ x y z Motor 1 0.108208 0.114104 0.065206 Motor 2 0.039605 0.077164 0.019323 Motor 3 0.050205 0.147008 0.022681 Motor 4 0.089802 0.10765 0.020272 ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΩΝ MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%

% ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ 2ου ΒΑΘΜΟΥ MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%

ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 3 4 5 6 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%

ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.39883 3 53.6032 4 17.00951 21.113 5 55.89715 6 44.09404 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.39883 62.8598 3 53.6032 53.20334 4 17.00951 16.8988 21.113 20.63492 5 55.89715 55.3073 6 44.09404 43.6872 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ # ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ WELCH % ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 1 0.1143 10.15 2 0.1102 3 0.1069 4 0.1044 5 0.1027 MOTOR 2 0.0432 11.11 0.0402 0.0386 0.0384 0.0396 MOTOR 3 0.0456 45.1 0.0588 0.0612 0.0528 0.0336 MOTOR 4 33.95 0.0879 0.0755 0.0771 0.0927 ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 ΣΦΑΛΜΑ 1 2 0.85 3 0.75 4 0.65 2.26 1.05 0.92 MOTOR 1 39,8% MOTOR 2 44,42% MOTOR 3 56,93% MOTOR 4 69,32%

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ % ΔΙΑΦΟΡΑΣ MOTOR 1 10.15 MOTOR 2 11.11 MOTOR 3 25.48 MOTOR 4 7.82

(ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.4 62.86 3 61.18 60.91 4 54.28 54.27 5.71 4.99 5 19.94 18.78 6 15.1 14.52 ΣΦΑΛΜΑ 12%

(ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Β ΚΙΝ. 1 ΚΙΝ. 2 % ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΑΣΕΩΝ) 1 2 63.4 62.86 3 61.18 60.91 4 54.28 54.27 5.71 4.99 5 19.94 18.78 6 15.1 14.52 ΣΦΑΛΜΑ 12% ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ #1

ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΛΙΚΩΝ ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Welch (και με την ΜΓΤ) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΛΙΚΩΝ ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Welch (και με την ΜΓΤ) ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Welch ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΙΚΩΝ ΣΦΑΛΜΑ 3,8% (x – axis) x y z Motor 1 0.076685 0.114983 0.138503 0.0764 0.115 0.1391 Motor 2 0.088198 0.123074 0.134406 0.0882 0.1229 0.1748 Motor 3 0.083032 0.117898 0.198505 0.1285 0.1183 0.1988 Motor 4 0.096399 0.100641 0.128892 0.0967 0.1007 0.1292 # ΕΛΙΚΑ % (x) % (y) % (z) 1 20.07 33.15 43.8 2 14.31 22.36 21.32 3 15.45 20.6 30.33 4 43.5 36.61 24.48 ΕΛ. 1 ΕΛ. 2 % (x) 1 2 13.37 3 7.95 4 20.99 5.9 5 8.79 6 14.17

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΒΡΑΧΙΩΝΩΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Welch (και με την ΜΓΤ) x y z Motor 1 27.07789 19.92113 27.95137 16.46932185 18.11440678 16.74369001 Motor 2 24.91972 25.99906 24.32024 5.818864383 15.91417076 16.16438356 Motor 3 20.83516 23.62214 29.3969 19.14606742 17.09206928 17.6309795 Motor 4 21.91567 26.76795 27.19735 19.49886105 18.15286624 12.49520889 ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ WELCH   x y z MOTOR 1 0.2481 0.249 0.2499 MOTOR 2 0.2083 0.2103 0.206 MOTOR 3 0.2069 0.2066 MOTOR 4 0.2035 0.1932 0.2411 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ   Δmax Δmin % x 0.2481 0.2035 17.97662 y 0.249 0.1932 22.40964 z 0.2499 0.206 17.56703

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ο Κινητήρας 1 στην Θέση 1 έχει μεγάλο ποσοστό διαφοροποίησης από τους υπολοίπους. Γνωρίζουμε πως οι κινητήρες λειτουργούν σωστά και πως οι έλικες είναι ζυγοσταθμισμένες. Σε αυτό το σημείο ελέγχουμε την κατασκευή στο σύνολό της. Παρατηρήθηκε πως ο κάτω άξονας του Κινητήρα 1, βρισκόταν σε επαφή με τον σκελετό του οχήματος. ΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ WELCH   x y z MOTOR 1 0.2481 0.249 0.2499 MOTOR 2 0.2083 0.2103 0.206 MOTOR 3 0.2069 0.2066 MOTOR 4 0.2035 0.1932 0.2411 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ   Δmax Δmin % x 0.2481 0.2035 17.97662 y 0.249 0.1932 22.40964 z 0.2499 0.206 17.56703

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΕΣ ΑΠΛΕΣ Ή ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2 ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 3 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 2

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 1 ΜΕΣΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ (WELCH – ΜΓΤ) x y z Χωρίς γεωμετρία 0.1077 0.1144 0.065 Με γεωμετρία 0.064 0.0481 0.0463 % διαφορά 40,57% 57,95% 28,76% Σφάλμα 0,51% 0,29% 21,54%

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!

Fgn