Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Affirmative, Negative and Questions
Advertisements

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ A2
Η Ελλάδα είναι λαβωμένη ! Βοήθησε τη ! Greece is deadly wounded ! Help ! ΑΝ ΘΕΣ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ… IF YOU.
By Joanna P. CAN OR CAN’T.
AFFIRMATIVE NEGATIVE QUESTIONS CAN ( = M ΠΟΡΩ ΝΑ...) CANNOT ( =ΔΕΝ M ΠΟΡΩ ΝΑ...) ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ IKANOTHTA/ANIKANOTHTA ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 29 Οκτωβρίου 2015 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Αντικαρκινικά φάρμακα. Καρκίνος & στρατηγικές θεραπευτικής αγωγής Το 25% των κατοίκων των Η.Π.Α. κάποια στιγμή στη ζωή τους αναπτύσσουν καρκίνο ( κάθε.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Οικονομικά Μαθηματικά
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
Αειφορια και εθελοντισμοσ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΩΣΤΟΥ/ΛΑΘΟΥΣ
ΘΕ 4 ΑΞΙΕΣ/1.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α΄Λυκείου
Ιωάννα Παπαμαγκανά Διδάκτωρ ΑΠΘ
Αξιολόγηση Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση )
Όποιος θέλει να με ακο-λου- θήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του
Γενικοί ορισμοί κατάλληλοι για την κατανόηση των Ηλεκτρονικών Ισχύος και τη λύση προβλημάτων Uo Μόνο για ημιτονοειδή τάση Μόνο για ωμικό και ημιτονοειδές.
Παιδιά μου, ας μην Α΄Ιωάννου 3:18 και ωραίες φράσεις αγαπάμε με λόγια
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Είμαστε η ομάδα survivor σήμερα θα κάνουμε ένα Quiz ιστορίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Μεταναστευτικό Αιγαίο
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Example Rotary Motion Problems
ΧΑΜΣΤΕΡ.
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Πρωτόκολλα Πλαισίωσης
Ευρωπαϊκη Ολοκληρωση: Θεσμοι και Νεεσ Πολιτικεσ
ζωντανός και δραστικός.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ.
Παρουσιασεις Παρουσιάστε αποτελεσματικά με το Impress.
OSCAR WILDE THE IMPORTANCE OF BEING EARNEST The movie!!
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
‘’Don't let schooling interfere with your education’’ Mark Twain.
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Ch2 athenian slavery grk 101.
Υπολογισμός εγκάρσιας τομής των ρευματοφόρων αγωγών
ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕΡΒΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς ·
Double-Angle and Half-Angle Formulas
Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη
SPEND A LITTLE TIME It’s a busy day and there’s so much to do.
Η Παγκόσμια Έλξη. Η Παγκόσμια Έλξη Sibi gratulentur Mortales, Tale tantumque exstitisse HUMANI GENERIS DECUS.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ

Ο Βασιλιάς πάει στον κήπο του και βλέπει...

...πως τα δένδρα, οι θάμνοι και τα λουλούδια ξεραίνονται

Η Βελανιδιά του λέει πως ξεραίνεται γιατί...

...δεν μπορεί να είναι τόσο ψηλή όσο το πεύκο

Γυρίζει προς το πεύκο και το βλέπει πεσμένο κάτω γιατί ...

...δεν μπορεί να κάνει σταφύλια όπως το αμπέλι

Και το Αμπέλι ξεράθηκε

Γιατί δεν έκανε λουλούδια σαν την Τριανταφυλλιά

Βλέπει την Τριανταφυλλιά να κλαίει

Γιατί δεν είναι γερή σαν την Βελανιδιά.

Και ξάφνου βλέπει ένα φυτό

μια Φρέζια...

γεμάτη άνθη και πιο δροσερή από ποτέ.

Τη ρωτάει ο Βασιλιάς:

αναπτύσσεσαι τόσο καλά “Πώς γίνεται και αναπτύσσεσαι τόσο καλά

μέσα σ'αυτόν τον μαραμένο και θλιβερό κήπο;”

Το λουλούδι τού απαντάει: “Δεν ξέρω. Ίσως γιατί υπέθετα πάντα ότι,

όταν με φύτεψες ήθελες φρέζιες.

Αν ήθελες στη θέση μου Βελανιδιά ή Τριανταφυλλιά... Αν ήθελες στη θέση μου Βελανιδιά ή Τριανταφυλλιά...

θα είχες φυτέψει Βελανιδιά ή Τριανταφυλλιά.

Εκείνη την στιγμή είπα μέσα μου ...

θα προσπαθήσω να είμαι ...

Φρέζια όσο μπορώ καλύτερα!

Συγγραφέας : Χόρχε Μπουκάι

ΜΟΥΣΙΚΗ Let It Go - Vivaldi's Winter - The Piano Guys

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3 : Μάρκου Λαμπέρτο Παπασπύρου Άγγελος Πολίτης Ελευθέριος Πρίφτη Βασιλική Τζούμπα Άρτεμις ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης