ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Advertisements

WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ An Example of Inefficient Free Peer Interaction & How to Trigger Productive Peer Interaction Chen-Chung.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Acts 4:34 – 5:11 God’s warning shot.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γίνε ο "ειδικός" στη χρήση ΟΒΑΣΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΤΩΝ PV ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ LAA ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ PAF
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Development of sample e-Hoop content
Ενότητα 2η: Επίλυση προβλήματος & Αναλυτικά προγράμματα Σπουδών
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
Ιδέες και προβλήματα κατανόησης των μαθητών
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
Ελληνική Εταιρεία Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
I have to take the MAP again?
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς Αντικείμενο: Ν-ΕΤ Γκίτσας Στέργιος Μπαρά Ευαγγελία- Ζωή 15/12/2015

Εναλλακτικές Λύσεις- Προτάσεις Περιεχομενα Το Πρόβλημα Εναλλακτικές Λύσεις- Προτάσεις Η δική μας Πρόταση

Προβλημα Τα περισσότερα προγράμματα σπουδών αποτυγχάνουν να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν μοντέλα για να ερμηνεύουν φαινόμενα ανάμεσα σε διαφορετικές κλίμακες. (Schank, Krajcik, & Yunker, 2007). Καταδεικνύεται από πολλές έρευνες η αδυναμία της κατανόησης της κλίμακας από μαθητές αλλά και ενήλικες. (Tretter, Jones, Andre, Negishi, & Minogue, 2006· Light et al., 2007· Delgado, Stevens, Shin, Yunker, & Krajcik, 2007· Taylor & Jones, 2009)

Εναλλακτικες προτασεισ How big is this? NanoHub

Εναλλακτικες προτασεισ Cutting it down activity NISE

Εναλλακτικες προτασεισ Exploring Size activity NISE

Εναλλακτικες προτασεισ Mystery of the Pooled Water NNIN

Εναλλακτικες προτασεισ Πέικος, Μάνου & Σπύρτου, 2013

Εναλλακτικες προτασεισ The mystery of the lotus effect Engage Have a student read the case study for the crime scene aloud, each lab group is a team working for Ms. Nan O’Meter to investigate the crime scene. Students should use Student Sheet 1 to guide them through this activity. Explore Why was the mystery plant not covered in blood? Have the students find the baggie with a sample of the mystery plant and explore the interaction between the leaf and 2–3 drops of “blood.” Ask them to answer the question, Could blood have splattered, but not adhered to the plant? They should explain their answer on their own paper and brainstorm why they think the “blood” did not adhere to the plant. Jones, Falvo, Taylor, & Broadwell, 2007

Εναλλακτικες προτασεισ

Το μυστηριο της νανοκλιμακας Γκίτσας - Μπαρά

Αρχική Αναφορά Αστυνομίας Το φυτό δίπλα στο θύμα δεν έχει κηλίδες αίματος, άρα ίσως το έφερε κάποιος μετά τον φόνο. Πρέπει να διερευνηθεί αυτό το ενδεχόμενο. Το θύμα φαίνεται να είχε μολυνθεί από κάποιον θανατηφόρο ιό. Θα πρέπει να ερευνηθεί ξανά το αίμα του θύματος και να βρεθούν στοιχεία αναφορικά με την ασθένεια. Η πόρτα του σπιτιού δεν είχε παραβιαστεί και ήταν κλειδωμένη από μέσα. Μοναδικό στοιχείο για τον τρόπο εισόδου του δράστη το ανοιχτό παράθυρο. Τα ρούχα του θύματος δεν είχαν ούτε ίχνος αίματος. Κάποιος του άλλαξε ρούχα μετά το φόνο;

Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο Μακρόκοσμος Οπτικό μικροσκόπιο Μικρόκοσμος Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο Νανόκοσμος

Δομή ακακίας στην Μίκρο και Νάνο

Βιβλιογραφια Delgado, C., Stevens, S. Y., Shin, N., Yunker, M., & Krajcik, J. (2007). The development of students’ conceptions of size. Presented at the annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching, New Orleans. Jones, M. G., Falvo, M., Taylor, A., & Broadwell, B. (Eds.). (2007). Nanoscale science: activities for grades 6-12. Arlington, VA: NSTA Press. Light, G., Swarat, S., Park, E. J., Drane, D., Tevaarwerk, E., & Mason, T. (2007). Understanding undergraduate students’ conceptions of a core nanoscience concept: Size and scale. Presented at the Proceedings of the First International Conference on Research in Engineering Education. Schank, P., Krajcik, J., & Yunker, M. (2007). Can nanoscience be a catalyst for educational reform. Nanoethics–the Ethical and Social Implications of Nanotechnology. New Jersey: John Wiley & Sons, 277–290. Taylor, A., & Jones, G. (2009). Proportional Reasoning Ability and Concepts of Scale: Surface area to volume relationships in science. International Journal of Science Education, 31(9), 1231–1247. http://doi.org/10.1080/09500690802017545 Tretter, T. R., Jones, M. G., Andre, T., Negishi, A., & Minogue, J. (2006). Conceptual boundaries and distances: Students’ and experts’ concepts of the scale of scientific phenomena. Journal of Research in Science Teaching, 43(3), 282–319.