Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιάσονας Παπαδόπουλος, α5/γ Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Αρχή.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Το Κάπνισμα.
Έφη Τσόγκα, α5/γ Ελληνογερμανική Αγωγή
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας
ΣΗΜΕΡΑ, ακριβώς από αυτή την στιγμή Ωρα Ωρα 10:54:06 p.m.10:54:06 p.m. ΞΑΝΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΖΩ Είναι μια απόφαση… Είναι η δική μου απόφαση….
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Στην τάξη μου.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΜΝΗΜΗ RAM Εισαγωγή Μια μονάδα μνήμης στην ουσία είναι ένα σύνολο από δυαδικά κύτταρα αποθήκευσης (τα δυαδικά κύτταρα μπορούν να αποθηκεύσουν είτε την.
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΠΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Α.Ε.Μ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΧΑΡΜΑΝΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ Α.Ε.Μ:3910
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η διδασκαλία του χρόνου
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Δομή Επιλογής , 8.1.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
H διδασκαλία του χρόνου
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών που διατύπωσε ο Κάρολος Δαρβίνος άργησε να γίνει αποδεκτή Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν μπορούν.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΧΑΣΚΙΑ ΜΙΚΕΛ 3911 Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Χρόνος Ο ΧΡΟΝΟΣ

Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος Ο κύκλος μέρας και νύχτας ρυθμίζει στον άνθρωπο το βιολογικό του ρολόι που φαίνεται να είναι αρκετά ακριβές δεδομένου πως συχνά ξυπνάμε λίγα λεπτά πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Ωστόσο φαίνεται να υπάρχουν στιγμές που ο χρόνος περνά πιο αργά ή πιο γρήγορα. Περιμένοντας κάτι καρφώνοντας το βλέμμα στο ρολόι αισθανόμαστε ο χρόνος να κυλά αργά. Όταν είμαστε σε ρομαντικό ραντεβού με πρόσωπο που μας ενδιαφέρει μας κάνει εντύπωση στο τέλος "πώς πέρασε η ώρα τόσο γρήγορα". Πηγαίνοντας στον υπολογιστή υπολογίζουμε πως θα ανακαλέσουμε την πληροφορία που χρειαζόμαστε με δουλειά 5-10 λεπτών ενώ φεύγοντας έχουν περάσει 20. Ως παιδιά οι διακοπές μας τα καλοκαίρια ήταν μεγάλες ενώ στη μέση ηλικία ο χρόνος των διακοπών μας φαίνεται ελάχιστος. Κάποιος που εκτελεί ελεύθερη πτώση τριών δευτερολέπτων σε δίχτυ νιώθει πως έπεφτε για διπλάσιο σχεδόν χρόνο14 και η πτώση από μοτοσικλέτα περιγράφεται ως "κινηματογραφική" από τον αναβάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Χρόνος

Γιατί χρειαζόμαστε την ώρα; Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Γιατί χρειαζόμαστε την ώρα; Το άγχος συνδέεται άμεσα με την κορτιζόλη. Η κορτιζόλη παράγεται και κατά την έντονη άσκηση δρώντας όπως τα στεροειδή, επιταχύνοντας βιολογικές διαδικασίες. Αυξημένα επί μακρόν επίπεδα κορτιζόλης μικραίνουν τη ζωή καθώς υπό συνθήκες στρες οι μηχανισμοί προστασίας δεν προλαβαίνουν να δράσουν. Η συγγενής με την κορτιζόλη αδρεναλίνη δρα με παρόμοιο τρόπο στο βιολογικό ρολόι των κυττάρων και δίνει έκρηξη δύναμης σε καταστάσεις ανάγκης. Οι ορμόνες του εγκεφάλου που μας προκαλούν ευχαρίστηση φαίνεται να δρουν αντίθετα και να βοηθούν στη μακροζωία. Η αλλαγή στο ρυθμό που έχει το "καρδιοχτύπι" που δίνει αθροιστικά τη βιολογική ηλικία ενός ποντικού ή ενός ανθρώπου, ενός αγχώδους ή ενός μη αγχώδους προσώπου, ενός καταπονημένου ή μη οργανισμού επεκτείνεται στη φύση πέραν των έμβιων όντων. Είναι σχετικά πρόσφατη η εισαγωγή της έννοιας του "φυσικού χρόνου", ως δείκτη εξέλιξης των φυσικών φαινομένων.16 Χρόνος

Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Διαβάζοντας την Ώρα Οι μαθητές θα πρέπει να εξοικειωθούν με τη χρήση του ρολογιού και να διαβάζουν την ώρα όταν είναι “ακριβώς”. Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να: Ξεχωρίζουν τον ωροδείκτη από τον λεπτοδείκτη στο αναλογικό ρολόι και να δείχνουν την ώρα στο ρολόι (χάρτινο ή αναλογικό) Υπολογίζουν διαισθητικά το χρονικό διάστημα μιας ώρας Μπορούν να μετακινούν κατάλληλα τους δείκτες (σε χάρτινο ρολόι) έτσι ώστε να δείχνουν οι ώρες “ακριβώς” Μπορούν να γράφουν, χρησιμοποιώντας ψηφία, την ώρα “ακριβώς” Υπολογίζουν χρονικές διάρκειες Συνεργάζονται σε ομάδες των τεσσάρων Χρόνος

Λοιπόν, ποιο καλό παιδί θα μας πεί τι ώρα είναι; Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Επεξήγηση Η ώρα είναι 1. Κυρία κυρία κυρία… Λοιπόν, ποιο καλό παιδί θα μας πεί τι ώρα είναι; Να μου πει ο Γιώργος.. Μπράβο Ναιιιιιιιι!! Χρόνος

Η διαδικασία Ψηφιακό Αναλογικό ΡΟΛΟΙ ΤΟΙΧΟΥ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Η διαδικασία ΡΟΛΟΙ ΤΟΙΧΟΥ ΔΕΙΚΤΕΣ ΨΗΦΙΑ Αναλογικό Ωροδείκτης Λεπτοδείκτης Ψηφιακό Ώρα (2 πρώτα ψηφία) Λεπτά ( μετά την άνω κάτω τελεία) Δευτερολέπτα (οι πιο μικροί αριθμοί Χρόνος

Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Επίλογος Ευχαριστώ πολύ! Χρόνος