ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Okapi Formula (BM25) Γιαννάκης Παναγιώτης (Α.Μ. 181)
Advertisements

Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
 Γεννήθηκε στο Βόλο και σε ηλικία 6 ετών άρχισε μαθήματα πιάνου.  Το 1989, ξεκίνησε η προσωπική του σταδιοδρομία ως συνθέτης και ερμηνευτής ταυτόχρονα.
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σεμερτζόγλου Γιώργος 10/12/2014 Γ3.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
Νέα Δεδομένα και Εξελίξεις στον Προγεννητικό Έλεγχο Χρήστος Α. Αρναούτογλου Κέντρο Προγεννητικής Διάγνωσης τ. Επιμελητής Εμβρυομητρικής Ιατρικής, University.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
H “μη κατευθυντική” ή ‘‘πελατοκεντρική” ψυχοθεραπεία Carl Ransom Rogers ( )
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
Η ADD ADVANTAGE είναι μια νέα εταιρεία παροχής ολοκληρωμένης λογιστικής υποστήριξης αλλά και υποβολής και σύνταξης Ευρωπαικών Προγραμμάτων.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 10/12/2015/2016.
Ουρανία Νόττα1 ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ Δρ ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΤΤΑ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Θεσσαλονίκη 13/2/2006.
Μπούρχα Ιωάννα, Νικολάου Σπύρος, Φειδάκης Λεωνίδας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπρινή Παπατσίμπα.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος Παθολόγος-Διαβητολόγος
Εργαστηριακή άσκηση.  Ο Ρόμπερτ Χουκ (Robert Hooke, 28 Ιουλίου Μαρτίου 1703) ήταν Άγγλος φυσικός και αρχιτέκτονας, ο οποίος διαδραμάτισε πολύ.
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Κυριακίδης Κυριάκος. Ο Κάλλιστος Γουέαρ γεννήθηκε στο Μπαθ, Σόμερσετ, της Αγγλίας το Λαϊκός Αγγλικανός μέχρι το 1958 οπότε σε ηλικία.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας Έκθεση 2008
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
BCS Σύμβουλοι Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
ΜΥΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ:
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Θεσμοί προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ευρώπη
Παπαχρήστου Κωνσταντίνα Σάγου Όλγα Σεϊτανίδη Ελένη Χουντάση Βασιλική
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
Β1 Κωνσταντίνα Θεοδωροπούλου
Ηγεσία.
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οπτικός γραμματισμός: η περίπτωση της Βιβλιοθήκης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Χρυσάνθη Γεωργούλη.
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
Λύκειο Eθνομάρτυρα Κυπριανού
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
Έλληνες Τραγουδιστές.
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
DAÈS LONDON MARKET INSURANCE BROKERS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3

ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Ο Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι ήταν Ινδός πολιτικός, στοχαστής και επαναστάτης. Υπήρξε η κεντρική μορφή του εθνικού κινήματος για την ινδική ανεξαρτησία από τους Βρετανούς και εμπνευστής της μεθόδου παθητικής αντίστασης, χωρίς χρήση βίας, εναντίον των καταπιεστών. Η διδασκαλία του επηρέασε το διεθνές κίνημα για την ειρήνη και μαζί με τον ασκητικό βίο του συνέτειναν στο να καθιερωθεί σαν ένα από τα παγκόσμια σύμβολα του 20ου αιώνα.

Στις 4 Σεπτεμβρίου 1888 πήγε στο Λονδίνο και εγγράφηκε στο Πανεπιστήμιο University College London. Έλαβε το πτυχίο του απέπλευσε για την Ινδία στις 10 Ιουνίου του 1891. Αργότερα Φτάνοντας στη Νότια Αφρική βρέθηκε αντιμέτωπος με τον φυλετικό διαχωρισμό του απαρτχάιντ. Δραστηριοποιήθηκε πολιτικά, υπερασπιζόμενος τα ανθρώπινα δικαιώματα των συμπατριωτών του. Κατά την εικοσάχρονη παραμονή στη Ν. Αφρική φυλακίστηκε πολλές φορές για τους αγώνες του. Εκεί πρώτη φορά ξεκίνησε να διδάσκει την τακτική της παθητικής αντίστασης, μιας μεθόδου με σαφείς αναφορές στη σκέψη του κορυφαίου Ρώσου συγγραφέα Λέοντα Τολστόι.

Στην άρνησή για τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών επηρεάστηκε, όπως ο ίδιος έλεγε, από τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού και τον Αμερικανό συγγραφέα Χένρι Θορό, ο οποίος είχε γράψει ένα δοκίμιο για την πολιτική ανυπακοή. Το 1914 η κυβέρνηση της Νοτιοαφρικανικής Ένωσης έκανε σημαντικές παραχωρήσεις στις απαιτήσεις του Γκάντι, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης των ινδικών γάμων και της κατάργησης του κεφαλικού φόρου. Έτσι αφού κατάφερε την απόδοση ουσιωδών δικαιωμάτων στους συμπατριώτες του αποφάσισε να επιστρέψει τον ίδιο χρόνο στην Ινδία

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΚΑΝΤΙ Ο Θεός δεν έχει θρησκεία. Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς. Πρέπει να ζούμε σαν να πρόκειται να πεθάνουμε αύριο και να μελετάμε σαν να πρόκειται να ζήσουμε για πάντα. Η ελευθερία δεν αξίζει τίποτα αν δεν συμπεριλαμβάνει την ελευθερία να κάνεις λάθη. Η ικανότητα να συγχωρείς είναι προσόν του δυνατού. Οι αδύναμοι ποτέ δεν συγχωρούν. Ένα «όχι» που βγήκε από μια βαθιά πεποίθηση, είναι πολύ καλύτερο -και πιο μεγαλειώδες- από ένα «ναι» που ειπώθηκε για να ευχαριστήσει ή, χειρότερα, για να αποφύγει φασαρίες. Μια θρησκεία που δεν λαμβάνει υπόψη της πρακτικά ζητήματα και δεν βοηθάει στη λύση τους, δεν είναι θρησκεία. Ο φόβος έχει κάποια χρησιμότητα, η δειλία, όμως, δεν έχει καμία. Κανείς δεν μπορεί να με πληγώσει χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Δικαιώματα που δεν προκύπτουν από ένα καθήκον που επιτελέσαμε καλά, δεν αξίζουμε να τα έχουμε.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΗΓΕΣ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%87%CE%AC%CF%84%CE%BC%CE%B1_%CE%93%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9 https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2013/03/01/%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AC%CF%84%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9-1869-1948-%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%B7%CE%B3%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82-10-%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%BB/ http://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php?auth=711 http://www.google.com/imghp