Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Advertisements

Scripting Language Python
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
5η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 29 Σεπτ 2005 Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων με PHP και Dreamweaver MX Στυλιάδης.
Μάθημα 2 Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ
Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Φροντιστήριο 2– Εισαγωγή στη Bash Ντίρλης Νικόλαος.
Age of Empires 2. Το θυμάστε; Αν η απάντησή σας είναι «1», τότε τα παρακάτω θα σας αρέσουν! Για λίγη ώρα ας μείνουμε στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης.
Ontopia Κυριάκος Κρητικός Μίλτος Στρατάκης. Μέρη Παρουσίασης Θα παρουσιάσουμε: 1.Βασικά στοιχεία εταιρείας. 2.Την έννοια των Topic Maps 3.Τη σχέση Topic.
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Χ. ΚΟΛΟΒΟΣ, Π. ΔΗΜΟΥ, Δ. ΚΑΛΥΒΑΣ Διαδικτυακή εφαρμογή πλοήγησης στο ΓΠΑ με χρήση του HTML ImageMapper ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
Γλωσσική Τεχνολογία Εισαγωγικό Φροντιστήριο. Project του μαθήματος  Εργασία 2 ατόμων  Προφορική εξέταση για :  Project (80%)  Θεωρία (20%)  Στο φροντιστήριο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Web Programming MARY GRAMMATIKOU 2/06/2009.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
Τεκμηρίωση λογισμικού. Η τεκμηρίωση μιας κλάσης είναι πολύ σημαντική γιατί αποτελεί την εικόνα της προς τον έξω κόσμο. Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Βάσεις Δεδομένων και Παγκόσμιος Ιστός Προγραμματιστική εργασία: «WebNews»
1 Τα 5 κλειδια στην Τεχνική Διαπραγματεύσεων. 2 ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ Αντιπροσωπεύεται από φράσεις όπως Ας μοιράσουμε τη διαφορά μεταξύ αυτού που εσύ θέλεις και.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
Ενότητα 2: HTML – Hypertext Markup Language. Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας Προγραμματισμός Εφαρμογών.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
1. Συνοχή, 2. πληροφορητικότητα, 3. συνεκτικότητα, 4. προθετικότητα, 5. διακειμενικότητα, 6. περιστασιακότητα και 7. αποδεκτότητα.  Τα κριτήρια αυτά.
Ενότητα 8 : Βάσεις Δεδομένων (2/2) Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Windows Programming Web Forms.
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)- Συνέχεια
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Ο ελληνικός κόμβος για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων
Building Information Modelling (BIM)
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Π Ένας μαγικός αριθμός.
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 4: Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας
Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Η εμπειρία της δημιουργίας ενιαίου καταλόγου σχολικών βιβλιοθηκών στην Κύπρο με το ανοικτό λογισμικό KOHA & Βαρβαρα Αριστειδου Librarian - cut library.
JAVA Basics Εβδομάδα Νο. 1.
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι Νικόλαος Κληρονόμος, Όρος: Avatar
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ניהול איכות ובקרת איכות סטטיסטית
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING Γιάννης Κωσταρίκας 28/11/2014

Διαδραστικότητα Διαδραστικότητα (interactivity) είναι η δυνατότητα ενός μέσου να δέχεται αμφίδρομη επικοινωνία. Πρόκειται για τη δυνατότητα που έχει ο χρήστης να αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της εφαρμογής, δηλαδή να συμμετέχει στην εξέλιξή της και να ελέγχει δυναμικά την παρουσίαση της πληροφορίας στην οθόνη του. Χάρη σε αυτήν την ιδιότητα, ο χρήστης καθορίζει τη μορφή, τη σειρά και την ταχύτητα με την οποία παρουσιάζεται η πληροφορία.

LSL Scripting Μία από τις αιτίες της απήχησης των τρισδιάστατων κόσμων (Opensim, Second Life) είναι η δυνατότητα που παρέχεται για κατασκευή αντικειμένων (building) μέσα στον κόσμο (κτίρια, έπιπλα, ρούχα κτλ.) Μόλις ένα αντικείμενο έχει κατασκευαστεί, η διαδραστικότητα και η συμπεριφορά του μπορεί να καθοριστεί με τη διαδικασία που ονομάζεται scripting. Πολλά αντικείμενα στο Opensim περιέχουν scripts. Τα scripts είναι γραμμένα με τη γλώσσα προγραμματισμού LSL (Linden Scripting Language) και ουσιαστικά επιτρέπουν την αλληλεπίδραση μεταξύ αντικειμένων και avatars.

LSL Scripting Η Linden Scripting Language επιτρέπει σε κάποιον που βρίσκεται μέσα στον κόσμο να προγραμματίσει τα τρισδιάστατα αντικείμενα γύρω του. Χωρίς αυτόν τον προγραμματισμό, τα αντικείμενα που χτίζονται μέσα στον κόσμο δεν έχουν καμία δυνατότητα αλληλεπίδρασης ή κίνησης. Η προσθήκη ενός script στο αντικείμενο θα του επιτρέψει να αλληλεπιδρά με τον κόσμο γύρω του. Για να είναι ένα script ενεργό, να μπορεί δηλαδή να «τρέξει», θα πρέπει να περιέχεται μέσα σε ένα αντικείμενο το οποίο έχει δημιουργηθεί στον κόσμο. Τα scripts που περιέχονται μέσα στο αποθετήριο (inventory), είτε είναι μόνα τους ή μέσα σε κάποιο αντικείμενο, δεν μπορούν να τρέξουν.

LSL Scripting Ένα script, όταν ενεργοποιηθεί, θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του αντικειμένου που το περιέχει (π.χ. μπορεί να προκαλέσει τη μετακίνησή του, να αλλάξει τη μορφή του, να στείλει κάποιο μήνυμα, να παρουσιάσει κάποιο κείμενο ή μια εικόνα κτλ.) Ένα script μπορεί επίσης να καθορίσει πώς ένα αντικείμενο θα αντιδρά σε κάποιο εξωτερικό ερέθισμα, π.χ. το άγγιγμά του ή την προσέγγισή του από κάποιο avatar. Ουσιαστικά, τα scripts «ζωντανεύουν» ένα αντικείμενο.

LSL Scripting Τα scripts μπορούν να γραφτούν με τον ενσωματωμένο συντάκτη (editor) που περιέχεται στο Opensim ή το Second Life. Ο συντάκτης εμφανίζεται αν γίνει διπλό κλικ σε ένα νέο ή ένα υπάρχον script και δρα ως ένας απλός συντάκτης κειμένου όπου μπορεί κάποιος να εισάγει και να επεξεργαστεί κώδικα. Η LSL είναι ειδικά σχεδιασμένη για το Second Life και ακολουθεί πολλές από τις συμβάσεις γλωσσών όπως η Java και η C.

LSL Scripting

LSL Scripting Scripting Documentation LSL tutorial http://opensimulator.org/wiki/Scripting_Documentation LSL tutorial http://wiki.secondlife.com/wiki/LSL_Tutorial

LSL Scripting Γεννήτριες scripts http://www.3greeneggs.com/autoscript/ Ιστοσελίδα που επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία βασικών scripts χωρίς να χρειάζονται γνώσεις προγραμματισμού