ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Διατεταγμένα δείγματα Γενίκευση Παράδειγμα: . Ποια η πιθανότητα εμφάνισης της δυάδας Γενίκευση ……………… ….................. Δυνατές n-άδες:
Ειδική περίπτωση / Δειγματοληψία με επανατοποθέτηση ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ειδική περίπτωση / Δειγματοληψία με επανατοποθέτηση ……………… ….................. Δυνατές n-άδες: Παράδειγμα: Ποια η πιθανότητα εμφάνισης της τριάδας Διατάξεις / Δειγματοληψία χωρίς επανατοποθέτηση ……………… ….................. Δυνατές n-άδες:
Μεταθέσεις / Δειγματοληψία χωρίς επανατοποθέτηση ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Μεταθέσεις / Δειγματοληψία χωρίς επανατοποθέτηση Δυνατές n-άδες: Παράδειγμα: Δείξτε ότι Συνδυασμοί / Δειγματοληψία χωρίς επανατοποθέτηση & χωρίς διάταξη Δυνατές n-άδες: