Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Remember the five simple rules to be happy:
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
Γειά σας.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Κεφάλαιο 12 Δάση.
Ενημέρωση για eTwinning
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
3Ω 17 V A3 V3.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Unit 5: Working with Parents and Others in Early Years
Entry 27 – Starter Copy and simplify
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών Θεματική Ενότητα 2: Σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών, Στρατηγικές Διδασκαλίας και Μάθησης για την Φυσική Αγωγή  

Περιεχόμενα Θεματικής Ενότητας: Στόχοι Κατανομή χρόνου Βασικά ερωτήματα Στόχοι συνεδρίας Χρήσιμη βιβλιογραφία Αξιολόγηση

1. Στόχοι Εξασφαλίστε κριτική εμπλοκή με την τρέχουσα θεματική ενότητα και τη σχετική με το αντικείμενο έρευνα. Αναλύστε πώς η έρευνα και η παιδαγωγική θεωρία μεταφράζονται σε αποτελεσματική πρακτική στα σχολεία. Εξετάστε κριτικά πώς η μάθηση των παιδιών μπορεί να υποστηριχθεί και να σχεδιαστεί για ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών στυλ διδασκαλίας και στρατηγικών μάθησης. Αναπτύξτε μια σύγχρονη και κριτική θεώρηση της Φυσικής Αγωγής στη θεωρία και την πράξη.

3. Βασικά Ερωτήματα α) Τι θέλουμε να επιτύχουμε στην ΦΑ; β) Είναι η πρακτική μας ευθυγραμμισμένη με αυτόν τον στόχο; γ) Ποια είναι η σχέση μεταξύ ΦΑ, αθλητισμού και δραστηριοτήτων προαγωγής της υγείας; δ) Πώς μοιάζει η ΦΑ με επίκεντρο το παιδί; ε) Ποια είναι τα θέματα κατά την εργασία με εξωτερικούς παράγοντες παράδοσης;

Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Προς μια κοινή γλώσσα και λογική και Εξερευνώντας Στρατηγικές Διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή Εφαρμόζοντάς το Εφαρμογή μη γραμμικής παιδαγωγικής στη ΦΑ – μικροδιδασκαλία Εργασία με εταίρους  

4. Συνεδρία 2.1. Στόχοι Διευκρινίστε τη σχέση μεταξύ φυσικής αγωγής και αθλητισμού, υγείας (συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης του βάρους) και σωματικής δραστηριότητας. Αναπτύξτε την κατανόησή σας ως προς το γιατί η φυσική αγωγή είναι υποχρεωτικό μέρος του σχολικού προγράμματος σπουδών και τη ξεχωριστή συμβολή που μπορεί να έχει στην εκπαίδευση των παιδιών. Να υποστηρίξετε τους μαθητές στην κριτική εξέταση της υφιστάμενης πολιτικής και πρακτικής υπό το φως των ανωτέρω. 3’

Σκοπός της ΦΑ Σε ομάδας μέχρι 4 ατόμων, συζητήστε γιατί η ΦΑ είναι στο σχολικό πρόγραμμα; Ποια είναι η ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ συμβολή του μαθήματος; Τώρα βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τις τρεις καλύτερες απαντήσεις σας. 5’ Ομαδική συζήτηση. Κατά τη διάρκεια της ανατροφοδότησης εστιάστε στην ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ συμβολή της ΦΑ, έτσι για παράδειγμα, πολλοί θα πουν την ομαδική δουλειά και τις κοινωνικές δεξιότητες. Ρωτήστε , «αν η ΦΑ εξαφανιζόταν αύριο, θα μάθαιναν τα παιδιά να δουλεύουν αποτελεσματικά με άλλους;» Η απάντηση είναι πιθανώς ΝΑΙ. Άρα, τί ΔΕΝ θα μάθαιναν αν η ΦΑ αποσύρονταν; Απάντηση – εκπαιδεύοντας το ΣΩΜΑ και εκπαιδεύοντας ΜΕ το σώμα.

Η Μεγάλη Εικόνα Θα έχει η φυσική αγωγή αντίκτυπο στα μελλοντικά επίπεδα δραστηριότητάς τους και στην υγεία τους; 5’ Δείξτε βίντεο και κάντε παρατήρηση ότι αν δεν είμαστε προσεκτικοί, μπορεί να επικεντρωθούμε στη λεπτομέρεια και να χάσουμε τη μεγάλη εικόνα, π.χ. ανησυχούμε για το αν ένα παιδί μπορεί να εκτελέσει μια συγκεκριμένη δεξιότητα, π.χ. ένα καρφί στο βόλεϊ και μπορεί να αγνοήσουμε το γεγονός ότι αυτός/αυτή δεν μπορεί να πηδήξει ή, ακόμα πιο σημαντικό ότι μπορεί να νιώθουν αμήχανα σε ένα αθλητικό περιβάλλον ή ότι δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με τη φυσική δραστηριότητα.

Ποιο είναι το όραμά σας Γράψτε ένα κείμενο μέχρι 140 χαρακτήρες που να συνοψίζει το όραμά σας για την φυσική αγωγή 5’

; Αθλητισμός vs. ΦΑ A B E D C 7’ Σε αυτή τη διαφάνεια, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να εξηγήσουν πως αντιλαμβάνονται τη σχέση μεταξύ αθλητισμού και ΦΑ. Κόκκινοι κύκλοι = αθλητισμός και πράσινοι = ΦΑ. A = δύο εντελώς διαφορετικές αντιλήψεις B = επικαλυπτόμενες αντιλήψεις C = Η ΦΑ είναι τμήμα του αθλητισμού D = Ο αθλητισμός είναι τμήμα της ΦΑ E = Η ΦΑ οδηγεί στον αθλητισμό Άλλη ιδέα; Ζητείστε να σας εξηγήσουν τον τρόπο σκέψης τους. D C

ΦΑ – υπηρετώντας δύο σκοπούς; 3’ Εκπαιδεύουμε για την καλή υγεία όλων των μαθητών ή για υψηλές επιδόσεις; Είναι ή το ένα ή το άλλο / ή; Αν είναι η καλή υγεία, γιατί τα σπορ παίζουν τόσο πρωταγωνιστικό ρόλο στη ΦΑ; Αν είναι η καλή υγεία, πώς αντανακλάται αυτό στην αξιολόγηση των μαθητών στη ΦΑ; Τα παιδιά που είναι «καλά στη ΦΑ», δεν είναι τα πιο ικανά στον αθλητισμό; Αξιολογείστε συμπεριφορές και στάσεις που προάγουν την υγεία – αναφερθείτε πίσω στο Σχέδιο Μαθήματος 1 – τί είναι Υγεία;

Ποιους εξυπηρετεί το status quo; «Δεν μπορούμε να επιλύσουμε προβλήματα χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο σκέψης που χρησιμοποιήσαμε όταν τα δημιουργήσαμε» Einstein Los alumnos en pareja adivinan las palabras que faltan. Οι μαθητές σε ζευγάρια μαντεύουν τις λέξεις που λείπουν. 1 λεπτό ανά διαφάνεια. ΦΑ και Παιδαγωγική Αθλητισμού = θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας

2. Ας παίξουμε και ας μάθουμε 60’ In the first part of the session, the facilitator should take the delegates through two x 35 minute PE lessons pitched at children aged 9-13. The two lessons should be very different and illustrate two very different pedagogical approaches. The lessons below draw on and contrast a traditional skills focused approach with a ’game sense’ approach. Delegates need to be told that they are taking part in the lesson as children but they are also reflecting as professionals. Suggested format Activity: Invasion Games Lesson 1 Objective: To improve the ability to pass a ball Warm up – standard warm up: laps, stretching etc. Skill practice: In pairs passing a ball. Teacher demonstrates and explains teaching points to chest pass and bounce pass. Add competition – how many passes can you complete in 30 seconds. Take answers publicly. Praise those with highest score. >> Repeat with bounce pass Apply: Group class in 4s. Play 3 v 1 where the 3 have to keep the ball away from the 1 ’defender’. Game: Progress into 1 big game of End Ball. No running with the ball. The ball must be passed to someone from your team who is over the end line in order to score a point. Plenary; Recall question – what were the key points of technique that you need to remember when doing a chest pass. Lesson 2 LO To improve our ability to maintain possession in games play. Lesson starter: Move around and as you pass someone give them high 5 >> Alternate high 5 and then low 5 >> Improve quality of movement by making High 5 very high (jump) and low 5 just above the ground. >>After each high or low 5, move around a marker on the periphery of the play area and then back in to play. Game 1 4 v 4 with a number of games going on at the same time. Objective of the game is to keep the ball for as long as possible. No running with the ball. Key Q to be asked after the activity – what do you need to do as a team to keep possession? Important for later - one person on each team should try to count consecutive passes. Ask Key Q Expected answers: move into space, move ball quickly, communicate verbally or non verbally if you want the ball to help ball holder, pass accurately, stay calm. Practice: ’Let’s see if we can all get better keeping the ball’. Simple practice – in your team give yourselves a number 1-4. You are not allowed to stand still if you do NOT have the ball. The ball needs to be passed through the team in number order (1-2-3-4-1-2-3-4 etc). >>Reverse order >>Pass and move around a marker on the outside of the court >>Put 2 or 3 team in one space to make it much more crowded. Encourage people to receive the ball in congested spaces. Praise good learning – ‘you’re practicing hard’, ‘you’re really thinking about what you’re doing’ etc. Return to game. Set target based on number of passes in first game. Did you meet your target number of passes? Plenary: What do you need to work on next week.

3. Προβληματισμοί Σκεφτείτε τα δύο μαθήματα. Σε μικρές ομάδες εξετάστε τις διαφορές μεταξύ των δύο μαθημάτων. Συγκρίνετε : Αντικείμενο μάθησης – τι διαφορά προκάλεσε στις δραστηριότητες του μαθήματος; Τη δομή του μαθήματος Πώς ξεκίνησαν τα μαθήματα Πώς τελείωσαν Άλλα σχόλια; Πώς νιώσατε τα μαθήματα; 15’ Learning objective – what difference did this make on the lesson activities? 1st lesson primarily skill focused. 2nd lesson more expansive. 1st lesson teacher centred. 2nd lesson much more child centred. 2nd lessons more opportunities for peer learning Lesson structure 1st – linear. 2nd-non linear. Game-practice-game What difference does this make? How the lessons started Warm up v lesson starter. 1 is to do with adult performance sport and the other is to do with learning. How they finished Recall question v reflection on progress and next steps.

4. Ανάλυση Δύο αντίθετες δομές μαθήματος Παραδοσιακή, παιδαγωγική εστιασμένη στις δεξιότητες Παιδαγωγική κατανόησης του παιχνιδιού Προθέρμανση Εκκινητής μαθήματος Πρακτική δεξιότητας Παιχνίδι με σκοπούς Προκαταρκτικό παιχνίδι Ας βελτιωθούμε - πρακτική Κύριο παιχνίδι Επιστροφή στο παιχνίδι (με ή χωρίς πρόοδο) Σύσκεψη 5

6 Εμπόδια Σε μικρές ομάδες, συζητείστε τα εμπόδια που μπορεί να χρειαστεί να ξεπεραστούν αν το σχολείο σας ήταν να υιοθετήσει την παιδαγωγική κατανόησης του παιχνιδιού. Αν το σχολείο σας την εφαρμόζει ήδη, μοιραστείτε τη διαδικασία που ακολουθήσατε για να πετύχετε την αλλαγή 10’ including feedback.

1. Συνεδρία 2.3. Στόχοι Να έχετε την ευκαιρία να προσφέρετε και να κρίνετε ένα «μάθημα» χρησιμοποιώντας εναλλακτική παιδαγωγική ΦΑ Να συμμετέχετε εποικοδομητικά και αναλυτικά σε αξιολόγηση των μαθημάτων από συναδέλφους για την ενίσχυση της ανακλαστικότητας This is a practical session in which delegates have the opportunity to lead their peers (or children if possible) in a lesson of their choice and planning. The facilitator will need to make sure everyone has sufficient time to deliver and take part in a review conversation

1. Συνεδρία 2.4. Στόχοι Να λάβετε υπόψη το δυναμικό εργασίας της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού Να διερευνήσετε πώς χτίζουμε υποστηρικτικές συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας της φυσικής αγωγής This session explores how we utilise local resources, facilities and personnel to support our PE programmes Ideally, this session will be delivered in a community facility that works with children and young people.

Ομαδική συζήτηση Σε μικρές ομάδες μοιραστείτε πώς χρησιμοποιείτε τοπικές εγκαταστάσεις, προσωπικό ή πόρους για να υποστηρίξετε την ΦΑ

Ομαδική συζήτηση Ποια είναι τα οφέλη; Ποιες είναι οι προκλήσεις; Συζητήστε πιθανές λύσεις για να ξεπεραστούν οι προκλήσεις

Ομαδική συζήτηση Πώς ανακοινώνετε τα αποτελέσματα της μάθησης; Πώς γνωρίζει ο πάροχος πού ταιριάζει η μάθηση στο πρόγραμμα σπουδών της ΦΑ; Καταφέρνετε να βρείτε χρόνο να σχεδιάσετε από κοινού;