Μ α γ ε ί α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θρησκευτικη μεταρρυθμιση
Advertisements

Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Τα θεμέλια της επιστημονικής σκέψης και πρακτικής
Τα Μαθηματικά την Αρχαία Ελλάδα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Οι θρησκευτικές αντιθέσεις συνεχίζονται στις αρχές του 17 ου αι. Ο Τριακονταετής Πόλεμος, το αποκορύφωμα των θρησκευτικών συγκρούσεων, πήρε πανευρωπαϊκό.
Θρησκευτικη μεταρρυθμιση
Το Στομάχιον Παιχνίδι της αρχαιότητας ή αρχές της συνδυαστικής ανάλυσης; Παντελής Ι. Σαλλιάρης Ιστορίες Αγνώστων Θ+Φ Νάουσα 2009.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ « Εκείνο που σκεφτόμαστε είναι κατά κανόνα λάθος, αλλά εκείνο που γνωρίζουμε είναι κατά κανόνα σωστό ». Γεωργούση Άννα Γκιούρα Κλαίρη.
Κρυφή ΜατιάΒοήθεια Κοινού  Δελτίο Ερωτήσεων Ιστορίας Εύκολες Μέσης δυσκολίαςΔύσκολες Ιστορική ΠερίοδοςΒιβλίο Φιλοσοφικό Κίνημα Αστρονομία.
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Ιατρού Χρήστος Μερκούρης Βασίλης Μιχαλάκης Γιώργος.
Τιτσιάνο “Η Αφροδίτη του Ουρμπίνο”
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Παράδοση είναι: α) καθετί που παραδίδεται στις επόμενες γενιές. β) Η μετάδοση των διηγήσεων και των διδασκαλιών. γ)
Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Παιδαγωγική θεωρία και χριστιανική θεολογία ΕΡΩΤΗΜΑ: Υφίστανται σχέσεις μεταξύ παιδαγωγικών αρχών και χριστιανικών πεποιθήσεων;
Σύγχρονες τάσεις στη διδακτική της βιολογίας Ο τεράστιος όγκος γνώσεων στον τομέα των βιολογικών μαθημάτων, η συνεχής αλλαγή δεδομένων και ο αναγκαστικά.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
Φανατισμός και ανεξιθρησκία
Φιλοσοφία & Γράμματα Αυτό που ονομάζουμε Βυζαντινή Φιλοσοφία, αποτελεί μια άρρηκτη ενότητα της ιστορίας του δόγματος και της χρήσης της ζωντανής φιλοσοφικής.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Ο χρόνος στην Πατερική σκέψη έχει έναν παιδαγωγικό χαρακτήρα, αφού χρησιμοποιείται για την προετοιμασία του ανθρώπου στην.
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Για το μάθημα των Θρησκευτικών Μητσάνη Ιωάννα Γ2
Η Τέχνη στην Αναγέννηση
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Η Παιδαγωγική ως επιστήμη
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Διδάσκουσα: Λέκτορας Μαρία Δασκολιά
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Η αναγεννησιακή παιδεία
Αναγέννηση και χριστιανισμός
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η Ευρώπη των Αντιφάσεων Επιστήμη ή Μαγεία;;
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 12η: Ολοκλήρωση της Πραγματείας Περὶ αἰῶνος καὶ χρόνου Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
Πίστη και επιστήμη. Αλληλοαποκλειόμενα ή αλληλοσυμΠληρούμενα
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης
ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β2 Σχολική χρονιά: Σχολείο: Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Μαριάννα Αδαμάκη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μ α γ ε ί α

Το «κυνήγι των μαγισσών» μέσα 15ου αι. - τέλη 18ου αι.: «τρέλα των μαγισσών» (πρακτικές διωγμού + βασανιστηρίων υιοθετήθηκαν από καθολικούς & από προτεστάντες με 1000άδες θανατώσεις αθώων, κυρίως γυναικών) Παράλληλα με το κυνήγι των μαγισσών στην πυρά καίγονταν & «αιρετικοί» (= αυτοί που η Ιερά Εξέταση θεωρούσε ότι με τις απόψεις + τη διδασκαλία τους διαφοροποιούνταν από τα δόγματα της Καθολικής Εκκλησίας) θύματα παρόμοιων μαζικών διώξεων υπήρξαν & Εβραίοι & «Μορίσκοι» (εκχριστιανισμένοι μουσουλμάνοι της Ισπανίας)

Το δισυπόστατο περιεχόμενο του αναγεννησιακού Ουμανισμού Το δισυπόστατο περιεχόμενο του αναγεννησιακού Ουμανισμού Ο αναγεννησιακός Ουμανισμός δεν είχε σταθερή πορεία προς τη λογική σκέψη της αρχαιότητας είχε έντονη μεταφυσική και μυστικιστική χροιά αφού λόγιοι του 16ου & 17ου αι., επιζητώντας να διαφωτίσουν τα μυστήρια της κίνησης & της λειτουργίας του σύμπαντος, στράφηκαν στις μυστικιστικές πραγματείες της ύστερης αρχαιότητας παράλληλα με τις επιστήμες εμφανίστηκαν πλήθος διατριβών φυσικής, μαγείας, αστρολογίας, αλχημείας

Συνεπώς, η Αναγέννηση θα πρέπει να αντιμετωπίζεται στη διπλή της υπόσταση: την αναζήτηση μιας νέας επιστημονικής γνώσης και την κυρίαρχη θέση που έδινε στο μυστικισμό & τη φυσική μαγεία [δεν είναι τυχαίο που λόγιοι της Αναγέννησης εμφανίζονται συχνά με το χαρακτηρισμό «magi» (μάγοι)]

Στην αυγή των καινούργιων χρόνων: η «κοινωνία των αυτόνομων ατόμων» συνδύασε: την ανεξαρτησία του νου με την ισχύ των θρησκευτικών δογμάτων δημιούργησε ανθρώπους που είχαν κατανοήσει με έναν ιδιόμορφο τρόπο το καθήκον & την ορθή συμπεριφορά Όμως, εκείνο που έμεινε στους μεταγενεστέρους είναι η θεμελίωση του νέου επιστημονικού τρόπου σκέψης (η μαγεία & το κυνήγι των μαγισσών δε χάθηκαν εντελώς, αλλά επανεμφανίζονται με άλλες μορφές, όπως οι συλλογικές ψυχώσεις εναντίων των ξένων και των διαφορετικών)