Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανιούρα Ανθή Κεντρωτή Κατερίνα Αμπαρτσουμιάν Σάββας
Advertisements

Σπήλαια και φυσικό περιβάλλον, κύκλος νερού-οικοσύστημα
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
O κύκλος του νερού Β1 Ερευνητική Εργασία.
ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΝΕΡΟ…
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ο κύκλος του νερού Γλάρου Ειρήνη
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Ο κύκλος του νερού(φυσική)
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο κυκλοσ του νερου. ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΜΤΣΗΣ, AEM: 4356
Αριστείδης Τσακμακίδης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
Εισαγωγή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΣΩΤΗΡΙΑ
Ο κύκλος του νερού ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ο κυκλος του νερου.
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
Ο κύκλος του νερού Πετρίδου Έφη Ο κύκλος του νερού.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΗΣ Ο κύκλος του νερού.
<<Ο κύκλος του νερού>>
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ο κύκλος του νερού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
<<Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης>>
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Το νερό εξατμίζεται 1.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
Ο κύκλος του νερού Φυσική
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα

ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ O κύκλος του νερού είναι η συνεχής ανακύκλωση του νερού της Γης μέσα στην υδρόσφαιρα, στην ατμόσφαιρα και στη λιθόσφαιρα(έδαφος- υπέδαφος). Το συνεχές της κυκλικής διαδικασίας του κύκλου του νερού επιτυγχάνεται εξαιτίας της ηλιακής ακτινοβολίας.

Το νερό του πλανήτη αλλάζει συνεχώς φυσική κατάσταση, από τη στερεά μορφή των πάγων στην υγρή μορφή των ποταμών, λιμνών και των θαλασσών και την αέρι κατάσταση των υδρατμών. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της θέρμανσης και των ανέμων στην επιφάνεια της γης, τα νερά της εξατμίζονται και μαζεύονται ως υδρατμοί δημιουργώντας τα σύννεφα. Οι υδρατμοί συμπυκνώνονται, υγροποιούνται και στη συνέχεια πέφτουν ως βροχή ή άλλες μορφές υετού, εμπλουτίζοντας έτσι τις αποθήκες νερού της γης, είτε είναι αυτές επιφανειακές, όπως οι θάλασσες και Οι λίμνες, είτε είναι υπόγειες.

Πρόκειται για την επιβάρυνση με ρύπους των υδάτων του πλανήτη, δηλαδή των ποταμών, των λιμνών και των υπόγειων υδάτων. Μεγάλο μέρος των ρύπων αυτών περιέχεται στα αστικά και βιομηχανικά και γεωργικά απόβλητα. Η ρύπανση που υφίστανται έχει καταστρεπτικές συνέπειες για τη χλωρίδα και την πανίδα τους, ενώ υποβαθμίζει την ποιότητα του νερού. Γενικά, η ρύπανση των υδάτων απειλεί πολλά είδη ζώων και φυτών και τον άνθρωπο, στον οποίο φτάνουν πολλές τοξικές ουσίες μέσω της τροφικής αλυσίδας, επηρεάζοντας δυσμενώς την υγεία του.

ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

Η αύξηση των πιέσεων στο υδατικό περιβάλλον καθιστά αναγκαία την εφαρμογή βιώσιμων πολιτικών ανάπτυξης και διαχείρισης των υδατικών πόρων, μέσω σχεδιασμού, υλοποίησης και βέλτιστης λειτουργίας έργων υποδομής και παρεμβάσεων διαχείρισης τόσο της προσφοράς όσο και της ζήτησης, πχ. μέσω μέτρων εξοικονόμησης και επαναχρησιμοποίησης του νερού. Οι χρήσεις νερού για τις οποίες απαιτείται η έκδοση άδειας χρήσης είναι η ύδρευση, η αγροτική, η βιομηχανική χρήση, η ενεργειακή χρήση και η χρήση για αναψυχή.

Τα έργα αξιοποίησης υδατικών πόρων για τα οποία απαιτείται η έκδοση άδειας εκτέλεσης έργου αξιοποίησης υδατικών πόρων είναι τα ακόλουθα: α) Υδροληψία από υδατορέματα β) Υδροληψία από λίμνες γ) Υδρομαστεύσεις πηγών δ) Υδρογεωτρήσεις και φρέατα κάθε χρήσης ε) Έργα αγωγών μεταφοράς νερού που εξυπηρετούν τα ανωτέρω α, β, γ και δ ζ) Δεξαμενές αποθήκευσης νερού που εξυπηρετούν τα ανωτέρω α, β, γ και δ έργα.

Υδάτινοι πόροι είναι πηγές ύδωρ που είναι χρήσιμο ή ενδεχομένως χρήσιμο στους ανθρώπους. Είναι σημαντικό επειδή απαιτείται για τη ζωή να υπάρξει. Πολλές χρήσεις του ύδατος περιλαμβάνουν γεωργικός, βιομηχανικός, οικογένεια, ψυχαγωγικός και περιβαλλοντικός δραστηριότητες. Ουσιαστικά όλες αυτές οι ανθρώπινες χρήσεις απαιτούν γλυκό νερό. Μόνο 3% του ύδατος στη γη είναι γλυκό νερό, και πέρα από τα δύο τρίτα αυτού είναι παγωμένος μέσα παγετώνες και πολικός καλύμματα πάγου. Το πλαίσιο για τους υδάτινους πόρους στους χρήστες ύδατος (όπου ένα τέτοιο πλαίσιο υπάρχει) είναι γνωστό όπως δικαιώματα ύδατος.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ 1η: ΛΙΑΛΛΙΟΥ ΧΡΥΣΑ,ΠΑΝΑΓΟΥ ΔΗΜΟΣ,ΠΑΝΑΓΟΥ ΓΙΩΡΓΙΟΣ,ΣΠΕΤΙΜΙΡΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΜΟΥΛΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΜΑΔΑ 2η:ΣΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,ΠΕΡΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,ΤΖΙΒΑΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,ΜΕΡΚΟΥΡΙ ΓΙΟΝΙΝΤΑ,ΜΠΑΚΑΛΕΞΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑ3η:ΚΟΥΓΙΑΤΣΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ,ΠΟΖΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,ΣΚΑΝΙΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ,ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΗΛΙΑΝΑ,ΝΑΪΝΤΕΝΟΒΑ ΠΕΤΙΑ