Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (α) Ανακάλυψη της 1ης ιδιότητας (β)
Κλάσματα.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
Κοινωνίες και συνεργασία
William Stallings Computer Organization and Architecture 7 th Edition Κεφάλαιο 16 Λειτουργία Μονάδας Ελέγχου.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
Στην τάξη μου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Α. Θεωρητικό μέρος (1 από 2)
Κεφάλαιο 7 ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕΙΣΜΩΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
ΔIΚΤYΑ ΧΡΗΣΗ ΕΝΤΟΛΩΝ ΣΤΟ CMD Πετκανα Ανδρομάχη.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η / Υ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Β. Χριστοφιλάκης.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Αριθμομηχανή των Windows
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Παίζω – Μαθαίνω – Αποφασίζω
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Ηλεκτρικό πεδίο Δυνάμεις από απόσταση.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Μετρήσεις και σφάλματα
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Σφάλματα Συστηματικά Τυχαία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία Γράφω τη μέτρηση με ένα αριθμό x. Το x είναι το αποτέλεσμα της μέτρησης μου. Η αβεβαιότητα τότε ποια είναι; Η τάξη του τελευταίου ψηφίου της μέτρησης x. Το μέγεθος της αβεβαιότητα το δείχνει ο αριθμός των ψηφίων που έχει το x. Λίγα ψηφία σημαίνει μεγάλη αβεβαιότητα. Πως βρίσκω το x σε άμεση μέτρηση μετρώντας το μέγεθος μία φορά x είναι αποτέλεσμα που διαβάζω στο όργανο. Γράφω ότι βλέπω στο όργανο χωρίς δηλαδή στρογγυλοποίηση. Τα ψηφία που γράφω λέγονται σημαντικά. Παράδειγμα: 16 15 17 0C 15.12 g x = 15,12 g 4 (σημαντικά) ψηφία Άρα μικρότερη αβεβαιότητα από την προηγούμενη x = 16,4 0C 3 (σημαντικά) ψηφία

Πως βρίσκω το x σε άμεση μέτρηση μετρώντας το μέγεθος πολλές φορές Η μέση τιμή ( ) έχει την ίδια τάξη με τις μετρήσεις μου. Γενικά λοιπόν ο αριθμός των σημαντικών ψηφίων της μέσης τιμής είναι ίδιος με των μετρήσεων μου. Παράδειγμα: Έχω τις μετρήσεις: χ1= 2,4 χ2= 2,2 χ3= 2,4. Η μέση τιμή είναι (2,2+2,3+2,5)/3=2,333333...Θα γράψω λοιπόν 2,3 (ίδια τάξη, ίδια σημαντικά ψηφία) Πως βρίσκω το x σε έμμεση μέτρηση αν ο τύπος έχει γινόμενο, πηλίκο ή δύναμη. Αντικαθιστώ στον τύπο τα μεγέθη με τα αποτελέσματα των μετρήσεων και κρατώ τόσα σημαντικά όσα είναι τα σημαντικά ψηφία του αποτελέσματος με τα λιγότερα σημαντικά ψηφία. Παράδειγμα: Έχω τις μετρήσεις: χ1= 2,3 (2 σημαντικά) χ2= 123 (3 σημαντικά ) Ζητώ το Χ=χ1*χ2=2,3*123= 282,9. Θα γράψω Χ=280 (2 σημαντικά. Τα λιγότερα). Πως βρίσκω το x σε έμμεση μέτρηση αν ο τύπος έχει άθροισμα ή διαφορά. Αντικαθιστώ στον τύπο τα μεγέθη με τα αποτελέσματα των μετρήσεων και γράφω τη μέτρηση έτσι ώστε να έχει την ίδια τάξη με την τάξη του αποτελέσματος με τη μεγαλύτερη τάξη. Παράδειγμα: χ1=34,8 (Τάξη δέκατα) χ2=3,21 (Τάξη εκατοστά). Ζητώ το Χ= χ1-χ2= 34,8-3,21=31,59. Θα γράψω: Χ=31,6 (Τάξη δέκατα. Τη μεγαλύτερη.)