ΧΟΡΗΓΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 24/9/2016ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ1.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
5 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Κέντρο Συμβουλευτικής
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Δουλεύοντας σε ομάδες Together we stand, Divided we fall.. Page  1.
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 17: Πρωτόκολλα μετάδοσης
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΗΣ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Κολοκάσι Σωτήρας Κολοκάσι-Πούλλες Σωτήρας
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Για μια ευέλικτη, αποδοτική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Το μοντέλο JOHARI.
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Peer Coaching and Mentoring
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Οδηγός υπολογισμού και κοινοποίησης της επιτυχίας
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΟΡΗΓΙΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ “…θεωρείται η διάθεση χρημάτων, υλικών μέσων, know-how και οργανωτικών υπηρεσιών για αθλητές, σωματεία και αθλητικές εκδηλώσεις με στόχο την επίτευξη μίας σχετικής οικονομικής αντιπαροχής ή προσωπικής προβολής, μέσω της διαφήμισης”

Εμφανίζονται με τις ακόλουθες μορφές: Πρόσβαση στην αγορά: Προσφέρεται στους χορηγούς η πρόσβαση για επικοινωνία σε μία συγκεκριμένη αγορά: τους συμμετέχοντες, τους οπαδούς , τους θεατές. Σύνδεση ονόματος: δημιουργία εικόνας ή προβολή εικόνας για την επιχείρηση-χορηγό. Ψυχολογικά οφέλη: μπορεί να είναι αλτρουιστικά (π.χ. η αίσθηση της υποστήριξης μίας άξιας προσπάθειας) ή εγωιστικά (π.χ. η προσωπική ευχαρίστηση να δει κάποιος το όνομά του στη λίστα των χορηγών). Κοινωνικές ιδέες: προσπαθούν να ανταλλάξουν με το κοινό την κοινωνική ιδέα της άσκησης.

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ_1 Κατά πόσο το να χορηγήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα ή γεγονός ταιριάζει με την κοινωνική του εικόνα; Έχει την αποκλειστική χορηγία του γεγονότος/ προϊόντος; Υπάρχει η δυνατότητα να συμπεριληφθεί η επωνυμία του στον τίτλο του γεγονότος; Κατά πόσο θα φαίνεται ο χορηγός στο σήμα ή στη διαφήμιση του γεγονότος;

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ_2 Με ποιους άλλους τρόπους μπορεί να πετύχει την αναγνώριση μέσα από το πρόγραμμα; Πόσοι συμμετέχοντες ή θεατές θα «έρθουν σε επαφή» με τη χορηγία; Υπάρχει τρόπος για το χορηγό να αυξήσει τις πωλήσεις του σαν αποτέλεσμα της χορηγίας; Πόσο θα στοιχίσει η χορηγία και κατά πόσο είναι δυνατόν να αποτελείται από προϊόντα ή υπηρεσίες;

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Λεπτομερειακή λίστα των στοιχείων του προγράμματος που θα χρειαστούν την ενίσχυση μίας χορηγίας

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΘΑΝΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ Ιστορικό συγκέντρωσης πόρων (αν υπάρχει) Τηλεφωνικό κατάλογο ή κατάλογο επιχειρήσεων δημοσιευμένο από το τοπικό ή εθνικό Γραφείο Εμπορίου Επιχειρήσεις που διαφημίζονται στα τοπικά ΜΜΕ Οι γονείς (αν το πρόγραμμα είναι για παιδιά), ιδίως εκείνοι που κατέχουν θέσεις εξουσίας σε τοπικές επ/σεις Εταιρείες που συνήθως σπονσοράρουν αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο τοπικά αλλά και σε εθνικό επίπεδο Νέες εταιρείες που συχνά προσπαθούν να προωθηθούν μέσα στα πλαίσια της κοινότητας Επ/σεις που θα ευνοηθούν στο έπακρο από τη δημιουργία του αθλητικού γεγονότος

Σχηματίζοντας την πρόταση χορηγίας:…. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ: Τι μπορείτε να προσφέρετε στους χορηγούς σας Μερικές πληροφορίες για τον οργανισμό Προνόμια (υλικά & άυλα) που μπορούν να έχουν ως χορηγοί Τους τομείς που χρειάζονται χορηγία

Προτεινόμενη μορφή μίας πρότασης χορηγίας: Περίληψη Ιστορία του οργανισμού και παρούσα κατάσταση Κοινό στόχος Ρεκόρ συνεργασίας με άλλους χορηγούς (π.χ. 5 χρόνια με τον προηγούμενο) Περίοδο προτεινόμενης συνεργασίας με το χορηγό (π.χ. 3 χρόνια με εναλλακτική για ετήσια ανανέωση του συμβολαίου) Πλεονεκτήματα της προσφοράς (π.χ. το όνομα του χορηγού στο δημοτικό στάδιο) Εκτίμηση της οικονομικής αξίας (π.χ. το όνομα του χορηγού: 1000 €)

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ Κάποια βασικά βήματα που είναι καλό να ακολουθηθούν είναι: Μία πρώτη επαφή μέσω τηλεφώνου, e-mail ή προσωπικής συνάντησης (π.χ. μέσω κάποιου κοινού γνωστού). Πρέπει να τεθούν οι βάσεις ώστε να ενδιαφερθεί ο χορηγός. Μετά την πρώτη επαφή: γράμμα ή e-mail που να ζητάτε μία συνάντηση Αν καταφέρετε να κλείσετε ραντεβού: μία διαμορφωμένη πρόταση που να συνοδεύεται από δείγματα έντυπου υλικού (π.χ. πρόγραμμα προπονήσεων, καρτέλες αξιολόγησης, φωτογραφίες, πόστερ, κ.α.) Στείλτε ένα ευχαριστήριο γράμμα/e-mail αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ότι πρόκειται να διατηρήσετε επαφή

ΤΗΡΗΣΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ! Βεβαιωθείτε ότι θα προσφέρετε όλα όσα υποσχεθήκατε σους χορηγούς σας ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ Καρτέλα αξιολόγησης

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ (από την πλευρά του χορηγού) Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρεία, του προϊόντος ή και των δύο Αλλαγή η ενίσχυση της άποψης του κοινού για την εταιρεία Ταύτιση της εταιρείας με συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς

ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ (για τους οποίους εταιρείες γίνονται χορηγοί…): Για να αναμείξουν/εμπλέξουν την εταιρεία τους με την κοινότητα Για να δημιουργήσουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους μέσω της συνεργασίας ή της αποκλειστικότητας

ΣΤΟΧΟΙ ΜΙΑΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ: Οι στόχοι θα πρέπει να είναι… SMART Ø Συγκεκριμένοι (Specific) Ø Μετρήσιμοι (Measurable) Ø Επιτεύξιμοι (Achievable) Ø Προσανατολισμένοι στο αποτέλεσμα (Results –oriented) Ø Με χρονικά περιθώρια (Time-bound)

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑΥΤΙΣΗ 33% πιστεύουν ότι ο επίσημος χαρακτηρισμός δίνεται στα καλύτερα προϊόντα 33% θα έμπαιναν στη διαδικασία να αγοράσουν ένα προϊόν επειδή ο κατασκευαστής του είναι χορηγός 44% νιώθουν ότι η χορηγία βελτίωσε τη γνώμη τους για την εταιρεία