Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Advertisements

Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Inductance of a Semiconductor Wire Example 4.4. We consider an A11 – first layer of aluminum – wire in 0.25 μ m CMOS technology, on top of the field oxide.
Ενδείξεις κυστεκτομής σε μη μυοδιηθητικό καρκίνο ουροδόχου κύστης Αθανάσιος Γ. Παπατσώρης Επ. Καθηγητής Ουρολογίας Β’ Ουρολογική Κλινική Πανεπιστημίου.
Οριστική. Όταν θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός ή μια κατάσταση, χρησιμοποιούμε την οριστική Πηγαίνω στο σχολείο.Γύρισα στο σπίτι Οι αρνητικές.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Τρύφων Μαυροπαλιάς
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 3
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
Class X: Athematic verbs II
Δυναμική της αναπνοής Θεόδωρος Βασιλακόπουλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός.
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
ΒΧΔ Πολλαπλών κλιμάκων
GO.
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Dali Ο Σαλβαδόρ Νταλί (πλήρες όνομα: Salvador Felip Jacint Dalí Domènech Γεννήθηκε 11 Μαϊου 1904 και πέθανε 23 Ιανουαρίου Καταγόταν από τις Φιγέρες.
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
International Hospitality Management MC Employability Scheme
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
SANITARY AND STORM SEWER DESIGN A Direct Algebraic Solution
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
ζωντανός και δραστικός.
INDUCTION WEEK 2015 Academic Integrity
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 1Η ΑΣΚΗΣΗ
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Ορτέγκα υ Γκασσέτ Ortega y Gasset (Μαδρίτη, 1883 – 1955)
Financial Market Theory
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ.
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
xBSM meeting, problems with C-line CA
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – ΡΟΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Present Active Indicative
Erasmus+Czech Republic
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
SISPAD 2019 PowerPoint Presentation Template
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

The white surface of the paper is taken to be “empty”. An inactive surface despite visible structures that are present. With the first appearance of a dot, a line, the empty surface is activated Adrian Frutiger

Iεραρχία Εξαρτάται από τη συμπληρωματική και την αντιθετική σχέση των οπτικών στοιχείων. Σκοπός: να αναγνωρίσει ο θεατής το σύστημα διάταξης. Κατάταξη οπτικών στοιχείων με βάση τη σημασία Ομαδοποίηση οπτικών στοιχείων

παράγοντες σύνθεσης Αντίθεση Χρώμα Προσανατολισμός Σχήματα Μέγεθος Ποσότητα Γραμμικά στοιχεία Βάθος Θέση Χρώμα Σχήματα Διάσταση Ένταση τυπογραφία Χώρος επανάληψη

Αντίθεση: δεσπόζουσα επίπεδα των πληροφοριών, επιτυγχάνει επιτυχή ιεράρχηση

1. χώρος Παρέχει οπτική αντίθεση. Παρέχει οπτική αντίθεση.  Ο κενός χώρος σύνθεσης ζωντανεύει τα οπτικά στοιχεία.  Είναι η αόρατη ενέργεια του σχεδιασμού, με κυρίαρχη θέση Αρνητικός χώρος για την ενεργοποίηση των οπτικών στοιχείων Ποιος ο ρόλος του χώρου στην ομαδοποίηση των στοιχείων;

Τα οπτικά στοιχεία μπορούν να ομαδοποιηθούν περιορίζοντας τον χώρο μεταξύ τους.  Αύξηση χώρου τα χωρίζει. Κεντράροντας ένα οπτικό στοιχείο εξισορροπεί το χώρο. Ασύμμετρος χώρος όταν βρίσκεται στο κάτω μέρος ή στην κορυφή.

2. μέγεθος Επαρκής ιεραρχία Βελτιώνει την πλοήγηση μέσω του σχεδιασμού

3. ποσότητα Μόνο τα απαραίτητα στοιχεία Πάρα πολλά στοιχεία θα προκαλέσουν σύγχυση Οπτικός θόρυβος αποσπά τον θεατή. Αλλά: ίσως χρήση επιπλέον στοιχείων να αποσκοπεί στην την ενίσχυση της μεταφοράς των μηνυμάτων (π.χ. βέλος που δείχνει στο κείμενο, δίνοντας προτεραιότητα εκεί)

4. Θέση και προσανατολισμός διαγώνια, οριζόντια, κάθετα Ένα ισχυρό κάθετο στοιχείο εφιστά την προσοχή μεταξύ πολλών οριζοντίων Διαγώνιοι είναι δυναμικοί, προκαλούν δράμα και κίνηση Τοποθέτηση στοιχείων κοντά στην άκρη δημιουργεί οπτική ένταση, προσελκύει το θεατή στις συγκεκριμένες περιοχές

5. βάθος και προοπτική Ο χώρος επεκτείνεται Τα στοιχεία κινούνται προς τον θεατή Τα σημεία φυγής είναι καθοδηγητικά και οδηγούν το μάτι προς οπτικά στοιχεία διατεταγμένα κατά μήκος της γραμμής τρία επίπεδα, (Foreground, middle ground, background ), επεκτείνουν το περιβάλλον Η επανάληψη δημιουργεί βάθος και ρυθμό, ενώ δίνει έμφαση στα οπτικά στοιχεία που επαναλαμβάνονται.  Patterns δημιουργούν ενδιαφέρον σε συγκεκριμένες περιοχές.

6.τυπογραφία Πρέπει να διασπαστεί σε επίπεδα σπουδαιότητας, έτσι ώστε ο θεατής μπορεί να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο αποτελεσματικά Μέγεθος, πλάγια γραφή, έντονη γραφή, οικογένεια γραμματοσειρών μπορεί να δώσει λύσεις, πολλές οπτικές επιλογές Συνδυασμός των serif και san serif γραμματοσειρές δίνει αποτελεσματική αντίθεση

7. χρώμα Χρώματα που συμπληρώνουν ή προκαλούν αντίθεση στο ύφος της εφαρμογής Ζεστά χρώματα  στην επιφάνεια και ελκύουν την προσοχή Ψυχρά χρώματα  δευτερεύοντα. Ακόμη και με τη χρήση ενός χρώματος, ο σχεδιαστής δημιουργεί βάθος χρησιμοποιώντας διαφορετικές τιμές.  Σκούρες αποχρώσεις κινούνται σε πρώτο πλάνο Αντίθετα χρώματα ελκύουν την προσοχή. Φωτεινά και κορεσμένα χρώματα έχουν άμεσο αντίκτυπο. Αν όλα είναι κορεσμένα δε θα υπάρχει σημείο εστίασης

8. γραφικά και γραμμικά στοιχεία Δυναμικά οπτικά πεδία, καθοδηγούν το μάτι Δημιουργούν κίνηση Έντονα γραφικά μπορεί να είναι το background της σύνθεσης, να «μεταφέρουν» την εικονογράφηση, φωτογραφία κλπ. Γραμμικά στοιχεία πλαισιώνουν το κείμενο ή είναι γραμμές βάσης, στις οποίες «στηρίζεται» η τυπογραφία

Η λειτουργία και ο σκοπός του σχεδιασμού ποικίλει και απαιτεί διαφορετικές οπτικές προσεγγίσεις

Επικοινωνιακός σκοπός ο σχεδιασμός αντανακλά το σκοπό του; Είναι το μήνυμα καθαρό; Υπάρχει συνοχή μεταξύ της αισθητικής και επικοινωνιακής λειτουργίας; Δημιουργείται το επιθυμητό συναίσθημα; Είναι καταννοητά τα οπτικά στοιχεία;

Υπαρχει λογική ροή στο σχεδιασμό; Είναι εμφανής η ιεραρχία; Είναι ταξινομημένα τα οπτικά στοιχεία σε σημαντικά και λιγότερο σημαντικά; Με ποιον τρόπο οδηγείται ο θεατής στη σελίδα; Υπάρχει συνέχεια, εύκολη πρόσβαση και πλοήγηση; Είναι εμφανή τα διάφορα επίπεδα;