Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Λίγα λόγια για μένα Ονομάζομαι Φοίβος και είμαι 12 χρονών. Πάω στην έκτη δημοτικού. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση. Το αγαπημένο μου φαγητό.
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Πολυκάναλη Ηχογράφηση στο Audacity
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Τα ψάθινα καπέλα.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Χρήση του.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό Η Π. Δ είναι ένα κείμενο παλιό, μιας άλλης εποχής: πόσο εύκολο είναι να το προσεγγίσουμε;
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Χατσίκου Ιωάννα
Οι δυο φίλοι Οι οι. Ο σκύλος λέει της γάτας: Τα νύχια σου ετοιμάζεις, φυσάς και καμπουριάζεις. Μα τι έχεις και θυμώνεις? Ως πότε οι τσακωμοί? Μη ζυγώνεις,
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Σχολικός εκφοβισμός (1)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Υπολογιστικά Φύλλα Γραφήματα
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ετοιμασίες για το ταξίδι (3) Βιβλίο σελ. 40 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ γραφικά από http://www.mycutegraphics.com/ Clipart http://english4kids-step-by-step.blogspot.gr/2013/08/free-clipart-for-teachers-forest-animals.html

Τι κάνει;

Τι είναι;

Τι είναι;

Βλέπω ένα…

Ας διαβάσουμε τα λόγια του! Πώς θα μιλούσε το ποντικάκι αν έλεγε καθαρά στο σ;

Θέλετε να μεταμορφωθούμε σε σκαντζοχοιράκι και ποντικάκι και να πούμε τα λόγια τους;

Πώς θα μιλούσε το ποντικάκι αν δεν μπορούσε να πει το ρο; Πώς θα μιλούσε το ποντικάκι αν δεν μπορούσε να πει το ρο;

αυτοκίνητο ψάρι καληνύχτα βουνό ονειρεύομαι ξινό κάστανο σκύλος καλημέρα στάση

Αν 2 λέξεις ξεκινούν με το ίδιο γράμμα , κοιτάζουμε το 2ο γράμμα. Με τις ομάδες σας φτιάξτε μια λίστα με τα αγαπημένα σας χρώματα. Μετά βάλτε τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά σε μια καινούρια λίστα. Προσοχή ! Αν 2 λέξεις ξεκινούν με το ίδιο γράμμα , κοιτάζουμε το 2ο γράμμα.