COMENIUS REGIO Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Copyright © 2003 Pearson Education, Inc. Slide 1.
Advertisements

Nelson R. Mandela Να βασιλέψει η ελευθερία. Κι ο ήλιος να μη δύσει ποτέ σε ένα τόσο λαμπρό ανθρώπινο επίτευγμα Περί ελευθερίας.
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio Στοχευμένο Πρόγραμμα Παρέμβασης για την: "Πρόληψη και Aντιμετώπιση του Εκφοβισμού των Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον”
 Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio με τίτλο : ‘Εκφοβισμός Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
Σπουδές και ανεργία των νέων, υπάρχουσα κατάσταση προοπτικές Εισηγητής: Κων/νος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
Εισαγωγή στην Παιδαγωγική ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο Διδάσκουσα: Μαρία Δασκολιά Επίκουρη καθηγήτρια Τμήμα Φ.Π.Ψ.
Ευσταθία Χριστοπούλου Σχολική Σύμβουλος 40 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής Ευρωπαϊκά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Προσχολική Εκπαίδευση.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής ΚΟΜ 108 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 9 &10 XΡΙΣΤΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
Επιμελήθηκε από την μαθήτρια Ολίβα Μαρία Comenius Team.
Η γενική αιτιολογία ύπαρξης του Μη Κερδοσκοπικού Τομέα (οι γνώσεις που παρουσιάζονται προέρχονται από την Διδακτορική Διατριβή του Π. Φωτόπουλου στο Πανεπιστήμιο.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
«Σχολείο ως χώρος Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης»
Υποσαχάριος Αφρική Γ.Μαυρομμάτης.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΝΟΥΚΛΕΙΝΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΛΙΠΙΔΙΩΝ Βιβλιογραφία: [1]
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Ανθεκτικότητα.
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2013 Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης
Θέμα-Σκοπός Το παιχνίδι το οποίο θα θέλαμε να δημιουργήσουμε ονομάζεται “Fighting poverty”. Ο τίτλος και η ιδέα είναι ξεκάθαρος. «Αγώνας κατά της φτώχιας».
«Παραπέταξαν το Θεό και το Έθνος»
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΒΙΟΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ)
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Πρόγραμμα Comenius «Συναρπαστικός κόσμος των παραμυθιών στην Ευρώπη»
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών
Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
Τίτλος εργασίας : « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
‘’Don't let schooling interfere with your education’’ Mark Twain.
Πρώϊμες μεταβάσεις στην εκπαίδευση
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 9-10/ Π.Παπαζαφείρη
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
Λήδα Κουρσουμπά Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Ρομποτακια στην ταξη μασ…
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Δίκτυο είναι ένα σύνολο υπολογιστών και συσκευών
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Erasmus+Czech Republic
Κωνσταντίνος Παυλικιάνης Γραφείο συντονισμού πολιτικών καταπολέμησης της απάτης (AFCOS)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COMENIUS REGIO 2013-2015 Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 4Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΜΕΝΤΟΡΩΝ peer – to – peer education

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Καμία ολιγωρία Διαφοροποίηση - Όχι μαζικοποίηση Σκεπτόμαστε πριν ενεργήσουμε. Έμφαση στην ομάδα και στον διάλογο Εξάσκηση κριτικής σκέψης Σεβασμός στη διαφορετικότητα Αποδοχή των ικανοτήτων του Άλλου Κατα – Νόηση των συναισθημάτων του Άλλου Η σιωπή είναι συνενοχή και οδηγεί σε αδιέξοδο. Μιλώ σημαίνει ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Δεν εγκαταλείπω, σκέπτομαι θετικά.

ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ 1. Ενεργοποιούμαι άμεσα και παίρνω θέση. 2. Καταδικάζω τη βίαιη συμπεριφορά και όχι το άτομο. 3. Προσεγγίζω το παιδί που εκφοβίζει. 4. Προσπαθώ να μάθω ήρεμα τι συμβαίνει και γιατί. 5. Προσπαθώ να το κάνω να μπει στη θέση του παιδιού που εκφοβίζει.

ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ 6. Επιχειρώ να το ευαισθητοποιήσω, αναδεικνύοντας τα θετικά στοιχεία της προσωπικότητάς του. 7. Δείχνω υπομονή. 8. Δεν εμπλέκομαι συναισθηματικά στην κατάσταση. Προστατεύω τον εαυτό μου. 9. Δεν επιδιώκω συνάντηση θύτη – θύματος «εν θερμώ». 10. Το παροτρύνω να αναλογισθεί το ίδιο τις πράξεις του.

BHMATA ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΤΑΙ 1. Ενεργοποιούμαι άμεσα και παίρνω θέση. 2. Προσεγγίζω το παιδί που εκφοβίζεται. 3. Το ακούω με προσοχή. 4. Δεν αγνοώ κανένα παράπονο ή περιστατικό. 5. Ενημερώνω κάποιον ενήλικα που εμπιστεύομαι (εκπαιδευτικό, γονέα, συγγενικό πρόσωπο).

BHMATA ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΤΑΙ 6. Μαθαίνω να μην αντιδρώ στη βία με βία. 7. Αξιοποιώ το διάλογο ως μέσο επίλυσης των διαφορών. 8. Στηρίζω το παιδί «να σταθεί γερά στα πόδια του» και να ξεπεράσει το φόβο του. 9. Προσπαθώ «να μπω στη θέση» του παιδιού που εκφοβίζεται, παραμένοντας διακριτικός. 10. Το προτρέπω να αναπτύξει διαπροσωπικές σχέσεις και να επιλέξει «χώρο έκφρασης».

ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Ενεργοποίηση Παρατηρητή ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ: Ανάπτυξη ισχυρού υποστηρικτικού δικτύου Δημιουργία Ομάδας Δράσης και Διαμεσολάβησης Δημιουργία Ομάδας Υπευθύνων Ευημερίας και Υποστήριξης μαθητών που εκφοβίζονται και εκφοβίζουν Σ.Ο.Υ.Μ.Α., «Σχολική Ομάδα Υποστήριξης και Μαθητικής Αλληλεγγύης» Ακούω και λαμβάνω υπόψη τις ανάγκες του θύτη και του θύματος. Τους προσεγγίζω ξεχωριστά με συζήτηση και διάλογο: ενθαρρύννω - εμψυχώνω – ενδυναμώνω. Υποστηρίζω και βοηθώ για ομαλή ένταξη στην ομάδα.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Βοηθάω το θύμα να νιώσει σημαντικός. Δημιουργία θετικού κλίματος στην οικογένεια Η συμπεριφορά των γονέων αποτελεί σημαντικό πρότυπο. Συμπεριφορά γονέων: Συναισθηματική κάλυψη και αγάπη Όρια, Παράδειγμα Ζωής Σεβασμός της προσωπικότητας του παιδιού και των δικαιωμάτων του.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Όχι ζήλεια ούτε ανταγωνισμός, αλλά ενσυναίσθηση και σεβασμός. Ο σεβασμός δεν χαρίζεται, κερδίζεται. Οι μόνοι που αξίζουν το χαμόγελό σου είναι αυτοί που σου το δημιουργούν.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Πάλεψε το φόβο σου, μην τον φοβάσαι. Μην κάνεις το φόβο σου “τροφή” τους. Πάρε θέση, δώσε λύση! Δεν κάνουμε αυτά που δεν θέλουμε να μας κάνουν. Δεν παρασυρόμαστε από την ομάδα σε παραβατικές συμπεριφορές. Αντιμετωπίζω κάθε παιδί με αγάπη και κατανόηση. Γνώση και έλεγχος των συναισθημάτων. Προσπερνώ τη δυσκολία αλλά δεν ξεχνώ ποτέ τι μου δίδαξε.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Ανήκουμε σε μία Ομάδα. Δρούμε υπεύθυνα. Προστατεύουμε και τους άλλους με τη σωστή συμπεριφορά μας. Όταν προσπαθούμε να επιβληθούμε με τη βία, οι άλλοι μαθαίνουν πως μόνο με τη βία μπορεί κανείς να κερδίζει. Ο διάλογος μπορεί να μας βοηθήσει να βρούμε διέξοδο στα προβλήματα.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Με το διάλογο εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, Βρίσκουμε ευκολότερα λύση στα προβλήματά μας, Μοιραζόμαστε τον πόνο μας, Νιώθομε τη συμπαράσταση του Άλλου. Με το σεβασμό εκτιμάμε, αποδεχόμαστε τα γνωρίσματα του χαρακτήρα του Άλλου. Δείχνοντας σεβασμό στο συνομήλικό μας απαιτούμε και από τον ίδιο σεβασμό προς εμάς. Για να γινόμαστε άξιοι σεβασμού, πρέπει να σεβόμαστε πρώτα τον εαυτό μας, να τον αποδεχόμαστε με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Αλληλοσεβασμός και ανεκτικότητα και όχι φόβος και σκοπιμότητα. Η αληθινή φιλία είναι καταφύγιο σε κάθε δυσκολία, μας βοηθάει να γνωρίσουμε τον εαυτό μας μέσα από την παρέα, αναπτύσσει την αλληλεγγύη, και τη συνεργασία, την άμιλλα και την ανθρωπιά. Η αληθινή φιλία για να επιβιώσει χρειάζεται αγάπη, αλληλοκατανόηση, χρόνο, προσοχή, εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια. Δεν απαιτεί αποκλειστικότητα, δεν περιμένει ανταλλάγματα. Ας ξεχάσουμε τον εγωισμό, την επιβολή, τη βία τη μονομερή ευχαρίστηση.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦηΒΩΝ Οι συναναστροφές απαιτούν συνεχή άσκηση επικοινωνίας μεταξύ μας, ήπιο κλίμα, ελευθερία έκφρασης, προσοχή, χιούμορ, καλοπροαίρετη διάθεση. Είναι σημαντικό οι μεγαλύτεροι να δείχνουν εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας, να μας ενθαρρύνουν. Με τον έπαινο παίρνουμε πρωτοβουλίες, αρχίζουμε να αποκτούμε εμπιστοσύνη στην προσωπική μας αξία και αυτοεκτίμηση.

ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ Ας αποφεύγουμε τις σκηνές βίας. Ας μην είμαστε αυτοί που θα την προκαλούμε. Ας μάθουμε να ελέγχουμε τα νεύρα, το θυμό, την οργή. Τρόπος ζωής μας ας μην είναι η επίδειξη δύναμης και επιβολής ούτε ανταπόδοσης της βίας. Χωρίς κόμπλεξ ας κρίνουμε σωστά και ας επιλέγουμε τις παρέες μας. Με τη στάση μας να δείχνουμε έναν άλλο τρόπο σκέψης, ώστε η βία να περιορίζεται.

ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ Ας θυμόμαστε πάντα τη δύναμη της Ομάδας. Τα μέλη της Ομάδας προστατεύουν και αλληλοβοηθούν. Μπορούμε και πρέπει να προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ποιοι είμαστε. «Η Εκπαίδευση είναι το πιο ισχυρό όπλο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αλλάξεις τον κόσμο», σύμφωνα με τον Nelson Mandela