ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Advertisements

Cartoon Ανδρέας Κυριακάκης Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013.
Γλωσσάρι πληροφορικής Γιώργος καραγίαννης Σταύρος καλογερόπουλος.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπερσυνδέσμοι:  Μεταφορά από μια σελίδα σε άλλη  Παρουσιάζονται με διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο κείμενο  Μπορούν να.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ « Κατά βάθος είναι ζήτημα φωτός »
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2015.
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης & Εφαρμογής δράσεων Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας Υπουργείο Παιδείας,
ΑΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η Εφοδιαστική Αλυσίδα των Χρωμάτων Μελέτη Περίπτωσης: Εταιρεία.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ -- Δ. Σερπάνος 1 Κεφάλαιο 5.
Γενική Συνέλευση, Τετάρτη 9 Μαρτίου ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ● Γενική κατάσταση ● Οικονομικός απολογισμός 2015 – προϋπολογισμός 2016 ● Διοικητικός απολογισμός.
1 ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ Ι ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 1 Η. 2 Ο μεταβολισμός Μεταβολισμός είναι το σύνολο των βιοχημικών διεργασιών στα κύτταρα ενός οργανισμού κατά.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015 Μυοσκελετικές παθήσεις στην εργασία.
ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 10: leasing Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Ο καταμήνιος κύκλος της γυναίκας
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Γυμνάσιο Ξυλaγανής.
Εργασία στο μάθημα της γεωγραφίας Με θέμα: Κάτοικοι της Βόρειας Αμερικής ΕΛΕΝΗ ΠΛΙΑΚΟΥ Α4.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΧΡΗΜ/ΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Δίκτυα Υπολογιστών ΗΥ 335α
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Το άτομο έχει εσωτερική δομή
Αὐξάνω I increase.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Ψηφιακές Επικοινωνίες
Κατασκευή Συμβατικών Ηλιακών Κυττάρων Πυριτίου. Διάγραμμα Ροής.
γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε τίποτε να κάνετε
Δημιουργία συστήματος υποστήριξης αποφάσεων και έλεγχο διαθεσιμότητας
OI ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Διατροφικές διαταραχές Διατροφικές συνήθειες των εφήβων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ενέργεια και περιβάλλον
Πρωτόκολλα Πλαισίωσης
Κεφάλαιο 6 Ανθρωπολογία και Τουρισμός
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
ECODESTINATION SEMINAR
Μετασχηματίζοντας την διαδικασία ίδρυσης των Ε.Π.Ε.
Φορολογική Μεταρρύθμιση 2015
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Μεταγλωττιστές Μεταγλωττιστής είναι το λογισμικό το οποίο πραγματοποιεί την μετάφραση ενός προγράμματος από μία γλώσσα σε μία άλλη. Γιατί ασχολούμαστε.
ΕΜΜΗΝΟΡΥΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
با استفاده از شبکه های عصبی و
Анализа електроенергетских система 1 -увод-
Lượng hóa link building
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Το μοντέλο JOHARI.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ThinkBiz.
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
The Crucible In-Class Project
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Οπτικό Σύστημα & Μονοπάτια
Sample Slide Random Slides From This PowerPoint Show
Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ ΤΟ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

ΤΟ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των αρχαίων η Αθηνά Παρθένος έστεκε όρθια. Ήταν ντυμένη με μακρύ χιτώνα ως τα πόδια. Φορούσε πέδιλα, τα οποία ήταν διακοσμημένα με ανάγλυφες παραστάσεις που εικόνιζαν την μάχη των Λαπιθών και των Κενταύρων. Στο κεφάλι φορούσε κράνος διακοσμημένο με σφίγγα και δύο γρύπες. Η αιγίδα της ήταν διακοσμημένη με γοργόνειο. Κρατούσε στο ένα χέρι μια φτερωτή Νίκη, και ακουμπούσε το άλλο στην ασπίδα της, κρατώντας δόρυ που ήταν διακοσμημένο με δράκο. Στην ασπίδα υπήρχαν ανάγλυφες παραστάσεις που εικόνιζαν την Αμαζονομαχία από έξω και την Γιγαντομαχία από μέσα. Στη βάση υπήρχε ανάγλυφο που εικόνιζε την γέννηση της Πανδώρας.

ΤΟ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ BACK

ΠΑΡΕΝΩΝΑΣ Ο Παρθενώνας είναι ναός, χτισμένος προς τιμήν της θεάς Αθηνάς, προστάτιδας της πόλης της Αθήνας. Υπήρξε το αποτέλεσμα της συνεργασίας σημαντικών αρχιτεκτόνων και γλυπτών στα μέσα του 5ου π.Χ. αιώνα. Η εποχή της κατασκευής του συνταυτίζεται με τα φιλόδοξα επεκτατικά σχέδια της Αθήνας και της πολιτικής κύρους που ακολούθησε έναντι των συμμάχων της κατά την περίοδο της αθηναϊκής ηγεμονίας στην Αρχαία Ελλάδα.

ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ BACK

ΕΡΕΧΘΕΙΟ -ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ Στην αρχαία αρχιτεκτονική τέχνη, ιδίως στον Ιωνικό ρυθμό οι κίονες συχνά αντικαθίσταντο με αναπαράσταση λυγερής γυναικείας μορφής. Στον Δωρικό ρυθμό αντίθετα, προτιμούσαν τα γεροδεμένα ανδρικά κορμιά. Οι Καρυάτιδες έχουν τα χέρια ελεύθερα, ενώ το βάρος στηρίζεται απλά και ανάλαφρα με το κεφάλι. Οι Άτλαντες αντίθετα χρησιμοποιούν τους ώμους, την πλάτη και τα χέρια δίνοντας την εντύπωση ιδιαίτερου φόρτου βάρους. Η κλασική μορφή της Καρυάτιδας είναι ντυμένη με απλούς μα και κολακευτικούς πέπλους και χιτώνες. Έχει ευθύγραμμη και λυγερή κορμοστασιά, και τα πόδια ή κλειστά ή το δεξί ή το αριστερό πόδι ελαφριά εμπρός, χωρίς να βαδίζει. Τα χέρια είναι στο πλάι και προς τα κάτω, ενώ μερικές φορές στο ένα χέρι κρατούν ένα αφιέρωμα. Οι δίπλες στα ρούχα τους εναρμονίζουν με τα αυλάκια των κιόνων, κάνουν όμως παραλλαγές, καθώς ακολουθούν τις καμπύλες του σώματος. Οι Καρυάτιδες ήταν επιφανειακά ζωγραφισμένες στην αρχαία εποχή, αλλά τα χρώματα χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Οι Καρυάτιδες στο Ερέχθειο της Ακρόπολης ανήκουν στην καλλιτεχνική σχολή του πλούσιου στιλ και επηρέασαν καλλιτεχνικά την αρχιτεκτονική διακοσμητική τέχνη μέχρι και το τέλος του 19ου αιώνα. Συχνά στοιχεία απομίμησης βρίσκουμε στον Μανιερισμό, καλλιτεχνική ροή του 16ου αιώνα.

ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ BACK

ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ Τα Προπύλαια είναι Δωρικού ρυθμού. Αποτελούνται από τρία κλίτη. Την κυρίως Στοά και τις δυο πτέρυγες. Η Στοά είναι χώρος επιβλητικός, διαστάσεων 24 επί 18 μέτρων. Η βόρεια πτέρυγα, μήκους 8,5 μέτρων αποτελείται από μια στοά και ένα δωμάτιο, την πινακοθήκη, που φιλοξενούσε εκθέσεις ζωγραφικής. Η δυτική πρόσοψη στηρίζεται επί τριών κιόνων δωρικού ρυθμού που επέτρεπαν να εισδύει άπλετο φως. Η Νότια πτέρυγα έμεινε ημιτελής. Τρεις κίονες Ιωνικού ρυθμού και ύψους 9,26 μέτρων χωρίζουν την Στοά από τις πτέρυγες σε κάθε πλευρά. Η ανατολική πρόσοψη της στοάς στηρίζεται επί έξι κιόνων, Δωρικού ρυθμού. Σχηματίζουν τρεις πύλες, από τις οποίες η μεσαία είναι πιο ευρύχωρη από τις άλλες και δεν έχει σκαλοπάτια, διότι από εκεί περνούσε η εκατόμβη, τα εκατό ζώα που προορίζονταν για την θυσία. Η μαρμάρινη στέγη ήταν διακοσμημένη με φατνώματα. Τα Προπύλαια της Ακρόπολης των Αθηνών κτίσθηκαν στη δυτική πλευρά του βράχου, στη θέση όπου τοποθετείται και η πύλη του οχυρού της μυκηναϊκής ακρόπολης. Γύρω στα μέσα του 6ου αι. π.Χ., την εποχή των Πεισιστρατιδών, και ενώ ο χώρος είχε ήδη διαμορφωθεί σε ιερό αφιερωμένο στη θεά Αθηνά, κτίσθηκε το πρώτο πρόπυλο. Ένα νέο πρόπυλο κατασκευάσθηκε μεταξύ των ετών 510-480 π.Χ., αλλά καταστράφηκε από τους Πέρσες το 480 π.Χ. Μετά τα Περσικά επισκευάσθηκε ή ξαναοικοδομήθηκε κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του προγράμματος τειχισμού της Ακρόπολης, από το Θεμιστοκλή και τον Κίμωνα. Τα μνημειώδη Προπύλαια των κλασικών χρόνων, που βλέπει σήμερα ο επισκέπτης, αποτελούν μέρος του μεγαλεπίβολου οικοδομικού προγράμματος που συντελέσθηκε στην Ακρόπολη από τον Περικλή. Κτίσθηκαν μεταξύ των ετών 437-432 π.Χ., μετά την ολοκλήρωση του Παρθενώνα, σε σχέδια του αρχιτέκτονα Μνησικλή. Το αρχικό σχέδιο του οικοδομήματος ήταν πρωτοποριακό από αρχιτεκτονική και καλλιτεχνική άποψη, αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ στο σύνολό του.

ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ BACK