Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάρτηση της εργασίας της Διδακτικής Μαθηματικών Ι στο E-class του μαθήματος.
Advertisements

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ «Η ΟΜΑΔΑ»
Subnet masks. Class B IP address: Σε δυαδική μορφή: Class B network part host address Έστω ότι τα.
Διευθυνσιοδότηση.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός Επιχειρησιακών Πόρων - Enterprise Resource Planning Ενότητα 4: Οικονομική Διαχείριση Καθηγητής.
ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΙI : Κρυσταλλοχημεία και Συστηματική των Ορυκτών 6 η Διάλεξη: Φυλλοπυριτικά Ορυκτά ΔΙΔΑΣΚΩΝ : Δ. ΠΑΠΟΥΛΗΣ Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
ICAO DG Regulations IMDG Code ADNR RID ADR Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.) Περίπου 400 κωδικοί Επικινδύνων Αποβλήτων – 6ψήφιος αριθμός με αστεράκι.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Τρίτη 23/21 ο ΜάθημαΕισαγωγή…………………………………………………………. Τρίτη 1/3 2 ο ΜάθημαΗλιακή Ενέργεια 18:00 –
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Πολιτικές – Νομοθετικό Έργο – Δράσεις – Μέτρα σε εξέλιξη
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Γίνε ο "ειδικός" στη χρήση ΟΒΑΣΕ
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Διδάσκων: Κων/νος Κώτης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Google: teiwest Τ.Ε.Ι. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
PLANNING SHEET: WRITE YOUR OWN GOTHIC STORY
Μεθόδοι και τεχνικές για επιστημονική επιλογή του προσωπικού
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ניהול איכות ובקרת איכות סטטיסטית
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Κοινωνικές Ανισότητες και ο Ρόλος του Σχολείου. S. Bowles και H
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Хуваагдагчийг хуваагчийн урвуугаар үржүүлнэ.
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ
The Crucible In-Class Project
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
I have to take the MAP again?
class news Miss Jackson’s A Note from the Teacher
Programmable Logic Device PLD. Φύλλο δεδομένων (Data Sheet) των TTL ICs.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας 2017

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Τρίτη 21/2 1ο Μάθημα Εισαγωγή …………………………………………………………. Τρίτη 28/2 2ο Μάθημα Ηλιακή Ενέργεια 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 1ου Θέματος Τρίτη 7/3 3ο Μάθημα Φωτοβολταϊκά 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 2ου Θέματος Τρίτη 14/3 4ο Μάθημα Υβριδικά Συστήματα 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 3ου Θέματος Τρίτη 21/3 5ο Μάθημα Αιολικά 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 4ου Θέματος Τρίτη 28/3 6ο Μάθημα Γεωθερμία 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 5ου Θέματος Τρίτη 4/4 7ο Μάθημα Αντλίες Θερμότητας 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 6ου Θέματος Τρίτη 25/4 8ο Μάθημα 1η ΠΡΟΟΔΟΣ (στην ύλη των μαθημάτων 2 – 6) Τρίτη 2/5 9ο Μάθημα Εισαγωγή Βιομάζας 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 7ου Θέματος Τρίτη 9/5 10ο Μάθημα Καύση Βιομάζας 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 8ου Θέματος Τρίτη 16/5 11ο Μάθημα Αεριοποίηση Βιομ. 18:00 – 20:00 Φροντιστήριο 9ου Θέματος Τρίτη 23/5 12ο Μάθημα Βιοαέριο 18:00 – 20:00 Φροντ. 10ου Θέματος Τρίτη 30/5 13ο Μάθημα Υδροηλεκτρική ενέργεια Ημερομ. Εξεταστικής 2η ΠΡΟΟΔΟΣ (στην ύλη των μαθημάτων 7,9 – 13) Κάθε Τρίτη 18:00 – 20:00 θα γίνεται φροντιστήριο πάνω στην επίλυση των θεμάτων.

ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ = ΘΕΜΑΤΑ Α + 1Η ΠΡΟΟΔΟΣ + ΘΕΜΑΤΑ Β + 2Η ΠΡΟΟΔΟΣ Σχήμα Βαθμολόγησης Εβδομαδιαία θέματα Α (θέματα 1 – 5) 2 μονάδες (βάση 1 μονάδα)* 1η Πρόοδος 3 μονάδες (βάση 1 μονάδα)* Εβδομαδιαία θέματα Β (θέματα 6 – 10) 2 μονάδες (βάση 1 μονάδα)* 2η Πρόοδος 3 μονάδες (βάση 1 μονάδα)* Εργαστήριο** 1 μονάδα (βάση 0,5 μονάδες)* Φοιτητές > 8ο Εξάμηνο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ = ΘΕΜΑΤΑ Α + 1Η ΠΡΟΟΔΟΣ + ΘΕΜΑΤΑ Β + 2Η ΠΡΟΟΔΟΣ Φοιτητές 6ου και 8ου Εξαμήνου ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ = (ΘΕΜΑΤΑ Α + 1Η ΠΡΟΟΔΟΣ + ΘΕΜΑΤΑ Β + 2Η ΠΡΟΟΔΟΣ)*0,9 + ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Όποια βαθμολογία (θεμάτων ή προόδου) κατοχυρώσει ο/η φοιτητής/τρια διατηρείται μέχρι και την επόμενη πτυχιακή εξεταστική (Φεβρουάριο***) - (π.χ. αν περάσει μόνο τη μία πρόοδο, τότε τον Σεπτέμβριο ή τον Φεβρουάριο μπορεί να δώσει μόνο την άλλη). Για να περάσει το μάθημα, κάποιος, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τη βάση στα θέματα Α, στα θέματα Β, στην 1η Πρόοδο και στη 2η Πρόοδο και το άθροισμα των επιμέρους βαθμών να είναι πάνω από 5. Για τους φοιτητές του 6ου και 8ου Εξαμήνου, για να περαστεί το μάθημα θα πρέπει, εκτός από τα παραπάνω, και στο Εργαστήριο να έχουν πάρει τουλάχιστον τη βάση. Όσοι περάσουν το Εργαστήριο και κοπούν συνολικά στο μάθημα, δεν επαναλαμβάνουν το Εργαστήριο την επόμενη φορά που θα δηλώσουν το μάθημα. * Για να κατοχυρώσει βαθμολογία για τον Σεπτέμβριο ή τον Φεβρουάριο θα πρέπει να έχει πάρει τουλάχιστον τη βάση ** Αφορά μόνο τους φοιτητές του 6 Εξαμήνου *** Με την προϋπόθεση να συνεχίσει η πτυχιακή εξεταστική να επιτρέπεται από το νόμο

Εβδομαδιαία Θέματα Κάθε θέμα θα λύνεται από ομάδες ενός ή δύο το πολύ ατόμων. Οι ομάδες μπορούν δηλωθούν πριν από την κατάθεση του 1ου θέματος. Η εκφώνηση, το αρχείο βαθμολογίας και το υπόδειγμα λύσης (π.χ. Thema_1_omada_x ή Thema_2_omada_x) κάθε Εβδομαδιαίου Θέματος θα βρίσκονται αναρτημένα στον κατάλογο “Εργασίες” του e-class, στον αντίστοιχο φάκελο (Φάκελος Θέματος 1, Φάκελος Θέματος 2 κ.ο.κ.) και από την ημέρα του αντίστοιχου μαθήματος. Κάθε ομάδα φοιτητών κατεβάζει και σώζει το υπόδειγμα λύσης με όνομα Thema_ 1_ omada_1, η πρώτη ομάδα, Thema_ 1_ omada_2 η δεύτερη …. Thema_ 1_ omada_15 η 15η ομάδα … κ.ο.κ. Λύνει το θέμα μέσα στο αρχείο του υποδείγματος και το ανεβάζει στο φάκελο από όπου κατέβασε το υπόδειγμα (π.χ. Φάκελος Θέματος 1) με το όνομα που του έχει δώσει (π.χ. Thema_ 1_ omada_1, Thema_ 1_ omada_2 κ.ο.κ.), χωρίς: να αλλάξει τον τύπο του αρχείου (μόνο αρχεία xlxs γίνονται δεκτά) να προσθέσει άλλα φύλλα εργασίας στο αρχείο xlxs, πέραν του φύλλου sheet1, που το αρχείο αυτό περιέχει να προσθέσει γραμμές ή στήλες, στο αρχείο του υποδείγματος που κατέβασε, να μετακινήσει ή να ξεκλειδώσει κελιά Το αρχείο της βαθμολογίας σε κάθε φάκελο θα ανανεώνεται εβδομαδιαία, θα δείχνει τα κελία στα οποία η κάθε ομάδα θα έχει κάνει λάθος (αν έχει κάνει), θα αφαιρεί μία μονάδα για κάθε λάθος και θα σημειώνει τη βαθμολογία του κάθε θέματος, για την κάθε ομάδα. Με βάση την υπόδειξη των λαθών, κάθε ομάδα θα μπορεί να ξανανεβάζει τη λύση του θέματος της, πάντα στον ίδιο φάκελο, διορθώνοντας τα λάθη και βελτιώνοντας τη βαθμολογία της, έως και την Εξεταστική του Σεπτεμβρίου (ή του επόμενου Φεβρουαρίου, αν ο νόμος επιτρέπει πτυχιακή εξεταστική). Με τον τρόπο αυτό κάθε ομάδα μπορεί να πάρει τη μέγιστη βαθμολογία (10) σε κάθε θέμα, ανεξάρτητα από το πόσες φορές το διόρθωσε.