ΜΑΝΙΑ - ΜΑΝΙΑΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Παραβατικότητα ανηλίκων. Εκτίμηση επικινδυνότητας και αναγκών τους
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Διάλεξη 6η Διαταραχές Συμπεριφοράς
Με τον όρο βία στο σχολείο αποδίδεται στα ελληνικά ο αγγλικός school bullying, που αναφέρεται στην χρήση βίας, σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη, που ασκείται.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
Πειθαρχία.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Θέμα project : Cyberbullying
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞ Η εργασία πραγματοποιήθηκε από τις φοιτήτριες: ΜΑΤΣΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΜΙΡΙΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΛΕΛΙΑ.
ΥΓΕΙΑ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ (1)  Ορισμός Π.Ο.Υ.: υγεία είναι η πλήρης σωματική, ψυχική, πνευματική και κοινωνική ευεξία του ατόμου και όχι απλά η απουσία ασθένειας.
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη ΘΚ Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Oι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής στο γραφείο του Διαιτολόγου.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΣΧΟΝΤΑ. Το φυσιολογικό και το παθολογικό άγχος Το φυσιολογικό άγχος είναι μία υγιής, φυσιολογική αντίδραση που.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Ασφάλεια και αποτελεσματικότητα φαρμάκων
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
Βία και μορφές βίας Χρυσάνθη Χ..
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Φυσιολογικό και παθολογικό
Αποσυνδετικές διαταραχές
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΝΙΑ - ΜΑΝΙΑΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΑΝΙΑ - ΜΑΝΙΑΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ

Ορισμός Έξαρση της διάθεσης και αύξηση , τόσο σε ποσότητα όσο και σε ταχύτητα της σωματικής και ψυχικής δραστηριότητας.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΜΑΝΙΑΣ Παθολογική ευφορική, διαχυτική ή ευερέθιστη συναισθηματική διάθεση. Διογκωμένη αυτοεκτίμηση και παραλήρημα μεγαλείου. Ελαττωμένη ανάγκη για ύπνο. Πίεση ομιλίας ή ταχύτατη πολυλογία. Φυγή ιδεών (απότομες αλλαγές από θέμα σε θέμα). Εύκολη διάσπαση της προσοχής. Υπερκινητικότητα χωρίς πρόγραμμα και σκοπό.

Υπερβολική απασχόληση σε δραστηριότητες με μεγάλη πιθανότητα για οδυνηρές συνέπειες. Ντύσιμο ακατάλληλο ή και εξεζητημένο. Εμπλοκή σε άκριτες και ανυπολόγιστες αγορές ή επενδύσεις με οδυνηρές συνέπειες. Τάση παράβασης κανόνων και περιορισμών, χειρισμού του προσωπικού, εκμετάλλευσης των άλλων αρρώστων, άρνησης της φαρμακευτικής θεραπείας.

Νοσηλευτική φροντίδα αρρώστων με μανία Νοσηλευτικές Προτεραιότητες Προστασία της σωματικής και ψυχικής ακεραιότητας του αρρώστου και των άλλων από τις συνέπειες της υπερκινητικής συμπεριφοράς. Εκπλήρωση των βασικών αναγκών του ( διατροφή, ανάπαυση, υγιεινή). Προσανατολισμός του αρρώστου στην πραγματικότητα και σε ρεαλιστική πρόληψη ή λύση των προβλημάτων του καθώς και ενίσχυση της αυτονομίας και υπευθυνότητας. Υποστήριξη της συμμετοχής του αρρώστου και της οικογένειάς του στη μετανοσοκομειακή παρακολούθηση και φροντίδα στην κοινότητα.

Αρχές Επικοινωνίας με τον Μανιακό Άρρωστο Χρήση σταθερής και ήρεμης προσέγγισης – Εμπνέει αίσθημα σιγουριάς. Χρήση σύντομων και συγκεκριμένων εξηγήσεων ή φράσεων. Διατήρηση ουδετερότητας – αποφυγή αντιπαράθεσης με επίδειξη δύναμης και κριτικής. Σταθερότητα στην προσέγγιση και τις προσδοκίες - ελαχιστοποιούν τη δυνατότητα χειρισμού/εκμετάλλευσης του προσωπικού. Αποφυγή εμπλοκής σε αστεϊσμούς και Συχνές συναντήσεις του προσωπικού για προγραμματισμό κοινής σταθερής γραμμής και συμφωνία στην τοποθέτηση ορίων.

Όταν αποφασισθούν ορισμένα όρια από το προσωπικό, πρέπει να λεχθούν στον άρρωστο με απλές συγκεκριμένες εκφράσεις μαζί με τις συνέπειες αν δεν τηρηθούν. Νόμιμα παράπονα πρέπει να εισακούονται και να γίνονται οι κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες. Αποδοχή με ηρεμία της ανεύθυνης συμπεριφοράς.. Η αποδοχή αντικρούει την ασυνείδητη προσπάθεια του αρρώστου να προκαλέσει το Νοσηλευτή να θυμώσει και να ενεργήσει παράλογα. Σταθερή ανακατεύθυνση της ενεργητικότητας του αρρώστου σε πιο κατάλληλα και εποικοδομητικά πράγματα.

Νοσηλευτικές διαγνώσεις για τη μανία Μεγάλος κίνδυνος επιθετικότητας εναντίον εαυτού ή των άλλων. Μεγάλος κίνδυνος τραυματισμού ή άλλης βλάβης. Διαταραχή διεργασιών της σκέψης. Αμυντική αντιμετώπιση δυσκολιών. Διαταραχή διατροφής - υποσιτισμός. Ελλειμματική αυτοφροντίδα.

Μεγάλος κίνδυνος επιθετικότητας εναντίον εαυτού ή άλλων Αιτιολογικοί / σχετιζόμενοι παράγοντες Ευερεθιστότητα και παρορμητική συμπεριφορά. Παραληρητικές ιδέες. Αντιδράσεις θυμού όταν οι ιδέες του αναιρούνται και οι ανάγκες του δεν ικανοποιούνται. Χαρακτηριστικά - αποδεικτικά στοιχεία Δυσκολία υπολογισμού των συνεπειών των πράξεών του. Επιθετικές πράξεις. Εχθρικές, απειλητικές εκφράσεις. Ιστορικό επιθετικής συμπεριφοράς.

Νοσηλευτικοί Σκοποί Ο άρρωστος πρέπει να: - Δείχνει αυτοέλεγχο με ελαττωμένη την υπερκινητικότητά του. Εξωτερικεύει το θυμό του και άλλα αρνητικά του συναισθήματα με κατάλληλο κοινωνικά παραδεκτό τρόπο. Χρησιμοποιεί τεχνικές λύσης των προβλημάτων του αντί της επιθετικής συμπεριφοράς, των απειλών και εκφοβισμών. Εκδηλώνει αυξημένη αυτοεκτίμηση.

Νοσηλευτικές παρεμβάσεις Ελάττωση των ερεθισμάτων από το περιβάλλον του αρρώστου, όταν γίνεται διεγερτικός. Δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος. Παρέμβαση όταν η διέγερση αρχίζει να αναπτύσσεται (λεκτική καθοδήγηση, ήσυχο δωμάτιο, περιοριστικά μέτρα). Αποφυγή λογομαχίας. Αποφυγή της χωρίς λόγο καθυστέρησης στην εκπλήρωση των αιτημάτων του αρρώστου. Σύσταση εναλλακτικής λύσης όταν ο άρρωστος δεν είναι εκνευρισμένος.

Ενθάρρυνση του αρρώστου όταν είναι ήρεμος, να επισημάνει τι προηγείται και τι τον προκαλεί σε διέγερση. Επιδοκιμασία του αρρώστου όταν προσπαθεί να χειρισθεί στρεσσογόνα περιστατικά χωρίς επιθετικότητα και άσκηση βίας. Ομαδική συζήτηση με το προσωπικό του τμήματος για περιστατικά επιθετικής συμπεριφοράς του αρρώστου και για παράγοντες που τα προκάλεσαν. Συστηματική χορήγηση των φαρμάκων και παρακολούθηση της δράσης τους.

Φαρμακευτική Θεραπεία για τη Μανία Το φάρμακο επιλογής είναι το ανθρακικό λίθιο. 1-2 εβδομάδες μεσολαβούν για την υποχώρηση των συμπτωμάτων Παρενέργειες : ξηροστομία, δίψα, γαστρεντερικές διαταραχές, ναυτία, λεπτός τρόμος των χεριών, καρδιακές αρρυθμίες, πολυουρία, αύξηση βάρους, τοξικότητα, θαμπή όραση, αταξικό βάδισμα, εμβοές αυτιών, έμετοι, διάρροια. Αντενδείξεις: καρδιαγγειακά ή νεφρικά νοσήματα, αφυδάτωση, σύγχρονη λήψη διουρητικών, εγκυμοσύνη ηλικία μικρότερη των 12 ετών.