“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Advertisements

ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Τάξεις 2 Κανάλι 1: Ένα διαδικτυακό κανάλι για το διάστημα
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
Το υλικό του Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Γνωριμία με το Scratch.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Χρήση & Λειτουργία Η/Υ Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.
Τερματισμός και πρόληψη υποτροπής. Στόχος της ΓΣ παρέμβασης δεν είναι να λύσει ο ειδικός όλα τα προβλήματα του πελάτη, αλλά να καταστεί ο πελάτης ‘θεραπευτής’
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Στιγμιαία ταχύτητα 0 10m 20m 30m 40m 50m 60m Τρεις κύριοι,εφοδιασμένοι με χρονόμετρα, παρατηρούν την διέλευση ενός αυτοκινήτου.
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
T ECHNICIANS I N V IDEO G AMES “F I GHTER XP” ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΤΣΑ ΝΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΣ.
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ
Γεωμετρική κατανομή.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ;
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Κίνηση στο Scratch.
Ποδόσφαιρο 5Χ5 Αθλητές με ΠΟΤ (προβλήματα όρασης – τύφλωση)
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
1Εντολή Δείξε
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΥΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ

ESCAPE ΓΕΝΙΚΑ Το παιχνίδι το οποίο δημιουργήσαμε είναι εμπνευσμένο από παχνίδια της δεκαετίας του 70΄ και του 80΄όπως το “Spy Hunter” και το “Recoil”. Στο δικό μας παιχνίδι υπάρχουν δύο αυτοκίνητα τα οποία προσπαθούν να αποδράσουν από ένα τρίτο , το οποίο αν τα αγγίξει τα εξολοθρεύει. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να περάσουν τα αμάξια σώα από την γραμμή τερματισμού η οποία σηματοδοτεί το τέλος του παιχνιδιού. Aυτά είναι τα μοντέλα των αυτοκινήτων που χρησιμοποιήσαμε

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο Καθένας από τους 3 παίκτες χειρίζεται ένα αυτοκίνητο και έχει την δυνατότητα να κινηθεί σε όλο το πλαίσιο της οθόνης,και μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εμφανίζεται η ταμπέλα που σηματοδοτεί το τέλος της διαδρομής.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Η δημιουργία ενός παιχνιδιού είναι πολύ πιο δύσκολη από ότι φαινόταν στην αρχή οι εντολές ήταν το βασικό εμπόδιο και αν δεν τις γνωρίζεις δεν μπορείς να συνεχίσεις στην δημιουργία του παιχνιδιού. Στο τέλος είχε πολύ ενδιαφέρον γιατί τo παιχνίδι είχε πολύ πλακά. To Scratch είναι ένα αξιόπιστο πρόγραμμα και στο τέλος της χρονιάς μάθαμε να το λειτουργούμε αλλά και η συνεργασία για την ολοκληρώση των παιχνιδιών ήταν επίσης πολύ καλή.

Τελος παρουςιαςης