ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Advertisements

Lesson 30c: Clothing: Practice JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Οδοντιατρικό Blog Θεοδοσίου Σωτήρης Μαρία Κάββουρα.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 29 Οκτωβρίου 2015 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ TOPIKH ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΕ02) 4 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Σήμερα θα σας μιλήσουμε για...
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 9: Εργαλεία και μέθοδοι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Κοινωνικό Πρόβλημα Τελώνη Δώρα-Δήμητρα.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
ΝΕΟΝΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗ.
ἀγγέλλω, ἤγγειλα, ἀγγείλας
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
MONEY SHOW 2017 «Μικρομεσαιεσ Επιχειρησεισ και ο ρολος τουσ
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
Μεταναστευτικό Αιγαίο
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 4: Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
judo Γιώργος Πατάπης Στέφανος Τσιμής Έλενα Καραδήμου Ανέστης Ανδριανός
Εθελοντικό Σωματείο WEBSITE: GROUP: PROFILE:
The quiz show….
Κλειστά πλαστικά κανάλια
ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ A.M.E.A.
Σήμερα θα σας μιλήσουμε για...
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Διεγερση τηΣ προσοχΗΣ των μαθητΩν
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ДИЗАЛИЦЕ.
Λειτουργεί ο Παραδειγματισμός
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
Recursive vs. Recursively Enumerable
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Steps Plus News February 26, 2018 Teacher Contact:
Σχέδιο Δράσης Διάδοσης και Ενημέρωσης ΣΔΑΕ Δήμου Κηφισιάς
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη
Title of Poster in Calibri, Boldface, 60 Points
A, Brain MR images showing typical findings in spontaneous intracranial hypotension with a coronal T2-weighted image showing subdural fluid collections;
Do Now: 3) y = -1/2cos (x - π/2) + 3 4) y = 25sin (x + 2π/3) - 20
Sample Slide Random Slides From This PowerPoint Show
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΛΕΞΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΑΜΑ 2020 Η στοματική υγεία αποτελεί το θεμελιώδες στοιχείο για την σωματική υγεία, αλλά και για τη ψυχική ευεξία. Επηρεάζεται από τις αξίες και τις συμπεριφορές του ατόμου, αλλά και της κοινωνίας. Αντικατοπτρίζει τα φυσιολογικά, κοινωνικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για ένα ικανοποιητικό επίπεδο ζωής. Εκφράζει τις προσωπικές εμπειρίες, αντιλήψεις, τις πιθανές προσδοκίες αλλά και την ικανότητα του ανθρώπου να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες.

Προβλήματα Υγείας που Συνδέονται με τους Αιτιολογικούς Παράγοντες των Νόσων του Στόματος ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΔΙΑΙΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΝΟΣΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΟΥ ΝΟΣΟΙ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΡΑΥΜΑ ΔΟΝΤΙΩΝ ΒΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΩΝ ΙΣΤΩΝ

ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΞΗΡΟΣΤΟΜΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΟΥΛΙΤΙΔΑ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ ΒΡΟΥΞΙΣΜΟΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 1) ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ: Α) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ (ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ (ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ- ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO) Β) ΘΕΣΗ ΓΟΝΕΑ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ Γ) ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ 2) ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ 3) ΦΘΟΡΙΩΣΗ 4) SEALANTS-ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ 5) ΟΔΗΓΙΕΣ

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΥΛΩΝ ΤΩΝ ΜΩΡΩΝ ΣΕΤ ΒΟΥΡΤΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ 1) ΟΔΩΝΤΟΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ 2) ΒΟΥΡΤΣΑ ΔΑΚΤΥΛΟΥ 3) ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ 4) ΣΤΥΛΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΟΥΛΩΝ -ΓΛΩΣΣΑΣ 1) ΦΘΟΡΙΟΥΧΟΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ 2) ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΛΑΚΗ ΥΦΗ ΜΕ ΛΑΒΗ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ-ΚΕΦΑΛΗ ΤΡΙΧΩΝ ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ-ΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΜΕΡΗ

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ Ή ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ. ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΗΡΩΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΥΚΡΑΤΗΤΗΡΕΣ ΝΗΜΑΤΩΝ

ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΡΤΣΙΣΕΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ α) ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ β) ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ γ) ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ: 1) ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ 2) ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΕΤΟΥ Ή ΠΝΙΓΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ . ΑΚΟΥΜΠΗΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΒΟΥΡΤΣΙΣΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ(ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ) ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΠΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

ΘΕΣΕΙΣ Α) ΜΕΘΟΔΟΣ Β) ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΈΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΏΣΤΕ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ. ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΑΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ Ή ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΈΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΚΑΝΑΠΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ. ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΈΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΠΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΕΡΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ.

ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ BEANBAG ΞΑΠΛΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΈΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΓΟΝΑΤΙΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΔΙΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΕΥΘΕΙΑ,ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ beanbag. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΌΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΚΑΝΑΠΕ.

ΧΡΗΣΗ ΟΔΟΝΤΙΚΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ Πιάστε το νήμα μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη Υποδοχή συγκράτησης νήματος Χρησιμοποιήστε νήμα 18 ίντσες Τυλίχτε ένα κομμάτι γύρω από τα μεσαίο δάκτυλο κάθε χεριού

ΧΡΗΣΗ ΟΔΟΝΤΙΚΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΝΗΜΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ C ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΟΝΤΙΟΥ. ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΔΟΝΤΙ ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΈΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΘΕ ΦΟΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ,ΦΡΟΝΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΨΕΤΕ ΤΑ ΟΥΛΑ. ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΗΜΑ ΑΓΓΖΕΙ ΤΑ ΟΥΛΑ.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ /ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ/ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ/ΕΠΑΙΝΟ ΣΤΑΘΕΡΗ /ΑΠΑΛΗ ΦΩΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΕ ΚΆΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ(ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ) ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ(ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ. ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ/ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ(TELL) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ/ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ/ ΕΙΚΟΝΩΝ/ ΒΙΒΛΙΩΝ (SHOW) ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (DO) ΣΤΟΧΟΣ: ΕΞΟΙΚΙΩΣΕΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΌ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ: ΚΑΜΙΑ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΤΕΡΗΔΟΝΑ;;;;;; ΦΘΟΡΙΩΣΗ SEALANTS Φθορίωση με βερνίκι φθορίου Φθορίωση στο ιατρείο με δισκάρια

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 9 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ) ΟΣΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΥΓΙΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ. Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΤΕΡΗΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ.