ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς Αντικείμενο: Ν-ΕΤ Γκίτσας Στέργιος Μπαρά Ευαγγελία- Ζωή 15/12/2015
Εναλλακτικές Λύσεις- Προτάσεις Περιεχομενα Το Πρόβλημα Εναλλακτικές Λύσεις- Προτάσεις Η δική μας Πρόταση
Προβλημα Τα περισσότερα προγράμματα σπουδών αποτυγχάνουν να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν μοντέλα για να ερμηνεύουν φαινόμενα ανάμεσα σε διαφορετικές κλίμακες. (Schank, Krajcik, & Yunker, 2007). Καταδεικνύεται από πολλές έρευνες η αδυναμία της κατανόησης της κλίμακας από μαθητές αλλά και ενήλικες. (Tretter, Jones, Andre, Negishi, & Minogue, 2006· Light et al., 2007· Delgado, Stevens, Shin, Yunker, & Krajcik, 2007· Taylor & Jones, 2009)
Εναλλακτικες προτασεισ How big is this? NanoHub
Εναλλακτικες προτασεισ Cutting it down activity NISE
Εναλλακτικες προτασεισ Exploring Size activity NISE
Εναλλακτικες προτασεισ Mystery of the Pooled Water NNIN
Εναλλακτικες προτασεισ Πέικος, Μάνου & Σπύρτου, 2013
Εναλλακτικες προτασεισ The mystery of the lotus effect Engage Have a student read the case study for the crime scene aloud, each lab group is a team working for Ms. Nan O’Meter to investigate the crime scene. Students should use Student Sheet 1 to guide them through this activity. Explore Why was the mystery plant not covered in blood? Have the students find the baggie with a sample of the mystery plant and explore the interaction between the leaf and 2–3 drops of “blood.” Ask them to answer the question, Could blood have splattered, but not adhered to the plant? They should explain their answer on their own paper and brainstorm why they think the “blood” did not adhere to the plant. Jones, Falvo, Taylor, & Broadwell, 2007
Εναλλακτικες προτασεισ
Το μυστηριο της νανοκλιμακας Γκίτσας - Μπαρά
Αρχική Αναφορά Αστυνομίας Το φυτό δίπλα στο θύμα δεν έχει κηλίδες αίματος, άρα ίσως το έφερε κάποιος μετά τον φόνο. Πρέπει να διερευνηθεί αυτό το ενδεχόμενο. Το θύμα φαίνεται να είχε μολυνθεί από κάποιον θανατηφόρο ιό. Θα πρέπει να ερευνηθεί ξανά το αίμα του θύματος και να βρεθούν στοιχεία αναφορικά με την ασθένεια. Η πόρτα του σπιτιού δεν είχε παραβιαστεί και ήταν κλειδωμένη από μέσα. Μοναδικό στοιχείο για τον τρόπο εισόδου του δράστη το ανοιχτό παράθυρο. Τα ρούχα του θύματος δεν είχαν ούτε ίχνος αίματος. Κάποιος του άλλαξε ρούχα μετά το φόνο;
Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο Μακρόκοσμος Οπτικό μικροσκόπιο Μικρόκοσμος Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο Νανόκοσμος
Δομή ακακίας στην Μίκρο και Νάνο
Βιβλιογραφια Delgado, C., Stevens, S. Y., Shin, N., Yunker, M., & Krajcik, J. (2007). The development of students’ conceptions of size. Presented at the annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching, New Orleans. Jones, M. G., Falvo, M., Taylor, A., & Broadwell, B. (Eds.). (2007). Nanoscale science: activities for grades 6-12. Arlington, VA: NSTA Press. Light, G., Swarat, S., Park, E. J., Drane, D., Tevaarwerk, E., & Mason, T. (2007). Understanding undergraduate students’ conceptions of a core nanoscience concept: Size and scale. Presented at the Proceedings of the First International Conference on Research in Engineering Education. Schank, P., Krajcik, J., & Yunker, M. (2007). Can nanoscience be a catalyst for educational reform. Nanoethics–the Ethical and Social Implications of Nanotechnology. New Jersey: John Wiley & Sons, 277–290. Taylor, A., & Jones, G. (2009). Proportional Reasoning Ability and Concepts of Scale: Surface area to volume relationships in science. International Journal of Science Education, 31(9), 1231–1247. http://doi.org/10.1080/09500690802017545 Tretter, T. R., Jones, M. G., Andre, T., Negishi, A., & Minogue, J. (2006). Conceptual boundaries and distances: Students’ and experts’ concepts of the scale of scientific phenomena. Journal of Research in Science Teaching, 43(3), 282–319.