Κοινωνικό Πρόβλημα Τελώνη Δώρα-Δήμητρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Advertisements

Κι άλλα αποτελέσματα! More Results!. Results from SNP
Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
In Austria Saturday is the celebration day, we go to church with a basket with smoked meat, eggs, bread, salt and wine. In Austria Saturday is the celebration.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Δυνάμεις, Ροπές ως προς σημείο, Στατική Ισορροπία 1.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CulturalID) Διδάσκων:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Social sustainability in science education – an international.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
ΚΛΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Ενότητα 9. Αποκλίνουσα συμπεριφορά : παραβατικότητα και εγκληματικότητα Υποενότητα 9.3 Αντιμετώπιση της παραβατικότητας.
Τι είναι η Κοινωνική Εργασία; Ορισμοί Κοινωνικής Εργασίας
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Matrix Analytic Techniques
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Σημειώσεις για συζήτηση πάνω στο θέμα «ποιότητα στις υπηρεσίες»
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Working Along with Key Experts
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Ηγεσία και Οικονομική Κρίση
GO.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 8: Συσχέτιση - Παλινδρόμηση
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
Μεθόδοι επεξεργασίας Vs κατανάλωση ενέργειας
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Ισλαμιστική Τρομοκρατία
Δοκοί Διαγράμματα Τεμνουσών Δυνάμεων και Καμπτικών Ροπών
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Voice.
Εισηγητές: Ισαάκ Α. Γεροντίδης, Δικηγόρος ΜΔΕ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνικό Πρόβλημα Τελώνη Δώρα-Δήμητρα

Ορισμοί "A social problem is a social condition (such as poverty) or a pattern of behavior (such as substance abuse) that harms some individuals or all people in a society and that a sufficient number of people believe warrants public concern and collective action to bring about change" (Kendall, D.  Social Problems in a Diverse Society (4th ed).  Boston:  Pearson, 2007, p. 4.

Ορισμοί (2) "A social problem exists when people subjectively perceive and have empirical evidence to show that social conditions combine at a local, societal, or global level to cause personal problems" (Crone, J.  How Can We Solve Our Social Problems.  Thousand Oaks, CA:  Pine Forge Press, 2007, p. 2)

Ορισμοί (3) «Μια ορισμένη κατάσταση που εκλαμβάνεται και πιστεύεται από ένα σημαντικό αριθμό ανθρώπων σαν αιτία κοινωνικών δεινών…» (Σταθόπουλος, 2005:71)

Διαχωρισμός ατομικών-κοινωνικών προβλημάτων         A.    Personal Troubles         B.    Public Issues         C.    Importance of the Distinction         D.    How Does One Make Tell the Difference Between Personal Troubles (individual problems) and Public Issues (Social Problems)? http://www.longwood.edu/staff/bidwelllm/socproblem/defineout.htm

Ατομικό – Κοινωνικό πρόβλημα Όταν ένα άτομο βρίσκεται σε μια κατάσταση που το ίδιο αισθάνεται ως ακάλυπτη ανάγκη (αφορά μεμονωμένα άτομα) Κοινωνικό πρόβλημα όταν ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού θεωρεί ανεπιθύμητη μια κατάσταση. Αντιμετώπιση με συλλογικά μέτρα. Όταν αφορά ένα μεγάλο και αυξανόμενο μέρος της κοινωνίας

Άσκηση Καταγράψτε ένα ατομικό και ένα κοινωνικό πρόβλημα Συζήτηση

Όμως ποιος ορίζει αν είναι ή όχι κοινωνικό πρόβλημα Ο ορισμός δεν είναι ιδεολογικά και πολιτικά ουδέτερος. Φορείς μπορεί να έχουν συμφέρον να μην ορίσουν ΚΠ ως τέτοιο ενώ αντίθετα άλλοι να το κάνουν π.χ. για συντεχνιακούς λόγους

Τρεις άξονες κριτηρίων στην Κοινωνική Πολιτική Πολιτική αποδοχή: Το αντιλαμβάνονται ως πρόβλημα οι φορείς άσκησης της εξουσίας? Δημόσιος λόγος: Εντάσσεται? Ως τι? Δυναμικότητα: Εμφανίζει μια εξελικτική δυναμική πορεία δεν είναι στατικό Πηγή: http://socialpolicy.gr/2012/04/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1.html

Διαχωρισμός Βασικό πρόβλημα Φτώχεια Δευτερογενές πρόβλημα Κακές στεγαστικές συνθήκες, κακή διατροφή, εκπαίδευση Κατάχρηση ουσιών, παραβατικότητα (βλ. Σταθόπουλος, 2005)

Η σημασία της αναγνώρισης των κοινωνικών προβλημάτων από τους κοινωνικούς λειτουργούς Συνήθως ασχολούμαστε στις ΚΥ με τα δευτερογενή και τριτογενή προβλήματα ΌΜΩΣ Πως μπορεί να δουλεύω με ανθρώπους σε φτώχεια αν δεν γνωρίζω για αυτήν? Βλ. επόμενη ενότητα Φτώχεια και Κοινωνικές Υπηρεσίες