Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Το Απόλυτο Εργαλείο της Τουριστικής Επιχείρησης
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Μια αγορά με ευκαιρίες και παγίδες. Η συγκεκριμένη αγορά γίνεται πολύ συχνά, αντικείμενο λαϊκισμού, δημαγωγίας και πλειοδοσίας μιας δήθεν κοινωνικής ευαισθησίας.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Royal FrieslandCampina
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ και ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
NATiVuS.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
OASIS PALACE.
Kiosk & Retail.
Ταξιδιωτικό γραφείο Ταξιδιωτικό γραφείο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Samsung.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Έναρξη λειτουργίας………………………………………4 Περιγραφή συστήματος………………………………….5 Το όραμα της εταιρείας…………………………………..7 Εξαγορά του Grecian από την air fast tickets…………8 Επισκεψιμότητα ………………………………………….9 Οι υποσχέσεις μας……………………………………...10 Σε ποιους απευθύνεται...…………………………........12

Η air fast tickets κατακτά την Ευρώπη………………….13 Απόσυρση διαφήμισης……………………………………16 Δικαίωση της air fast tickets……………………………...17 Στατιστικά χρήσης…………………………………………18 Στατιστικά fans…………………………………………….19 Πηγές……………………………………………………….20

Έναρξη λειτουργίας: Στην ουσία πρόκειται για ένα ελληνικό site Η air fast tickets ξεκίνησε την λειτουργία του το 2009 από τον οραματιστή επιχειρηματία Νικόλαο Κοκλώνη και 3 συναδέλφους του Η έδρα της βρίσκεται στον Πειραιά Το 2010 ξεκίνησε η “επίσημη” πορεία της Απασχολεί πάνω από 120 άτομα Υποκαταστήματα στις Η.Π.Α, τη Γερμανία, τη Πολωνία, το Βερολίνο, το Λονδίνο, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 15 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες

Περιγραφή συστήματος: Η air fast tickets: Είναι ένας διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας. Δυνατότητα ενοικίασης αυτοκινήτου. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί μας. Χρήσιμες ταξιδιωτικές πληροφορίες. Εγγύηση καλύτερης τιμής. Ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Πακέτα διακοπών. Βελτιώσεις συστημάτων ανάλογα με τα σχόλια των πελατών.

Επιλογή κράτησης δωματίου. Δυνατότητα καταχώρησης κριτικής παραπόνων. Διαχείριση price alert. Δυνατότητα τηλεφωνικών κρατήσεων Εγγύηση ασφάλειας συναλλαγών. 300.00 ξενοδοχειακές καταχωρήσεις σε 150 χώρες.

Το όραμα της εταιρείας: Θέλουμε να φέρουμε τον κόσμο στα χέρια σας. Υποσχόμαστε να κάνουμε ευκολότερη τη ζωή σας από την στιγμή που θα αρχίσετε την αναζητησή σας. Θέλουμε σε μας να συνδέεστε με τις καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες εύκολα κ γρήγορα.

Εξαγορά του Grecian από την Air fast tickets: Έχει καταθέσει την ανάλογη εγγυητική επιστολή στην ΙΑΤΑ, γεγονός που δίνει απόλυτη σιγουριά για τη φερεγγυότητά της. Θα αναλάβει εξολοκλήρου όλες τις υποχρεώσεις του Grecian προς όλους τους προμηθευτές και πιστωτές του. Εισέρχεται πολύ δυναμικά και στην αγορά της χονδρικής πώλησης και του B2B, αφού το Grecian αποτελεί ένα από τα βασικότερα γραφεία σε αυτόν τον κλάδο.

Επισκεψιμότητα:

Οι υποσχέσεις μας: Επιλογή προσωπική επικοινωνία με υπάλληλο ανάλογα μην την κράτηση σας. Απαντάμε στα ερωτήματα και τα παράπονα σας εντός 24 ωρών. Ασφαλής και αξιόπιστες συναλλαγές που δεν θα σας απογοητεύσουν.

Εύκολο και γρήγορο σύστημα κρατήσεων. Να βελτιώνουμε και να αναπτύξουμε τα συστήματα μας ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Σε ποιους απευθύνεται: Σε τουρίστες. Σε όσους αγαπούν τα ταξίδια.

Η air fast tickets κατακτά την Ευρώπη: Το 2010 ανοίγει τα φτερά της στην Ευρώπη και μέσα στους 4 πρώτους μήνες φτάνει τα 150.000 αεροπορικά εισιτήρια σε πωλήσεις στην Γερμανία και Ιταλία. Λόγο της μεγάλης ζήτησης και την καλή εξυπηρέτηση των πελατών ανοίγει τα γραφεία της στο Βερολίνο. Η εμπορική πολιτική της και η ιδέα των ταξιδιωτικών προσφορών της σε όλη την Ευρώπη πρόσφερε το άνοιγμα των γραφείων της και στο Λονδίνο. Το 2011 η εταιρεία έχει πλέον 8 εκατομμύρια πελάτες σε όλη την Ευρώπη.

Το ελληνικό γραφείο το 2011 έκλεισε με κύκλο εργασιών 30 εκατ. ευρώ. Η εξάπλωση έγινε πλέον ο βασικός της στόχος. Η air fast tickets εξασφαλίζει συμβόλαια με τις μεγάλες πολυεθνικές αεροπορικές εταιρίες για πάνω από 1.200.000 αεροπορικά εισιτήρια. Το ελληνικό γραφείο το 2011 έκλεισε με κύκλο εργασιών 30 εκατ. ευρώ. Η εταιρία διαθέτει πλέον 10 εκατ. ευρώ ρευστότητα και υπολογίζεται ότι είναι από τις υγιέστερες και δυνατότερες στο χώρο του τουρισμού σε όλη την Ευρώπη. 

Καταγγελία για air fast tickets: Απάτη κρίνουν την προσφορά της εταιρείας που υπόσχεται 50% σε ακτοπλοικά με την κράτηση. Βγαίνουν ως ακυρωμένα τα ήδη αγορασμένα εισιτήρια ισχυρίζονταν πως δεν έχει διαθεσιμότητες για να εξυπηρετήσει τα υπάρχον κουπόνια.

Απόσυρση διαφήμισης: Εξώδικο της ΟΦΑΕ μετά την ανακοίνωσή της Αρνητικά σχόλια έγιναν για την εν λόγω διαφήμιση μία μέρα πριν την επίσημη συζήτηση. Γίνετε λόγος για προσβολή, ντροπή και εξευτελισμό για δεκάδες χιλιάδες βιοπαλαιστών στο κλάδο των αυτοκινήτων.

Δικαίωση της air fast tickets: Μετά την απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας έδειξε πως δεν προσβάλλει τον κλάδο των αυτοκινήτων το διαφημιστικό σποτ της εταιρείας. Η πρόθεση ήταν να αποτρέπει τα στερεότυπα με το χιούμορ και να διασκεδάσει.

Στατιστικά χρήσης:

Στατιστικά fans:

Πηγές: Tourism today Face book Air fast tickets Socialbakers