ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

…από μικρούς συγγραφείς
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
kοκκινοσκουφίτσα παραμύθι
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Ο βασιλιάς των βατράχων
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ Δ΄ ΤΑΞΗ 35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Το σχολείο των συναισθημάτων Μια φορά κι ένα καιρό υπήρχε ένα σχολείο στο κέντρο της Αθήνας . Το σχολείο αυτό δεν είχε χρώματα ,ούτε λουλούδια και τα δέντρα ήταν μαραμένα. Τι περίεργο μέσα σε αυτό το σχολείο είχαν κλειστεί όλα τα κακά συναισθήματα και δεν έλεγαν με τίποτα να φύγουν. Εκεί υπήρχε η λύπη, η αγωνία ,ό φόβος, η δειλία.ή οργή ,ο εγωισμός η αλλαζονεία, ο θυμός ή ζήλεια ,το άγχος, και ο ανταγωνισμός .

ΚΑΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Οργή ,θυμός,λύπη,απογοήτευση,εγωιμός

Οι μέρες κυλούσαν γρήγορα αλλά όχι ευχάριστα αφού όλα τα κακά συναισθήματα μαζεύτηκαν για κακό κι όχι για καλό. Οι μέρες των χριστουγέννων έφταναν και μαζί με το χριστουγεννιάτικο πνεύμα σε αυτό το σχολείο ήρθε κάποιο καινούριο διαφορετικό και άγνωστο για το χώρο αυτό συναίσθημα .

Ήρθε η αγάπη ! Όλα τα κακά συναισθήματα απομακρύνθηκαν από κοντά της και δεν την καλωσόρισαν στο σχολείο τους. Άρχισαν να τη κοροιδεύουν ,να οργίζονται,να θυμώνουν,να ζηλεύουν και να προσπαθούν να της κάνουν κακό. Την ζήλευαν γιατί ήταν φωτεινή και όμορφη σαν ένα λαμπερό αστέρι.

Η ΑΓΑΠΗ

Η αγάπη χαρούμενη που βρήκε καινούριους φίλους έτρεξε κοντά στον εγωιστή και του ζήτησε να παίξει με την μπάλα του, αυτός όμως την έδιωξε λέγοντας ότι η μπάλα ,ανήκει μόνο σε αυτόν και δεν θέλει να την μοιράζεται με κανέναν άλλο.

Η αγάπη δεν ππτοήθηκε και προσπάθησε να βρεί άλλους φίλους για να παίξει . Πήγε κοντά στον οργισμένο που έπαιζε με ένα παζλ και ήταν θυμωμένος γιατί δεν μπορούσε να ενώσει τα κομμάτια .Μπορώ να σε βοηθήσω ,του είπε η αγάπη με καλοσύνη και πολύ προθυμία . Άσε καλύτερα εσύ μόνο συμφορές φέρνεις, η καλοσύνη και η αγάπη που σκορπάς μόνο οργή μου φέρνουν. Δεν θέλω λοιπόν την βοήθειά σου και φύγε μην βάλω τις φωνές.Δεν είναι δυνατόν λέει η αγάπη κάτι πρέπει να κάνω με όλους αυτούς.!

Η ΑΓΑΠΗ ΜΙΛΑ ΣΤΟΝ ΘΥΜΩΜΕΝΟ

Πιο πέρα η λύπη πότιζε ένα δεντράκι που είχε μαραθεί και ήταν πολύ λυπημένη για αυτό. Η αγάπη της είπε να μην λυπάται γιατί πάλι με το νεράκι σε λίγο καιρό θα έπαιρνε ζωή. -Ω Αγάπη! Είμαι τόσο λυπημένη και στεναχωρημένη σε παρακαλώ δεν θέλω την παρέα σου θέλω να μείνω μόνη .!

Καθισμένη στα σκαλιά του σχολείου η αγάπη προσπαθούσε να βρεί τι παιχνίδι να πάιξει για να έρθουν όλοι κοντά της. Ξαφνικά άκουσε κάποιον να την φωνάζει :-< Έλα αγάπη έχω πολλά παραμύθια μαζί μου ,έλα να τα διαβάσουμε και να παίξουμε παρέα>. Η αγάπη τον κοίταξε περίεργα και πήγε κοντά του. Μίλησαν γελάσαν και πέρασαν ευχάριστα και δημιουργικά. Μετά από λίγο όμως έφυγε και η αγάπη τον έχασε από κοντά της. Τον αναζήτησε αλλά τίποτα.

Μα ποιος είναι αυτός που έκατσε μαζί μου τόση ώρα και ήθελε την παρέα μου ρώτησε την γνώση η αγάπη . <Μα ο χρόνος δεν το κατάλαβες> ,της απάντησε με σοφία η γνώση. < Και γιατί ο χρόνος?>> ρώτησε η αγάπη. <Γιατί μόνο ο χρόνος μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει ή αγάπη και πώς μπορεί να νικήσει ακόμα και το μίσος ,την οργή, τον θυμό την ζήλεια και την κακία.>>.

Η ΓΝΩΣΗ

Ευτυχισμένη η αγάπη έμεινε για πάντα σε αυτό το σχολείο ,έκανε φίλους και ήταν πάντα χαρούμενη και γελαστή. Το σχολείο έγινε φωτεινό και τα λουλούδια και τα δέντρα ήταν πάντα ανθισμένα Και οι φωνές των παιδιών ακούγοντας πάντα χαρούμενες και ελπιδοφόρες.

Φιλία είναι..

Για το σχολείο των συναισθημάτων Δούλεψαν με αγάπη, οι μαθητές της δ΄ τάξης του 35ου δημοτικού σχολείου Αθηνών και η δασκάλα της τάξης :Χάιδα Γεωργία Ευχαριστούμε!