ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΛΕΞΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΑΜΑ 2020 Η στοματική υγεία αποτελεί το θεμελιώδες στοιχείο για την σωματική υγεία, αλλά και για τη ψυχική ευεξία. Επηρεάζεται από τις αξίες και τις συμπεριφορές του ατόμου, αλλά και της κοινωνίας. Αντικατοπτρίζει τα φυσιολογικά, κοινωνικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για ένα ικανοποιητικό επίπεδο ζωής. Εκφράζει τις προσωπικές εμπειρίες, αντιλήψεις, τις πιθανές προσδοκίες αλλά και την ικανότητα του ανθρώπου να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες.
Προβλήματα Υγείας που Συνδέονται με τους Αιτιολογικούς Παράγοντες των Νόσων του Στόματος ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΔΙΑΙΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΝΟΣΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΟΥ ΝΟΣΟΙ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΡΑΥΜΑ ΔΟΝΤΙΩΝ ΒΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΩΝ ΙΣΤΩΝ
ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΕΡΗΔΟΝΑ ΞΗΡΟΣΤΟΜΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΟΥΛΙΤΙΔΑ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ ΒΡΟΥΞΙΣΜΟΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 1) ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ: Α) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ (ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ (ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ- ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO) Β) ΘΕΣΗ ΓΟΝΕΑ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ Γ) ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ 2) ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ 3) ΦΘΟΡΙΩΣΗ 4) SEALANTS-ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ 5) ΟΔΗΓΙΕΣ
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΥΛΩΝ ΤΩΝ ΜΩΡΩΝ ΣΕΤ ΒΟΥΡΤΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ 1) ΟΔΩΝΤΟΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ 2) ΒΟΥΡΤΣΑ ΔΑΚΤΥΛΟΥ 3) ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ 4) ΣΤΥΛΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΟΥΛΩΝ -ΓΛΩΣΣΑΣ 1) ΦΘΟΡΙΟΥΧΟΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ 2) ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΛΑΚΗ ΥΦΗ ΜΕ ΛΑΒΗ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ-ΚΕΦΑΛΗ ΤΡΙΧΩΝ ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ-ΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΜΕΡΗ
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ Ή ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ. ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΗΡΩΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΥΚΡΑΤΗΤΗΡΕΣ ΝΗΜΑΤΩΝ
ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΡΤΣΙΣΕΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ α) ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ β) ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ γ) ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ: 1) ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ 2) ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΕΤΟΥ Ή ΠΝΙΓΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ . ΑΚΟΥΜΠΗΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΒΟΥΡΤΣΙΣΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ(ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ) ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΠΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
ΘΕΣΕΙΣ Α) ΜΕΘΟΔΟΣ Β) ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΈΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΏΣΤΕ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ. ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΑΣ
ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ Ή ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΈΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΚΑΝΑΠΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ. ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΈΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΠΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΕΡΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ.
ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑ BEANBAG ΞΑΠΛΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΈΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΓΟΝΑΤΙΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΔΙΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΕΥΘΕΙΑ,ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ beanbag. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΌΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ Ή ΚΑΝΑΠΕ.
ΧΡΗΣΗ ΟΔΟΝΤΙΚΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ Πιάστε το νήμα μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη Υποδοχή συγκράτησης νήματος Χρησιμοποιήστε νήμα 18 ίντσες Τυλίχτε ένα κομμάτι γύρω από τα μεσαίο δάκτυλο κάθε χεριού
ΧΡΗΣΗ ΟΔΟΝΤΙΚΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΝΗΜΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ C ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΟΝΤΙΟΥ. ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΔΟΝΤΙ ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΈΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΘΕ ΦΟΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ,ΦΡΟΝΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΨΕΤΕ ΤΑ ΟΥΛΑ. ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΗΜΑ ΑΓΓΖΕΙ ΤΑ ΟΥΛΑ.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ /ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ/ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ/ΕΠΑΙΝΟ ΣΤΑΘΕΡΗ /ΑΠΑΛΗ ΦΩΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΕ ΚΆΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ(ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ) ΤΕΧΝΙΚΗ TELL-SHOW-DO ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ(ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ. ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ/ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ(TELL) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ/ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ/ ΕΙΚΟΝΩΝ/ ΒΙΒΛΙΩΝ (SHOW) ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (DO) ΣΤΟΧΟΣ: ΕΞΟΙΚΙΩΣΕΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΌ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ: ΚΑΜΙΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΤΕΡΗΔΟΝΑ;;;;;; ΦΘΟΡΙΩΣΗ SEALANTS Φθορίωση με βερνίκι φθορίου Φθορίωση στο ιατρείο με δισκάρια
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 9 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ) ΟΣΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΥΓΙΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ. Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΤΕΡΗΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ.