ΞΕΝΙΤΙΑ Ονοματεπώνυμο: Κόνιαρη Ζωή Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ Ο Διονύσης Μακρής ή αλλιώς Διονύσης Συντριβάνης γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου1982 στη Θεσσαλονίκη!Συμμετείχε στο ελληνικό talent show Dream.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
17ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΤΑΞΗ Δ-2 ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
«Παράλληλες διαδρομές» Πολιτιστικό Διασχολικό Πρόγραμμα: Εσπερινό Γυμνάσιο & Παράρτημα 6 ου Γυμνασίου στο Ε.Κ.Κ.Ν. Βόλου Η παρουσίαση αυτή εμφανίζει τα.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Εσπερινό Λύκειο Ναυπλίου
1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 20 Μαρτίου 2013
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
«Η ΝΙΚΗ» Η ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟϊΔΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Μπραϊμάκης Αχιλλέας.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΧΤΣΗΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Κυκλαδίτες, Μινωίτες και Μυκηναίοι- σύγκριση της τέχνης τους
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Η αναχώρηση σε παλαιότερες εποχές Οι δυσκολίες του ταξιδιού
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΞΕΝΙΤΙΑ Ονοματεπώνυμο: Κόνιαρη Ζωή Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα Τάξη/Τμήμα : B΄3 Σχολείο: 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Σχολικό έτος : 2016-2017 Μάθημα: Λογοτεχνία

ΞΕΝΙΤΙΑ Η ξενιτιά ήταν και παραμένει ένα φαινόμενο το οποίο αν και γινόταν με θυσία κάποιων ανθρώπων για να βοηθήσουν οικονομικά, συνήθως τις οικογένειές τους που έμεναν πίσω, προκαλούσε πόνο, θλίψη, μελαγχολία και στο τέλος απομόνωση στους συγγενείς. Ο ξενιτεμένος από την άλλη πλευρά στη χώρα που πήγαινε υπέφερε λόγω της αδυναμίας γνώσης της ημέρας της επιστροφής. Ακόμα ήταν πολύ δύσκολο γι’ αυτόν να προσαρμοστεί σε έναν τόπο γεμάτο “ξένους” γιατί αντιμετώπιζε ρατσισμό, διακρίσεις ,κάτι που προκαλούσε διαταραχές στη ψυχολογία του. Η μόνη του παρηγοριά ήταν κάποιοι άλλοι συμπατριώτες του που βίωναν και αυτοί τον εκπατριωτισμό.

Το φαινόμενο αυτό της ξενιτιάς όπως και τα συναισθήματα μοναξιάς , φόβου , απελπισίας και πίκρας που νιώθουν οι ξενιτεμένοι αποτυπώνονται μέσα από τραγούδια και ποιήματα που καταφέρνουν να εκφράσουν και να τονίσουν τον πόνο και τη στέρηση τόσο των ίδιων όσο και των προσώπων που μένουν πίσω.

Αναφορές σε τραγούδια : Σε πολλά από αυτά αναφέρονται ο πόνος του ξενιτεμένου για τη σύζυγο, της συζύγου για τον ξενιτεμένο , της μάνας για τα παιδιά και συγγενών για κάποιο αγαπημένο και στενό πρόσωπο. Αναφορές σε τραγούδια : Παραδειγματίζοντας , το τραγούδι «Μιλώ για τα παιδιά μου» της Βίκυ Μοσχολιού , φαίνεται η κλιμάκωση όλων των αρνητικών και θλιβερών συναισθημάτων που νιώθει μια ξενιτεμένη μάνα για τα τρία μικρά παιδιά της που έχουν μείνει πίσω. Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω. Μου γράφει η γιαγιά τους πως ρωτάνε τα τρένα που `ναι στο σταθμό πού πάνε. Αδύνατος μου γράφει ο Στελάκης έχει ανάγκη θάλασσας ο Τάκης αρχίζει το σχολείο η Μαρίνα θέλει να γίνει κάποτε γιατρίνα. Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω. Αγόρασα λαχείο στ’ όνομά τους αχ να κερδίσω να σταθώ σιμά τους Στοίχοι του τραγουδιού «Μιλώ για τα παιδιά μου», Βίκυ Μοσχολιού

Εδώ στην ξένη χώρα αχ τι στεναχώρια Τι θα φάω τι θα πιω τι θα στείλω στο χωριό οι γυναίκες είναι χύμα Καίγομαι σαν τις κοιτώ δεν με θέλουν κι είναι κρίμα Εδώ στην ξένη χώρα αχ τι στεναχώρια Κάθε βράδυ στον σταθμό  τριγυρίζω για να πω μια κουβέντα σ’ ένα φίλο Κι αν μια νύχτα δεν τον βρω μοιάζω με χαμένο σκύλο Εδώ στην ξένη χώρα αχ τι στεναχώρια Θα γυρίσω στο χωριό δεν αντέχω δεν βαστώ τι κορμί βασανισμένο Ψάχνω νά `βρω αδερφό κι όλοι με φωνάζουν ξένο Λαμβάνοντας υπ’ όψη το τραγούδι του Λάκη Χαλκιά , «Εδώ στην ξένη χώρα», παρουσιάζεται η καθημερνή ζωή ενός μετανάστη που προσπαθεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες του εκπατριωτισμού , σκεπτόμενος μόνο πώς θα επιβιώσει και τι θα καταφέρει να στείλει στους συγγενείς στην πατρίδα του. Η μόνη του παρηγοριά είναι ένας φίλος του με τον οποίο υπάρχει επικοινωνία κάποια βράδια. Στίχοι του τραγουδιού «Εδώ στην ξένη χώρα» , του Λάκη Χαλκιά

Στο δημοτικό τραγούδι και ποίημα του Ν Στο δημοτικό τραγούδι και ποίημα του Ν.Γ Πολίτη «Ξενιτεμένο μου πουλί» , τονίζεται η μοναξιά και η ζήλεια που νιώθει η γυναίκα ενός ξενιτεμένου απέναντι στην αντίζηλο γυναίκα , την ξενιτιά , που έχει ‘’αποτραβήξει’’ τον αγαπημένο της μακριά της. Ακόμα παρουσιάζεται η μονότονη και μοναχική καθημερινή ζωή της δίνοντας έμφαση στην απομόνωσή της , αφού η μόνη της επικοινωνία με τον κοινωνικό της περίγυρο είναι «το παράθυρο» , και στο παράπονο της πως δε θα μπορέσει να γίνει μητέρα.

[…]Να στείλω μήλο σέπεται κυδώνι μαραγκιάζει[…] […]Το δάκρυ μου ‘ναι καυτερό και καίει το μαντήλι[…] […]Σηκώνομαι τη χαραυγή, γιατί ύπνο δεν ευρίσκω, ανοίγω το παράθυρο, κοιτάζω τους διαβάτες, κοιτάζω τις γειτόνισσες και τις καλοτυχίζω, πώς ταχταρίζουν τα μικρά και τα γλυκοβυζαίνουν. Με παίρνει το παράπονο, το παραθύρι αφήνω, και μπαίνω μέσα, κάθομαι, και μαύρα δάκρυα χύνω. Ν.Γ Πολίτης , Ξενιτεμένο μου πουλί

ΠΗΓΕΣ http://www.rebetiko.gr/arthra.php?article=508 https://panosz.wordpress.com/2011/03/03/emigrant/ http://sanejoker.info/2016/03/xenitia.html http://www.artcoremagazine.gr/allai-texnai/beaux-arts/opisthografies http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL105/227/1671,5299 http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=14074

http://www. stixoi. info/stixoi. php http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=11093 http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=17478 Google Google Images Youtube