Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Εισαγωγή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Η απογραφή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογιστικό αποτέλεσμα, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογαριασμοί, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 1 ο Κατανόηση της Αγοράς των Αναγκών των Πελατών Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διοικητική των επιχειρήσεων
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Β) Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα: Πληθωρισμός Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ενότητα 9: Ο Χειμώνας Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Διοικητική των επιχειρήσεων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Ενότητα 5: Συναισθήματα θετικά και δυσάρεστα
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Ενότητα 5 : Ωτοακουστικές εκπομπές (Μέρος Β’) Ναυσικά Ζιάβρα
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Ενότητα 11 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Β’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου Αρχές Μάρκετινγκ Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 12η: Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το Μικροπεριβάλλον της Εταιρείας Τριάρχη Ειρήνη Πρέβεζα, 2015

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

Σκοποί ενότητας Μετά το πέρας αυτής της ενότητας οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: Να εξηγήσουν το σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον Να περιγράψουν την συμπεριφορά των ενεργούντων στο περιβάλλον αυτό, ήτοι προμηθευτές, διαμεσολαβητές, πελάτες, ανταγωνιστές , κοινό.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Περιγραφή Ενότητας Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το Μικροπεριβάλλον της Εταιρείας Εταιρεία, Προμηθευτές, Διαμεσολαβητές μάρκετινγκ, Πελάτες, Ανταγωνιστές, Είδη Κοινού. Το Μακροπεριβάλλον της Εταιρείας Δημογραφικό περιβάλλον, Οικονομικό περιβάλλον, Φυσικό περιβάλλον, Τεχνολογικό περιβάλλον, Πολιτικό περιβάλλον, Πολιτιστικό περιβάλλον

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Υποενότητα 1

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ (1/2) Συνίσταται από ενεργούντες και δυνάμεις έξω από το μάρκετινγκ που επηρεάζουν την ικανότητα της διεύθυνσης μάρκετινγκ να οικοδομήσει και να διατηρήσει επιτυχείς σχέσεις με πελάτες-στόχους

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ (2/2) Οι υπεύθυνοι του Μάρκετινγκ πρέπει να παρακολουθούν τι τάσεις του περιβάλλοντος για να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις απειλές. Οι υπεύθυνοι του Μάρκετινγκ έχουν δύο συγκεκριμένες δεξιότητες, Έρευνα του Μάρκετινγκ και Υπηρεσία πληροφοριών μάρκετινγκ για συλλογή πληροφοριών σχετικά με το περιβάλλον μάρκετινγκ. Ξοδεύουν επίσης περισσότερο χρόνο στο περιβάλλον πελατών και στο περιβάλλον ανταγωνιστών. Το περιβάλλον μάρκετινγκ συνίσταται από ένα μικροπεριβάλλον και ένα μακροπεριβάλλον που είναι εξίσου σημαντικά

Υποενότητα 2:Το Μικροπεριβαλλον της Εταιρείας Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Υποενότητα 2:Το Μικροπεριβαλλον της Εταιρείας

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το Μικροπεριβάλλον της Εταιρείας Οι ενεργούντες στο στενό περιβάλλον της εταιρείας που επηρεάζουν την ικανότητά της να εξυπηρετεί τους πελάτες της, ήτοι: εταιρεία, προμηθευτές, διαμεσολαβητές μάρκετινγκ, αγορές πελατών, ανταγωνιστές και κοινό

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι δυνάμεις του Μικροπεριβάλλοντος Μάρκετινγκ Πελάτες Ανταγωνιστές Είδη κοινού Εταιρεία Προμηθευτές Διαμεσολαβητές Μάρκετινγκ

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Η Εταιρεία Κατά τον σχεδιασμό προγραμμάτων μάρκετινγκ, η διεύθυνση μάρκετινγκ λαμβάνει υπόψη της και άλλες ομάδες της εταιρείας όπως τα ανώτερα διοικητικά στελέχη, τα τμήματα χρηματοοικονομικών, έρευνας και ανάπτυξης (Ε&Α), προμηθειών, διαδικασιών και λογιστικής Η κεντρική διοίκηση θέτει την αποστολή , τους αντικειμενικούς στόχους, τις γενικές στρατηγικές και τις πολιτικές της εταιρείας.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Η Εταιρεία Οι διευθυντές μάρκετινγκ παίρνουν αποφάσεις εντός των πλαισίων των στρατηγικών και των σχεδίων που εκπονήθηκαν από την κεντρική διοίκηση. Οι διευθυντές μάρκετινγκ πρέπει να συνεργάζονται στενά με τα άλλα τμήματα της εταιρείας. Όλα τα τμήματα πρέπει να «έχουν στο μυαλό τους τον καταναλωτή». Θα πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά για να παρέχουν ύψιστη αξία στους πελάτες και να δημιουργούν σχέσεις με αυτούς.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Προμηθευτές Αποτελούν ένα σημαντικό κρίκο στο συνολικό σύστημα παροχής αξίας της εταιρείας. Παρέχουν τους πόρους που χρειάζεται η εταιρεία για να παράγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Τα προβλήματα με τους προμηθευτές μπορούν με βεβαιότητα να επηρεάσουν το μάρκετινγκ. Οι διευθυντές μάρκετινγκ παρακολουθούν τη διαθεσιμότητα προμηθειών καθώς ελλείψεις ή καθυστερήσεις προμηθειών, απεργίες κ.α. μπορούν να κοστίσουν σε πωλήσεις βραχυπρόθεσμα και να βλάψουν την ικανοποίηση των πελατών μακροπρόθεσμα.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Προμηθευτές Οι διευθυντές μάρκετινγκ ελέγχουν τις τάσεις των τιμών των βασικών εισροών τους καθώς μια αύξηση στο κόστος προμηθειών μπορεί να ωθήσει σε αυξήσεις τιμών που επηρεάζουν τις πωλήσεις της εταιρείας. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ συμπεριφέρονται στους προμηθευτές τους ως συνεργάτες σε μια πορεία δημιουργίας και παροχής αξίας πελατών.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το Μάρκετινγκ σε Δράση Η Toyota συνεργάζεται με τους προμηθευτές της και τους βοηθάει στο να ανταποκρίνονται στις υψηλές της απαιτήσεις. Με τη δημιουργία ικανοποιημένων προμηθευτών μπορεί η εταιρεία να παράγει χαμηλού κόστους και υψηλών προδιαγραφών αυτοκίνητα με αποτέλεσμα τη δημιουργία ικανοποιημένων πελατών

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Διαμεσολαβητές Μάρκετινγκ Πρόκειται για εταιρείες που βοηθούν την επιχείρηση να προωθήσει, να πουλήσει και να διανείμει τα προϊόντα της στους τελικούς καταναλωτές. Περιλαμβάνουν: Μεταπωλητές ( χονδρέμποροι και λιανέμποροι) Εταιρείες φυσικής διανομής (Logistics)

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Διαμεσολαβητές Μάρκετινγκ Εταιρείες υπηρεσιών μάρκετινγκ (εταιρείες έρευνας μάρκετινγκ, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μέσων επικοινωνίας και εταιρείες παροχής συμβούλων μάρκετινγκ που βοηθούν την εταιρεία να στοχεύσει και να προωθήσει τα προϊόντα της στις σωστές αγορές). Χρηματοοικονομικοί διαμεσολαβητές (τράπεζες, οργανισμοί παροχής εμπορικών πιστώσεων, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλες επιχειρήσεις που βοηθούν τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές )

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Πελάτες Η εταιρεία πρέπει να στοχεύει σε όλους τους τύπους αγορών πελατών. Η αγορά καταναλωτών: άτομα και νοικοκυριά που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες για προσωπική κατανάλωση Οι αγορές επιχειρήσεων: επιχειρήσεις που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες για περαιτέρω επεξεργασία ή για χρήση αυτών στην παραγωγική τους διαδικασία.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Πελάτες Οι αγορές μεταπωλητών: μεταπωλητές που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες για να τις μεταπωλήσουν έναντι κέρδους. Οι κρατικές αγορές: κρατικές υπηρεσίες που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες για να παράγουν υπηρεσίες κοινής ωφέλειας ή να μεταβιβάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σε άλλους που τα έχουν ανάγκη. Οι διεθνείς αγορές: αποτελούνται από αγοραστές σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών, παραγωγών, μεταπωλητών και κυβερνητικών οργανισμών.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Ανταγωνιστές Οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να κάνουν περισσότερα από το να προσαρμόζονται απλώς στις ανάγκες των καταναλωτών , πρέπει να αποκτήσουν στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών, τοποθετώντας τις προσφορές τους με δυναμικό τρόπο στο μυαλό των καταναλωτών.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Οι Ανταγωνιστές Δεν υπάρχει τυπική ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ που να είναι η καλύτερη για όλες τις εταιρείες. Κάθε εταιρεία θα πρέπει να λάβει υπόψη της το μέγεθός και τη θέση της στον κλάδο έναντι του μεγέθους και της θέσης των ανταγωνιστών. Οι μεγάλες εταιρείες με κυρίαρχη θέση στη βιομηχανία μπορούν να χρησιμοποιούν στρατηγικές που οι μικρές εταιρείες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Είδη Κοινού Κοινό: Κάθε ομάδα που έχει ένα πραγματικό ή δυνητικό συμφέρον ή επίπτωση στην ικανότητα ενός οργανισμού να επιτυγχάνει τους αντικειμενικούς στόχους. Είδη κοινού: Το χρηματοοικονομικό κοινό επηρεάζει την ικανότητα της εταιρείας να βρίσκει κεφάλαια: τράπεζες, επενδυτικοί οργανισμοί, μέτοχοι Το κοινό μέσων επικοινωνίας δημοσιεύει ειδήσεις, κείμενα άρθρα: εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Είδη Κοινού Το κυβερνητικό κοινό. Οι εξελίξεις σε επίπεδο κράτους πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Κοινό ευαισθητοποιημένων πολιτών: οργανώσεις καταναλωτών, περιβαλλοντολογικές ομάδες, μειονοτικές ομάδες. Το τοπικό κοινό: κάτοικοι της γειτονιάς και δημοτικοί οργανισμοί Γενικό κοινό: η εταιρεία πρέπει να ενδιαφέρεται για τη στάση του γενικού κοινού απέναντι στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Το εσωτερικό κοινό: εργαζόμενοι, διευθυντές, διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.

Βιβλιογραφία Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD Philip Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012) Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο Copyright 2011, Pearson Education Inc., Publishing as Prentice-Hall Galbraith J.R. (2005),Designing the Customer-Centric Organization Fahy J., Jobber D., (2014) ,«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική www.quickmba.com/strategy/matrix/bcg http://www.slideshare.net/vigneshpushparaj/business-portfolio-matrixg

Βιβλιογραφία http://www.strategicmanagementinsight.com/swot-analyses/walt-disney-swot-analysis.html www.marsdd.com/mars-library

Σημείωμα Αναφοράς Τριάρχη Ε. (2015) Αρχές Μάρκετινγκ. ΤΕΙ Ηπείρου. Διαθέσιμο από: http://oc-web.ioa.teiep.gr/OpenClass/courses/LOGO125/ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαφειάδης Νικόλαος Πρέβεζα, 2015

Σημειώματα ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους. ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Τέλος Ενότητας