There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Marketing ( newsletters)
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Social Media Marketing
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ημερίδα «Τρόποι Χρηματοδότησης ΜΚΟ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Proposal.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Social Media Apostolos Sinioris.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Biz Experts
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 Social Media Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις Εισηγητής: Δημήτριος Κονταράκης

Τι είναι το Internet Marketing Price Position

Περιεχόμενα Τι είναι το Internet Marketing; Γιατί παρουσιάζει αύξηση 1 τα τελευταία χρόνια; 1 1 2 Τι προσφέρει στον επιχειρηματία; 1 3 3 Internet Marketing Plan ως μέσω αύξησης επισκεψιμότητας. 4 Τι είναι το Seo. 3 5 5 Αξιολόγηση ιστοσελίδας. 6 6 Στρατηγική για αποτελεσματικά Social Media. 7 7 8

Τι είναι το Internet Marketing Internet Marketing είναι η διαδικασία προώθησης ενός προϊόντος-υπηρεσίας μέσω του Internet. Price Position

Τι είναι το Internet Marketing Price Position

Internet Marketing

Internet Marketing

Internet Marketing

Internet Marketing Χαμηλό κόστος Περισσότερα μέσα επικοινωνίας με τον πελάτη Διαδραστικότητα - αμεσότητα (Social Media-Facebook) Καλύτερη στόχευση του κοινού στο οποίο θέλει να προβληθεί η διαφήμιση μιας επιχείρησης Πληρώνετε μόνο την επίσκεψη, όχι τη προβολή (Google Adwords) Στόχευση ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που αναζητάει ο χρήστης (adwords) Πληρώνετε μόνο με την πώληση ή την εκπλήρωση του στόχου (affiliate marketing)

Τι είναι το Internet Marketing Place Product 2 1 3 4 Price Position

Τι είναι το Internet Marketing

Τι είναι το Internet Marketing

Τι είναι το Internet Marketing

Στατιστικά Internet Marketing Position

Στατιστικά Internet Marketing Position Πηγή: http://www.webdam.com

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Google Market Share Knowledge Graph

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Ερωτήσεις 28

Τι είναι το Seo Email Marketing

Τι είναι το Seo Email Marketing

Email Marketing

Βασικές υπηρεσίες Internet Marketing SEO: Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) Email Marketing

Βασικές υπηρεσίες Internet Marketing On Page Seo Meta Tags (Title tag, description tag, κ.λπ.) Ποιότητα περιεχομένου Permalinks Keyword density Internal link structure Image Ένα sitemap Το bounce rate * Χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη στην ιστοσελίδα * Email Marketing

Email Marketing

Email Marketing

Ποσοστά επισκεψιμότητας ανά θέση στην 1η σελίδα της Google Email Marketing

Ερωτήσεις 37

Social Media Email Marketing

Social Media Marketing Η αύξηση της επικοινωνίας προωθεί την αναγνωρισιμότητα (brand awareness) του εταιρικού προϊόντος και βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών. 39

Social Media Marketing 40

Social Media Marketing Μια ισχυρή βάση χρησιμεύει ως βάση ή πλατφόρμα στην οποία ο οργανισμός μπορεί να συγκεντρώνει τις πληροφορίες του και άμεσους πελάτες για τις πρόσφατες εξελίξεις του μέσω άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως τα άρθρα και δημοσιεύματα τύπου. 41

42 42

Social Media Marketing Στατιστικά Facebook 43 43

Social Media Marketing 44 44

Social Media Marketing Εκπτώσεις και προσφορές για τα μέλη Promoted Posts & Διαγωνισμούς Δημοσιεύστε ενημερωτικά άρθρα Μετρήστε την ανταπόκριση των φίλων σας (Page Insights) Δημιουργήστε συζητήσεις - έρευνες Δημιουργήστε Facebook διαφημίσεις 45 45

Social Media Marketing Συμβουλές για αποτελεσματική ενημέρωση της κατάστασης – Status Updates στο Facebook 46

Social Media Marketing Facebook Κρατήστε τα σχόλια σας σύντομα και έξυπνα. Τα σχόλια σας να είναι λιγότερα από δύο προτάσεις. Όταν καλούμε τους fans σε δράση το κάλεσμα να έχει τη μορφή ερώτησης. Όχι περισσότερες από 3-4 ενημερώσεις την ημέρα. Δοκιμάστε να κάνετε post τα Σαββατοκύριακα, λιγότερος ανταγωνισμός, περισσότερες ευκαιρίες. Χρήση πολλαπλών μέσων (video, audio, φωτογραφίες). 47

Social Media Marketing

Social Media Marketing

Social Media Marketing

Social Media Marketing Ενδιαφέροντα στατιστικά

Social Media Marketing Συμπέρασμα

Social Media Marketing Πως μετράμε την απόδοση ενός Facebook Fanpage!

Ερωτήσεις 55

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας http://gr.linkedin.com/in/dimitrisknt http://www.facebook.com/estepsInternet http://www.youtube.com/user/estepsgreece http://esteps.gr Εισηγητής: Δημήτριος Κονταράκης