Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οικοτουρισμός & Aειφόρος Ανάπτυξη στην Ελλάδα
Advertisements

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Β’ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Κοινωνία και Οικονομία της Πληροφορίας ΤΠΕ: Θεσμική και Νομική Διάσταση Λίλιαν Μήτρου Επικ. Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Γιάννης Α. Μυλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ. Τομέας Υδραυλικής & Τεχνικής Περιβάλλοντος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών-Πολυτεχνική Σχολή H ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Εταιρική Διακυβέρνηση
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Κι αυτή η ανάπτυξη ως σκοπός ταξιδιού του σύγχρονου ανθρώπου στην ιστορία, αυτονοήτως, δεν έχει αντικειμενικά καμμιά σχέση με ότι σήμερα φέρεται ως "ανάπτυξη"
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Εισαγωγή στην μέθοδο του κοινωνικού σχεδιασμού
Η έννοια της επιχείρησης
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Ηθική. Πρέπει να πεισθούμε και χρειάζεται όχι μόνο Νομοθεσία και οικονομικά συστήματα. Άνθρωπος αρέσκει να παραβιάζει νόμους Προστασία απορρέει από οικονομικό συμφέρον –παραβλέπεται εύκολα 1

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Ηθική. Απόδοση σχετικής αξίας Απόδοση Απόλυτης αξίας (Συνεπιοκρατεία) (Δεοντολογία) Περιβάλλον αποτελεί ανεξάρτητη οντότητα Οφείλουμε να σεβόμαστε ότι έχει απόλυτη αξία Το περιβάλλον είναι φορέας απόλυτης αξίας άρα οφείλουμε να σεβόμαστε το περιβάλλον Περιβάλλον είναι απαραίτητο Οργανική αξία Υποστηρίζει την διατήρηση της ύπαρξής μας Έχομε ηθικές υποχρεώσεις χωρίς να έχει εκείνο δικαιώματα Έχομε υποχρέωση να το διατηρούμε Δεν είναι επισφαλής Πρόβλημα τελευταίου σπάνιου είδους Πρόβλημα το ρυάκι και ο άνθρωπος ίδιες αξίες? Είναι εκδηλώσεις (μορφές) του Θεού στον χρόνο? Άρα τα πάντα είναι καλά. Δεν αφήνει χώρο στην ελεύθερη βούληση...Ο ρόλος της Ηθικής? 2

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική (Δεοντολογία) Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι κάθε όν έχει απόλυτη αξία διότι ενσωματώνει ένα σύνολο εξελικτικών πληροφοριών. (διαδρομή ζωής) Η καταστροφή ενός είδους απαξιούται διότι εξαφανίζεται ζωή. Πρόβλημα θανατηφόροι ιοί, ΗΙV, καρκίνοι, κ.λπ. Είναι φυσικές οντότητες με εξελικτική διαδρομή. Η ίδια η φύση στην πορεία του χρόνου έχει καταργήσει περισσότερα είδη από όσα έχει δημιουργήσει. 3

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Το όλον είναι ηθικώς πρότερον του μέρους (Οικοφασισμός) Ατομικά συμφέροντα σε δεύτερη μοίρα από το συμφέρον του συνόλου. Πρόβλημα όταν μία ζωή είναι επιζήμια στο σύνολο. Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η προσφυγή σε αξίες δεν έχει δώσει λύση στο πρόβλημα της Ηθικής σχέσης ανθρώπου και περιβάλλοντος. 4

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Πολιτική e-Tourism Ηγέτες- Φιλόσοφους εκπαιδευμένους να μπορούν να ξεχωρίσουν τον κόσμο των αισθητών από τον κόσμο των ιδεών. Να δύνανται να διακρίνουν το καλό από το κακό, την αλήθεια από την πλάνη, το πραγματικό από το απατηλό. Προστάτες. – Δίκαιους φραγμούς προστασίας περιβάλλοντος οικονομικούς, νομοθεσίες. Προστασία του σπανίζοντας είδους που περιέχει μέγιστη πληροφορία και γνώση. Παραγωγούς.- Τεχνολογίες που επιτρέπουν την προστασία του περιβάλλοντος δημιουργία ηλεκτρονικών προϊόντων που φέρνουν το σπανίζον είδος στο σπίτι, που αναπαράγουν χαμένα είδη, εμπειρίες, πολιτισμούς, επιτρέπουν διαλεκτική. 5

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Βιωσιμότητα-Ηθική Εκφράζεται επιγραμματικά από τις αιώνιες Ελληνικές Ηθικές αξίες Δικαιοσύνης Τάξης Λιτότητας Μέτρου Αντικαταστάθηκαν από αυτές του ‘ατομοκρατικού νεοτερισμού ‘ του Δυτικού Πολιτισμού, δηλαδή την Δύναμη Τύχη και το Κέρδος 6

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Βιωσιμότητα-Ηθική Είναι δυναμική διαδικασία και στηρίζεται σε 3 πυλώνες Οικονομία Κοινωνία Περιβάλλον Ανθρώπινα συστήματα -Εξελίσσονται γρήγορα Ιεραρχικά ανώτερο αλλά εξελίσσεται αργά Στόχος -Αρμονική συνεξέλιξη ανθρωπίνων συστημάτων και περιβαλλοντικών οικοσυστημάτων.

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Τα Ελληνικά δεδομένα Ο Τουρισμός είναι ιδιαίτερα ανθεκτικός- Υπάρχει όμως ‘Τουριστικοποίηση’ στην ανθρωπογεωγραφία στα νησιά μας. -οδηγεί σε μονοκαλλιέργεια τουριστικών δραστηριοτήτων. -υποβαθμίζεται το κοινωνικό, φυσικό και δομημένο περιβάλλον. -Τάση πλαστικοποίησης και μίμησης με πρότυπο τις δημοφιλέστερες περιοχές. Σε μερικά νησιά γίνεται προσπάθεια προς πιο βιώσιμη ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη. Μύκονο, Ρόδο, Κρήτη, οριακή κατάσταση. -Έλλειψη ισορροπίας και μέτρου -υπερεπαγγελματισμό  χαμηλά εισοδήματα  περιβαλλοντική υποβάθμιση μείωση ζήτησης -Χρειάζεται 1) Σχεδιασμός και 2) Ειδικά Προϊόντα 3) Μελέτη χωρητικότητας των νησιών (μέγιστος αριθμός που δύναται το οικοσύστημα να φέρει) Ανάπτυξη εντός ορίων. Χρειάζεται προσπάθειες με θεσμικό χαρακτήρα ώστε να επηρεάζουν τον σχεδιασμό τουριστικής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο. Να λάβουμε υπόψη α) Την ατελή λειτουργία της κοινωνίας β) έλλειψη κουλτούρας διαλόγου στον σχεδιασμό γ) Νέες Τεχνολογίες διαδικτύου και Πληροφορικής δ) χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού του Τουρισμού. 8

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Συμπεράσματα Η Γνώση μπορεί να μεταδίδεται καλύτερα με χρήση της διαλεκτικής, σύμφωνα με τον Πλάτωνα. Σκοπός είναι να μεταφέρουμε στον «οικιακό-τουρίστα» την εμπειρία του να ήταν εκεί. Χρήση του Διαδικτύου, προηγμένων επικοινωνιών και πολυμέσων. Η χρήση Διαδικτυακής διαλεκτικής, διαλεκτικής Ηλεκτρονικού Τουρισμού και επικοινωνίας πραγματικού χρόνου μας επιτρέπει να συνδιαλεγόμαστε με τοπικούς κατοίκους εξ’ αποστάσεως. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε την ελάχιστη δυνατή διατάραξη και διαταραχή του «προϊόντος» από τον τουρίστα/παρατηρητή. 9

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Ηλεκτρονικός Τουρισμός – Ως εμπειρία της Γνώσης. Ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διευκολύνει την ροή των τουριστών και παραδίδει τον τουρίστα στο «προϊόν», επαρκώς αλλά και χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Αποτελεί συνδυασμό των τεχνολογιών Διαδικτύου, των επιχειρηματικών αρχών και του τουρισμού. Μπορούμε να προσφέρουμε το προϊόν (πιστό αντίγραφο) στον τουρίστα αντί τον τουρίστα στο προϊόν; Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ λέει ότι ο καλύτερος τρόπος της διδαχής της γνώσης είναι αυτός μέσω του διαλόγου  Διαδίκτυο+Πολυμέσα 10

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική Τουρισμός Εικονικής Πραγματικότητας Εκτέλεση του παραδείγματος τρισδιάστατης απεικόνισης http://www.aroundermagazine.com/milan/index.html http://www.panoramas.dk/2008/flash/valley-of-the-kings.html 11

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική http://www.aroundermagazine.com/milan/index.html http://www.aroundermagazine.com/milan/index.html 12

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική 13

Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική http://www.aroundermagazine.com/milan/index.html http://www.aroundermagazine.com/milan/index.html 14