Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος εκδήλωσης 24 / 07 /2013 Πρόσβαση στη Γνώση Open Athens 17/10/2013 PASTEUR4OA Scaling up Policy Coordination for Open Access: the PASTEUR4OA.
Advertisements

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Καθηγήτρια Χαριτινη ΔΙΠΛΑ.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Ιώδιο και Υγεία Η περίπτωση της Τανζανίας Promoting Excellence in Science Teaching and Learning This publication has been produced with the assistance.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Τμ. Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
3nd Training Workshop 12th of October 8:30 -16:30
Βασικοί στόχοι Αναζήτηση διεθνών συμμαχιών & υποστήριξης για αντιμετώπιση των προκλήσεων της πόλης Απόκτηση τεχνογνωσίας – καλών πρακτικών από το εξωτερικό.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
Roundtable Stakeholder Meeting
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μαγείρεμα και Υγεία This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Ενότητα Β: Βοηθήματα Σχεδιασμού & Λήψης Αποφάσεων
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας να συμμετέχουν στο διαγωνισμό Νίκησε την Πλημμύρα, ζητήστε τους να απαντήσουν από πριν στις αρχικές ερωτήσεις, καθώς πρέπει να υποβληθούν μαζί με τις συμμετοχές. This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility of CARDET and its project partners and can in no way be taken to reflect the views of the European Union. “Technology challenging poverty: Make the Link” [DCI-NSAED/2012/280-265] The European Union is made up of 28 Member States who have decided to gradually link together their know-how, resources and destinies. Together, during a period of enlargement of 50 years, they have built a zone of stability, democracy and sustainable development whilst maintaining cultural diversity, tolerance and individual freedoms. The European Union is committed to sharing its achievements and its values with countries and peoples beyond its borders.

Κλιματικές αλλαγές Φανταστείτε να ζείτε με το διαρκή κίνδυνο ότι το σπίτι σας μπορεί να πλημμυρίσει ανά πάσα στιγμή. Το κλίμα μας αλλάζει και, για πολλούς ανθρώπους που ζουν κοντά σε όχθες ποταμών, το αίσθημα του φόβου για τις πλημμύρες δε φεύγει ποτέ.   Μήπως κάποια περιοχή κοντά στο σπίτι σας έτυχε να πλημμυρίσει; Θα μπορούσατε να ζητήσετε από τους μαθητές σας να κάνουν επιπλέον έρευνα, σχετικά με πού συμβαίνουν οι περισσότερες πλημμύρες στην περιοχή κοντά στο σπίτι τους. Θα μπορούσαν να βρουν φωτογραφίες και άρθρα από την περιοχή τους και να τα προσθέσουν στον παγκόσμιο χάρτη τους.

Πού στον κόσμο; Δραστηριότητα Κοιτάξτε τις φωτογραφίες που σας δόθηκαν από το δάσκαλό σας και αποφασίστε σε ποια περιοχή πάνω στον παγκόσμιο χάρτη ανήκουν.

Πού στον κόσμο;

Σκέψεις για τις φωτογραφίες… Διαλέξτε μια φωτογραφία από την Ευρώπη και μια φωτογραφία από μια αναπτυσσόμενη χώρα που σας ενδιαφέρει. Πώς θα ήταν η ζωή των ανθρώπων που βλέπετε στις εικόνες, των οποίων τα σπίτια έχουν πλημμυρίσει; Ποιος πιστεύετε ότι πλήγηκε περισσότερο από τις συνέπειες των πλημμυρών και γιατί; Θα μπορούσατε να αναπτύξετε ένα σύννεφο λέξεων, για να συνοψίσετε τα συναισθήματα των ατόμων των οποίων τα σπίτια πλημμύρισαν.

Η μεγάλη πραγματικότητα… Οι άνθρωποι που ζουν σε συνθήκες φτώχειας επηρεάζονται και υποφέρουν περισσότερο από τις συνέπειες των πλημμυρών. Η ζωή σε συνθήκες φτώχειας κάνει πιο δύσκολη για τους ανθρώπους την αντιμετώπιση των πλημμυρών και την ανάκαμψή τους από τις επιπτώσεις, καθότι έχουν λιγότερα χρήματα για να ξαναφτιάξουν τη ζωή τους. Αλλά… Αν οι άνθρωποι είναι προετοιμασμένοι για τις πλημμύρες, είναι πιο πιθανό να ανακάμψουν γρήγορα και είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται κατεστραμμένοι. Στο Practical Action δίνουμε την ευκαιρία στους ανθρώπους να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογίες, με στόχο να τους βοηθήσουμε να είναι προετοιμασμένοι για τις πλημμύρες. Θα μπορούσατε να τονίσετε ότι η πλημμύρα είναι δυσάρεστη και καταστροφική για όλους… αλλά, σε χώρες όπως το Μπαγκλαντές, οι άνθρωποι βιώνουν τις σοβαρές συνέπειες των κλιματικών αλλαγών πολύ πιο συχνά. Στο Practical Action επικεντρώνουμε το έργο μας στην τεχνολογική δικαιοσύνη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε δεξιότητες, γνώσεις και τεχνολογίες που να τους βοηθήσουν να προετοιμαστούν για τις κλιματικές αλλαγές. Θα μπορούσατε να προβάλετε το βίντεο κλιπ http://www.youtube.com/watch?v=GICQpTOsxS8, για να δώσετε παραδείγματα έργων που έγιναν για την υποστήριξη κοινοτήτων στο Μπαγκλαντές από πλημμύρες.

Η κατάσταση στο νησί Watu…

Το νησί Watu... Η τάξη σας θα χωριστεί σε τέσσερις ομάδες. Κάθε ομάδα θα αντιπροσωπεύει μια από τις τέσσερις κοινότητες που ζουν στο νησί. Κοιτάξτε το χάρτη του Watu και την κάρτα της κοινότητάς σας, για να ανακαλύψετε την περιοχή στην οποία μένετε. Κατάγεστε από την κοινότητα Hilas, Savuvi, Wazenzi ή Milma; Κάθε ομάδα θα χρειαστεί από ένα χάρτη και μια κάρτα κοινότητας.

Ποιος κινδυνεύει στο Watu; Ποια σπίτια και ποιες περιοχές της κοινότητάς σας κινδυνεύουν από τις πλημμύρες; Συζητήστε στην ομάδα ή στην τάξη σας και σημειώστε στο χάρτη τα σπίτια που κινδυνεύουν. Πού θα χτίζατε το νέο σας σπίτι; Αναπτύξτε μια συζήτηση με την τάξη σας σχετικά με το τι είναι αυτό που θέτει σε μεγαλύτερο κίνδυνο πλημμυρών μερικές περιοχές και μερικούς ανθρώπους, απ΄ ό,τι άλλες/άλλους. Στις αιτίες μπορεί να συμπεριλαμβάνονται η απόσταση από την όχθη ενός ποταμού, το έδαφος, κτήρια όπως σχολεία, κέντρα υγείας ή μπορεί να υπάρχουν μεγαλύτεροι κίνδυνοι σε καταστάσεις που σχετίζονται με παιδιά και ηλικιωμένους. Για ορισμένους πιο ικανούς ή μεγαλύτερους μαθητές, θα μπορούσατε να τους ενθαρρύνετε να ψάξουν και να βρουν ορισμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από ορισμένες κοινότητες σε περιοχές που είναι επιρρεπείς σε πλημμύρες, όπως συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης και διαδικασίες εκκένωσης. Μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα http://practicalaction.org/early-warning-in-peru ή να δείτε το http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G3mUEzm8pdo#at=106

Το πρόβλημα… Σχεδιάστε ένα σπίτι για την κοινότητά σας στο νησί Watu, το οποίο να μπορεί να αντέξει τις συνέπειες των πλημμυρών και ετοιμάστε ένα μοντέλο του σχεδίου σας, για να μπορέσετε να το δοκιμάσετε. Ποιες δεξιότητες και πληροφορίες θα χρειαστείτε για την ανάπτυξη των νέων σας σπιτιών;

Για τη δοκιμασία σας… Εργαστείτε ως ομάδα για να ολοκληρώσετε τα ακόλουθα: Έρευνα - μάθετε για τα αντιπλημμυρικά σπίτια, για τα κατάλληλα υλικά και κατασκευές, καθώς και για το κόστος των υλικών του σπιτιού σας. Ο δάσκαλός σας θα σας δώσει μερικές πληροφορίες και φυλλάδια δραστηριοτήτων για να βοηθήσει την έρευνά σας. Φυλλάδια σχεδιασμού – αναπτύξτε τις προδιαγραφές και τις ιδέες του σχεδίου και το τελικό σχέδιο ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού. Ένα μοντέλο του σπιτιού Ένα τεστ πλημμύρας - θα χρειαστεί να βάλετε το μοντέλο σας σε 5cm νερού και να το ραντίσετε με μια μάνικα για 2 λεπτά, από απόσταση ενός μέτρου. Μια παρουσίαση Θα μπορούσατε να κατανοήσετε καλύτερα αντιπλημμυρικά υλικά και κατασκευές, διαλέγοντας ορισμένες δραστηριότητες που σχετίζονται με τα υλικά και τις κατασκευές.

Παρουσίαση... Στο τέλος της δοκιμασίας, θα δοθούν 5 λεπτά στην κάθε ομάδα σας για να παρουσιάσετε την εργασία σας στην κοινότητα του νησιού. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στην παρουσίασή σας: Τα ευρήματά σας σχετικά με τις περιοχές και τα σπίτια της κοινότητάς σας που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο. Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο σχέδιο, υλικά και δομή; Πόσο καλά εργαστήκατε ως ομάδα; Πόσο άντεξε το μοντέλο σας στη δοκιμή της πλημμύρας; Αν είχατε την ευκαιρία να το ξανακάνετε, τι θα αλλάζατε; Αν σκοπεύετε να βάλετε ορισμένες ομάδες μαθητών να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, παρακαλείστε όπως δώσετε στους μαθητές σας να συμπληρώσουν τις γενικές ερωτήσεις, καθότι αυτές πρέπει να παραδοθούν μαζί με τη συμμετοχή τους.

ΤΕΛΟΣ