Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Advertisements

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ.Παπαχρήστος Ιανουάριος 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
Ράνια Μούσσα Α ’ Γυμνασίου.  Υπερυπολογιστής ονομάζεται ένας υπολογιστής που διαφέρει αισθητά απ ' τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από απλούς χρήστες.
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι Σχέση; Πράξη του «σχετίζεσθαι» μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων Συναισθηματική ή άλλη Σύνδεση Σύνδεση αίματος.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
94Θ. Έννοιες φυσικών επιστημών ΙΙ Διδάσκει: Βασίλης Τσελφές.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σεμινάριο: (Β06Σ10) Νοημοσύνη και νοητική υστέρηση: Θεωρίες & μέσα αξιολόγησης Διδάσκουσα:
Η Συλλογιστική του 21ου Αιώνα για την Ηγεσία και τη Διοίκηση.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
«ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΠΛ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
2. Αξίες, στάσεις & εργασιακή ικανοποίηση
Αστική Ανανέωση & Εξευγενισμός Οι ελληνικές Ιδιαιτερότητες
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Εγκυρότητα και αξιοπιστία
Προσχολική Παιδαγωγική
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Παραπομπές και Δομή.
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
ΑΜΕΣΕΣ ΟΛΙΚΕΣ ΟΔΟΝΤΟΣΤΟΙΧΙΕΣ
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ
Κεφάλαιο 11 Ψυκτικοί Κύκλοι
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Εισαγωγή Οδηγίες για την κλινική άσκηση
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Οπτικός γραμματισμός: η περίπτωση της Βιβλιοθήκης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Χρυσάνθη Γεωργούλη.
Νικηφόρος Β. Αγγελόπουλος Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
Χαράλαμπος Κωνσταντινίδης, MD, FEBU, FECSM Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης
Ελληνική Εταιρεία Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
Αεροπορικό Ατύχημα και οι επιπτώσεις του
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
Βασική Νοσηλευτική ΙΙ Καθ. Χρ. Λεμονίδου Καθ. Μαργ. Γιαννακοπούλου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Μαθησιακή Ικανότητα και Εξέλιξη
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΠΜΣ: Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων Τίτλος Εργασίας «Πρόγραμμα διαχείρισης και προστασίας των υδατικών πόρων στην.
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
7ο Επιστημονικό Συμπόσιο Γενικής Ιατρικής
Geoffrey S. Cox, MD, Norman R. Hertzer, MD, Jess R
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ (American Psychological Association)

Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ ΒΙΒΛΙΑ Airasian, P. W. (1999). Assessment in the classroom (2nd ed.). New York: McGraw-Hill.

Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ ΑΡΘΡΑ Stultz, J. (2006). Integrating exposure therapy and analytic therapy in trauma treatment. American Journal of Orthopsychiatry, 76, 482–488. doi:10.1037/0002-9432.76.4.482 Papanastasiou, E. C. (2005). Factor structure of the Attitudes towards research scale. Statistics Education Research Journal, 4 (1), 16-26. Τόμος :4 Τεύχος:1

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Sillick, T. J., & Schutte, N. S. (2006). Emotional intelligence and self-esteem mediate between perceived early parental love and adult happiness. E-Journal of Applied Psychology, 2, 38–48. Retrieved from http://ojs.lib.swin.edu.au/index.php /ejap/article/view/71/100

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Παράφραση ● Σύμφωνα με τη Lowe (2003), τα επίπεδα του χρόνιου άγχους κάθε ατόμου επηρεάζονται και από το επίπεδο μόρφωσής του. ● Τα επίπεδα του χρόνιου άγχους κάθε ατόμου επηρεάζονται και από το επίπεδο μόρφωσής του (Lowe, 2003).

ΑΥΤΟΥΣΙΕΣ ΠΗΓΕΣ Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (2004), «Η Δημοτική Εκπαίδευση αποτελεί την πρώτη και ουσιαστικότερη βαθμίδα της εκπαίδευσης… ώστε τα παιδιά να αναπτυχθούν ισόρροπα» (σ. 38). «Η Δημοτική Εκπαίδευση αποτελεί την πρώτη και ουσιαστικότερη βαθμίδα της εκπαίδευσης … ώστε τα παιδιά να αναπτυχθούν ισόρροπα» (Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, 2004, σ. 38). <40 λέξεις

(τοποθετούνται με αλφαβητική σειρά) ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Ταυτόχρονες αναφορές (τοποθετούνται με αλφαβητική σειρά) ● Φοιτητές με εμπειρία στη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή είχαν πιο καλά αποτελέσματα από τους φοιτητές που ήταν πιο άπειροι (Becker, 2003; Schmidt, 2002; Χαραλαμπίδου, 2004).

ΒΙΒΛΙOΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ-Α Η παρουσίαση των αναφορών γίνεται πάντοτε αλφαβητικά όπως στο παράδειγμα Ιωαννίδης, Α. Χ. (2004). Ιωαννίδης, Π. Β. (2002). Αν ο ίδιος συγγραφέας έχει δυο δημοσιεύσεις, προηγείται η παλαιότερη Σμυρίλλης, Α. Χ. (2001). Σμυρίλλης, Α. Χ. (2004) .

ΒΙΒΛΙOΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ-Β Ο ένας συγγραφέας προηγείται των πολλαπλών συγγραφέων Κρασανάκης, Γ. (2004). Κρασανάκης, Γ., & Μανωλίτσης, Γ. (2003). Αν ο ίδιος συγγραφέας έχει δυο δημοσιεύσεις τον ίδιο χρόνο διακρίνονται από την επέκταση του έτους σε α και β Jones, P. (2003a). Jones, P. (2003b).

ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Πηγή από άλλη έρευνα Στην έρευνα του Λοϊζίδη (2004) αναφέρεται ότι ο Martin (2002) βρήκε ……… Ο Martin (2002), όπως αναφέρει ο Λοϊζίδης (2004) βρήκε …….. Ο Martin (2002) βρήκε, ……………. (αναφορά Λοϊζίδης, 2004).