ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Εθισμός στο διαδίκτυο.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Από ποιες θάλασσες βρέχεται η Ευρώπη; Ποιο είναι το μήκος της ακτογραμμής της; Τι έχουν προκαλέσει οι πάγοι στις ακτές της Βόρειας Σκανδιναβίας;
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
School of Pedagogical & Technological Education
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
Be cool, recycle in school 15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Σχολ. Έτος:
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices 2014-2016 (ΚΑ2) ΕΡΕΥΝΑ – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τίτλος Προγράμματος: “Building potential of school in areas of healthy lifestyle and protecting environment the way of balanced students’ development” Επιμέλεια: Σπανού Παρασκευή (ΠΕ-70)

Εταίροι: Βουλγαρία Ελλάδα Τουρκία Πορτογαλία Λετονία Σλοβακία Ρουμανία Ισπανία Κύπρος Πολωνία Ιταλία

Προσωπικό του σχολείου Συμμετέχοντες Μαθητές Προσωπικό του σχολείου Γονείς μαθητών

Ερωτηματολόγια Τα 11 σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μοίρασαν σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, κοινά ερωτηματολόγια (μεταφρασμένα στη γλώσσα τους) που αφορούσαν στον Υγιεινό τρόπο ζωής και στην Προστασία του περιβάλλοντος. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν στην αρχή του προγράμματος (2014) και στο τέλος (2016) με σκοπό να εκτιμηθεί η αλλαγή στη στάση των ατόμων απέναντι στον υγιεινό τρόπο ζωής και στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και να γίνει αντιληπτό το εύρος αυτής της αλλαγής.

ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ Ομάδες: Μαθητές, Γονείς, Εκπαιδευτικοί

ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ Ομάδα: μικροί μαθητές (Α’-Β’ τάξη)

ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του Erasmus+ σε ό,τι αφορά στον Υγιεινό τρόπο ζωής, επηρέασαν θετικά τους συμμετέχοντες. Ένας από τους μεγαλύτερους στόχους του προγράμματος ήταν οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να αντιληφθούν τη σημασία και την αναγκαιότητα του να ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής . Ο στόχος επετεύχθη, καθώς από τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων παρατηρήθηκε σημαντική αλλαγή στις συνήθειες που αφορούν στην υγιεινή διατροφή και στην ενασχόληση με κινητικές δραστηριότητες.

Η πλειοψηφία των μελών κάθε σχολικής κοινότητας, έμαθε πώς να τρέφεται σωστά, τον τρόπο που μπορεί να δραστηριοποιηθεί σωματικά και απέκτησε γνώσεις σχετικά με το τι είναι χρήσιμο και τι όχι για τη σωστή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού, η οποία μπορεί να δράσει αποτελεσματικά στην πνευματική ανάπτυξη.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ομάδες: Εκπαιδευτικοί, γονείς

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ομάδα: Μαθητές

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Κρίνοντας από τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος, διαπιστώθηκε αξιοσημείωτη αλλαγή στον τρόπο προσέγγισης περιβαλλοντικών θεμάτων. Οι μαθητές, οι γονείς και το προσωπικό του σχολείου είναι περισσότερο ενημερωμένοι και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι. Ως αποτέλεσμα, παρατηρήθηκε ενίσχυση της πρακτικής συνεισφοράς των ατόμων στην προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη με στοχευμένες δράσεις.