ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

Κανονισμοί χειροσφαίρισης
Διευκρινήσεις στους Νέους Κανονισμούς Υδατοσφαίρισης Αθήνα:08/11/2005 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Θέμα: Προπόνηση τερματοφυλάκων
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Δειγματική διδασκαλία
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΔΟΣΗ Α. - ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Π. - ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Α. - ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Μ.
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Επιμορφωτικό πρόγραμμα Φ.Α. ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ασκήσεις Αναλυτικού Προγράμματος Ελληνογερμανική Αγωγή Σεπ. – Οκτ Λεων. Δ. Καλλιτσάρης Π.Ε. 11.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. ΘΕΜΑΤΑ Θέσεις -στατικές φάσεις -κατά τη διάρκεια -άλλες περιπτώσεις Σήματα Διαιτητή Χρήση σφυρίχτρας Γλώσσα σώματος.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Ομάδα Άτομο Process, Διαδικασία Σωματικοί Παράγοντες Ψυχικές Βάσεις Απόδοσης Κοινωνικέ ς Βάσεις Απόδοσης Προπόνηση Τεχνική Τακτική Φυσ. Κατάσταση ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
N Γκόλμπολ n Goalball). Ένας καινούριος μαθητής στο σχολείο (Γ.) n Ο Γ. έχει σοβαρούς περιορισμούς στην όρασή του. Δεν έχει νοητικούς περιορισμούς αλλά.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Πετοσφαίριση Volleyball
Η ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Εμμανουήλ Ζαχαράκης Επίκ. Καθηγητής
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ N. Apostolidis Ph.D..
Ποδόσφαιρο 5Χ5 Αθλητές με ΠΟΤ (προβλήματα όρασης – τύφλωση)
Ακόντιο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Μυρτώ Παπαδοπούλου Φανή Παπαχρήστου
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Ανάλυση της τεχνικής στο
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο.Χ.Ε. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Κ. Φ. Α. ΑΜΥΝΤΑΙΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 ΘΕΜΑ Η Διδασκαλία της Χειροσφαίρισης στην Α΄& Β΄/θμια Εκπαίδευση Εισηγητής Θόδωρος Τογανίδης M.Sc. Σύμβουλος Επιμόρφωσης Ανάπτυξης Ο.Χ.Ε.

HANDBALL ΓΙΑΤΙ - ΠΟΥ - ΠΩΣ ΟΜΩΣ………. ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ…... ΟΜΩΣ………. ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ; ΓΙΑΤΙ - ΠΟΥ - ΠΩΣ

2 ΩΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ 2 ΩΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ

ΑΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ HANDBALL

ΣΤΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

1. Ευχάριστο στα παιδιά. 2. Παίζεται εξίσου καλά από αγόρια και κορίτσια. 3. Κινητοποιεί όλο το τμήμα. 4. Έχει στόχο (γκολ). 5. Δίνει πολλές ευκαιρίες στο παιδί να πετύχει τον στόχο (γκολ) 6. Καλλιεργεί την κοινωνικότητα και την ομαδικότητα.

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HAND BALL ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΥΛΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΙΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ

HANDBALL ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ HANDBALL?

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΗΠΕΔΩΝ ΓΗΠΕΔΟ ΒΟΛΛΕΥ

ΓΗΠΕΔΟ ΒASKET

Χωρισμός γηπέδου για μεγαλύτερη συμμετοχή

εστίες; 2 κώνους 2 στυλοβάτες 2 σχολικές τσάντες 2 οποιαδήποτε αντικείμενα που δεν εγκυμονούν κινδύνους

Που να την πιάνουν όμως πολύ καλά όλα τα παιδιά ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ Που να την πιάνουν όμως πολύ καλά όλα τα παιδιά

ΠΩΣ?

Και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ Και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται ο κανονισμός

!!!!!!! Η λαβή της μπάλας σημαντική για τον χειρισμό της Η ΜΠΑΛΑ !!!!!!! Η λαβή της μπάλας σημαντική για τον χειρισμό της

Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΕΡΜΑΤΟΣ

Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ - ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ 3΄΄ - ΝΑ ΚΑΝΕΙ 3 ΒΗΜΑΤΑ –ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΡΙΠΛΑ-ΕΣ ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΝΤΡΙΠΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ: - ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ

ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ: ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ: ΝΑ ΧΤΥΠΑ Η ΝΑ ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ

Η ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΡΙΨΗ (ΣΕΝΤΡΑ) ΡΙΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΠΛΑΓΙΑ ΡΙΨΗ - ΚΟΡΝΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΝΑ ΠΑΤΑ ΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ (ΠΛΑΓΙΟ) Ή ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΠΛΑΓΙΑΣ – ΤΕΛΙΚΗΣ (ΚΟΡΝΕΡ)

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΡΙΨΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 3 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΡΙΨΗ ΠΕΝΑΛΤΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΡΙΨΗ ΣΕ 3΄΄ ΑΠΟ ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ

Σημαντικό !!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΦΑΟΥΛ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ (ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ) ΔΙΛΕΠΤΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟΒΟΛΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ) ΑΠΟΒΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Οι κινητικές προϋποθέσεις προηγουμένων δεκαετιών Οι δρόμοι, οι αλάνες, το δάσος ήταν τα μέρη όπου έπαιζαν τα παιδιά. Παραδοσιακά αυθόρμητα παιχνίδια ανέπτυσσαν τη συναρμογή και τη φυσική κατάσταση. Οι μειωμένες εναλλακτικές για αναψυχή οδηγούσαν τα παιδιά στον αθλητισμό και με καλύτερες προϋποθέσεις.

Η σημερινή κατάσταση είναι διαφορετική Κάθονται στο σχολείο, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στην TV ή στα παιχνίδια με PC και DVD. Μεγάλο ποσοστό έχουν προβλήματα στάσης, κινητικής συναρμογής και είναι υπέρβαρα. ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!

ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ??? ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Απλών – βασικών κινήσεων με τροποποίηση της κίνησης ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Κατά πολλούς συνώνυμο της συναρμογής Είναι ένα άθροισμα: Απλών – βασικών κινήσεων + με τροποποίηση της κίνησης Δύσκολες συνθήκες

Η καλλιέργεια όλων των επιμέρους ικανοτήτων καθοριστικός παράγοντας Συντονισμός ΔΕΣΜΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ Ισορροπία Πλευρικότητα Οπτικοκινητικός έλεγχος Κιναίσθηση Ρυθμός Ικανότητα αντίδρασης Προσανατολισμός στο χώρο Ταχύτητα Δύναμη Η καλλιέργεια όλων των επιμέρους ικανοτήτων καθοριστικός παράγοντας στην βελτίωση όλων των δεξιοτήτων που είναι καθοριστικές στην διδασκαλία της τεχνικής

7-8 έως 12-13 Συναρμοστικές ικανότητες 7 με 10-12χρ. Συναρμοστικές ικανότητες 7 με 10-12χρ. Κιναίσθηση 10 με 13χρ. Προσανατολισμός στον χώρο 7 με 9 & 13-16χρ. Ισορροπία 6-9χρ. Ικανότητα αντίδρασης 6-9 & 16-18χρ. Ρυθμική ικανότητα 6-12χρ. Χρυσή ηλικία της μύησης 7-8 έως 12-13

δεξιότητες Σταθεροποίησης - μετακίνησης - χειρισμού Σταθεροποίησης - μετακίνησης - χειρισμού Προσγείωση βάδισμα πέταγμα Σταμάτημα τρέξιμο πιάσιμο Ισορροπία άλμα τρίπλα Αλλαγή κατεύθυνσης κουτσό περιστροφή πλάγια βήματα γλίστρημα αναρρίχηση πτώση

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΡΗΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟΥ

1ης ΦΑΣΗΣ 6 - 8 ΧΡΟΝΩΝ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΙΑΣΙΜΟ ΜΠΑΛΑΣ ΠΕΤΑΓΜΑ ΜΠΑΛΑΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 1ης ΦΑΣΗΣ 6 - 8 ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΠΑΛΑΣ ΠΙΑΣΙΜΟ ΜΠΑΛΑΣ ΠΕΤΑΓΜΑ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΠΟΛΑΠΛΑ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΠΑΡΕΜΦΕΡΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ-ΑΘΛΗΜΑΤΑ

2ης ΦΑΣΗΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 2ης ΦΑΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ 1. ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΙΣ ΜΠΑΛΕΣ 2. ΜΠΑΛΕΣ ΤΕΝΝΙΣ - ΚΥΡΙΩΣ Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄. ΤΑΞΗ 1. ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΙΣ ΜΠΑΛΕΣ 2. ΜΠΑΛΕΣ ΤΕΝΝΙΣ - ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΑ – ΜΠΑΛΟΝΙΑ 3. ΣΤΡΩΜΑΤΑ 4. ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΩΝΟΥΣ 5. MEDECIN BALL 6. ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΜΠΑΛΑ 8. ΔΟΚΟ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ 9. ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ 10. ΠΟΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ (κύκλους, τετράγωνα, ευθείες κλπ) ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΛΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΠΙΑΣΙΜΑΤΟΣ ΝΤΡΙΠΛΑΣ ΟΔΗΓΗΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΠΙΑΣΙΜΑΤΟΣ ΑΠΛΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ

3. ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΩ, 4. ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΩ ΜΕΘΟΔΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ 1. ΜΑΘΑΙΝΩ, 2. ΑΦΟΜΟΙΩΝΩ, 3. ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΩ, 4. ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΩ 1. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ 2. ΚΟΠΩΣΗ 3. ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ 4. ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ

ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΡΙΨΗ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΜΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΡΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΡΙΨΗ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΜΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΡΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΕΣΗ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΙΕΣΗ ΜΟΝΟ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΡΙΠΤΗ ΡΙΠΤΗ ΜΠΛΟΚ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΩΝΙΕΣ

ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Ντρίπλα-ρίψη-πάσα σκυταλοδρομία Κορόϊδο με βοηθό 2 1 4 3 μηλάκια

Η ΒΑΣΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΛΑΒΗ ΠΑΣΑ ΥΠΟΔΟΧΗ ΡΙΨΗ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑ ΕΛΕΓΧΟΣ – ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΞΕΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ - ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ

ΛΑΒΗ Αγκάλιασε την μπάλα με όλη την επιφάνεια των δακτύλων σου Σφίξε την μπάλα με τα δάκτυλά σου Στήριξε την μπάλα στην άκρη των δακτύλων σου

ΠΑΣΑ Φέρε το χέρι με την μπάλα πίσω από το κεφάλι. Φέρε το ανάποδο πόδι μπροστά Με το αντίθετο χέρι δείξε τον παίκτη που θα πασάρεις. Η μπάλα μακριά από το κεφάλι. Ο αγκώνας σου στο ύψος του ώμου Στρίψε το σώμα σου εμπρός Τράβηξε το χέρι σου κάτω Σπάσε τον καρπό σου κάτω

ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΟΔΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΦΤΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΥ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΧΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΧΕΡΙΩΝ ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΡΟΥΣΗΣ

ΥΠΟΔΟΧΗ Σκύψε ελαφρώς το σώμα σου μπροστά. Άνοιξε τις παλάμες σου. Οι αντίχειρες σου να ακουμπάνε. Σχημάτισε καρδούλα τους δείκτες και τους αντίχειρές σου. Τα δάκτυλα σου χαλαρά. Παρακολούθα με προσοχή την μπάλα. Ρούφηξε την μπάλα προς το σώμα σου. Τράβηξε την μπάλα προς το σώμα σου. Πιάσε την μπάλα μόνο με τα χέρια σου. Όταν πιάνεις την μπάλα δεν πρέπει να ακούγεται ήχος η να ακούγεται όσο το δυνατόν χαμηλότερος

ΡΙΨΗ Φέρε το ανάποδο πόδι από το χέρι ρίψης εμπρός. Φέρε την μπάλα πίσω ψηλά και δίπλα από το κεφάλι σου. Κράτα την μπάλα μακριά από το κεφάλι σου. Δείξε με το αντίθετο χέρι και πόδι σου την εστία Στρίψε και γείρε το σώμα σου προς τα πίσω. Στρίψε τη πίσω φτέρνα σου προς τα έξω.

ΡΙΨΗ Στρίψε το κορμί σου προς τα εμπρός. Μαστίγωσε με το χέρι σου. Σπάσε τον καρπό σου προς τα κάτω. Μετά την ρίψη το χέρι στο κατέβασμα να ΄΄χτυπάει΄΄ το πόδι και να φεύγει πίσω. Στείλε την μπάλα στο στόχο. Μη πατάς την γραμμή των 6 μέτρων.

ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΙ Μέτρα από μέσα σου κάθε βήμα. Πάτα με φτέρνα - πέλμα - μύτη του ποδιού σου Φώναζε σε κάθε βήμα π.χ. αριστερό - δεξί - αριστερό. Πάτα σε κάθε βήμα κτυπώντας κάτω δυνατά το πόδι σου. Ζωγράφισε με κιμωλία στο έδαφος που θα πατήσουν τα πέλματά σου, και περπάτησε επάνω. Κάνε τα βήματά σου αργά - γρήγορα

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ

4 4+ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ 2 1 2 2 + 3 3 + 6 6 + ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ 2 1 2 2 + 3 3 + 4 4+ 6 6 + 1 ΕΝΑΝΤΙΟΝ 1 ΞΕΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ MAN TO MAN ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΑΡΙΘΜΙΑ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΟΥ!!!!! ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΜΥΝΤΙΚΟ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 5- 6 ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΟΝΟ MAN TO MAN ΑΜΥΝΑ

1:5 ΑΜΥΝΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΑΜΥΝΑ ΖΩΝΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΑΜΥΝΑ ΖΩΝΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ 1:5 ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΜΑΝ ΤΟ ΜΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΙΜΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ - ΣΚΟΡΕΡ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΣΤΗ ΜΠΑΛΑ ΧΡΗΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ

1 ΕΝΑΝΤΙΟΝ 1 (ΜΟΝΟ) ΣΤΟΧΟΣ ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ 1 ΕΝΑΝΤΙΟΝ 1 (ΜΟΝΟ) ΣΤΟΧΟΣ ΑΔΕΙΟ ΤΕΡΜΑ Τ/Φ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΟΚΑΡΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΜΕ ΤΡΙΠΛΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟ ΜΟΝΟ ΠΑΣΕΡ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Ο ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΦΑΟΥΛ ΠΕΝΑΛΤΥ ΔΙΠΛΟ ΓΚΟΛ ΣΕ ΜΑΚΡΙΝΗ ΡΙΨΗ ΠΙΕΣΗ ΜΟΝΟ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΤΟ ΄΄ΜΟΝΟ΄΄ Τ

www.handball.org.gr Ανάπτυξη Η Χειροσφαίριση στο σχολείο

TECHNICAL SITES http://www. ehf. com/ http://dragoerhb. dk/ http://www TECHNICAL SITES http://www.ehf.com/ http://dragoerhb.dk/ http://www.coachesinfo.com/ http://www.sportplan.net/ http://www.handball-km.gr/ http://www.dhb.de/ http://www.ihf.info/ www.ff-handball.org/ www.hsi.is http://www.rfebm.com/ www.handball-world.de http://www.handball-praxis.de http://www.etachandball.fr/ http://www.handball-km.gr/

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ