ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Advertisements

Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα.
Μοντελοποίηση Διαδικασιών Για Την Εμπορική Προώθηση Προϊόντων Πληροφορικής. Η διαχείριση έργου είναι η ικανότητα να διαχειρίζεστε μια σειρά χρονολογικών.
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Συνάντηση Spam - Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνάντηση για το Spam Στέλιος Μαΐστρος Πανεπιστήμιο Αιγαίου GRNET-CERT
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Κεφάλαιο 9 – Διαδίκτυο. Internet 1.Δημιουργήστε ένα infographic ( με τους σταθμούς εξέλιξης του internet. 2.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Τεχνολογία της Πληροφορίας στην Επικοινωνία και τα ΜΜΕ Επικοινωνία και τα ΜΜΕ, Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Διάλεξη 9 η.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Μάρτιος 2015.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
1 Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και των Πληροφοριών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Μάθημα 8 Session και Cookies. Session Το HTTP πρωτόκολλο είναι stateless. Άρα το HTTP δεν έχει μνήμη. Αυτό σημαίνει ότι εάν έχω μια μεταβλητή που την.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Πνευματική Ιδιοκτησία
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Marketing Β΄.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματ/μικής
Εντολές Δικτύων Command Line.
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Λευκάδα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Project: Εθισμός στο Internet
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
Social Media | Job Search
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Expression Home All In One Inkjet Printers
«Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ + ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ , ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ: A) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: 1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ 2. Search Engine Optimization 3. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ 4. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 5. E-MAIL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 6. ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (+ ‘INTEGRATION’) B) ΕΚΤΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ + ΤΑ 4 P Γ) ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΣΗΜΑΣΙΑ + ΜΕΘΟΔΟΙ Δ) ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΝ 4 ΒΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (Δες φιλμακι ‘Internet Marketing 4 Steps to Success, Derek Gehl) Ε) ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ VIRAL VIDEO ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΔΗΜΟΦΙΛΟΤΗΤΑΣ +ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ Ζ) ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΠΙΣΗΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ SLIDES

SLEPT (ΚΟΙ.ΝΟ.Τ.Ο.ΠΟ) ΜΕΡΟΣ Α: ΟΙ 5 ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Social (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ) Legal (ΝΟΜΙΚΟ) Economical (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ) Political (ΠΟΛΙΤΙΚΟ) Technological (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ)

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: ‘ΚΑΛΗ’ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ (CONTENT MARKETING IS KING) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικτυακές κοινότητες (Π.Χ. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ) http://www.feverbee.com/examples-of-thriving-online- communities.html)

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: ΑΞΙΑ, ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΩΡΕΑΝ ‘ΚΡΥΨΕ’ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ LOGIN

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ, ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΥΛΑΣ. ΕΤΣΙ, ΚΤΙΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. ΜΕΤΑ, ΠΡΟΒΑΛΕ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΕ

ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΡΑΣΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: Το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΝΕΙ 'ΦΩΝΗ' ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ (Π.Χ. voice books for blind) ΔΙΝΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ 1. ΠΟΚΙΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Sell in Bulk & Variations 2. ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Add a Lengthy and Value-Packed Product Description 3. ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Use Discounts + Offers 4. ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Have a Highly Visible Contact Information 5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗSocial Proof 6. ΕΥΚΟΛΗ ΔΡΑΣΗ Add a  Clear Call-to-Action Button 7. ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ Avoid Downtimes

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΜΗ-ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ (child pornography, bomb making, terrorist chat rooms etc.),

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ SOCIAL ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΧΑΝΕΤΑΙ Η 'ΚΑΝΟΝΙΚΗ' ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΠΕΡΔΕΜΑ ‘ΚΟΣΜΩΝ’ real world with virtual world, ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ / uploaded

ΝΟΜΙΚΗ ΠΤΥΧΗ (LEGAL + ethical) ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ Π.Χ. H τεχνολογία κινείται πιο γρήγορα απο ΤΟΥΣ δικηγόρους! (e.g. online gambling, file sharing, anti-spam laws, lists sold, domain names- e.g. marks&spencer.com or using other company names to improve your SEO – Search Engine Optimisation). e.g. See Privacy and Electronic Communications Act: www.hmso.gov.uk

LEGAL (+ ethical) ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ: ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ: Π.Χ. ‘ΔΩΡΕΑΝ’ DOWNLOADING

ΝΟΜΙΚΗ ΠΤΥΧΗ LEGAL (+ ethical) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ (Privacy issues) (ΤΟ ‘μάρκετιγκ σχέσεων’ - ‘relationship marketing’- ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ) Πχ. : ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ

LEGAL (+ ethical) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ): ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΤΑ ΚΡΤΗΣΕΙ; (ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ): ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; (ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ): ΠΟΙΟΥ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

LEGAL (+ ethical) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΠΡΟΣΒΑΣΗ): ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ; (ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ): ΠΟΙΟΣ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΠΟΤΕ + ΠΩΣ; (ΑΣΦΑΛΕΙΑ): ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ; (ΕΥΘΥΝΗ): ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ;

ΤΑ COOKIES ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΣΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΑΙ

ΤΑ COOKIES ΤΟ (ΕΠΙΜΟΝΟ COOKIE) persistent cookie ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ COOKIES Web analytics: Ποιός επισκέπτεται πότε Personalising a site for an individual (ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ) Online ordering / buying ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ Web analytics: Ποιός επισκέπτεται πότε + ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΄ΔΕΙ΄ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ TECHNOLOGY ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ e.g. skype ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΠΩΣ

ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ Mobiles + SMS Π.Χ.: 1) ΚΤΙΣΙΜΟ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: (Π.Χ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ) 2) ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ SMS 3) ‘Brand loyalty’ ΚΤΙΣΙΜΟ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΜΑΡΚΑ+ ANTAMOIBΕΣ

ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ smart TV + ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (internet of things) ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ; / customisation ΑΣΦΑΛΕΙΑ; payments etc. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ; / convenience

ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: TV’s, computers, phones, robotics, cars, radios, etc, becoming one device ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ that force businesses to reappraise their strategies/ products/ services Wi-Fi: Wireless Access everywhere and with everything

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ + ανταγωνισμός

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ international marketing (ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ + ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΦΟΡΟΙ, ΚΛΠ)

ΜΕΡΟΣ Β: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ (ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ!?) ΔΡ. ΕΛΜΟΣ ΚΟΝΗΣ

ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ; ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ; ΣΚΑΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Ή ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΣΩΣ, ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΨΑΧΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ‘ΦΩΝΑΞΕ’ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ- ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ‘F’

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (content marketing) ΕΙΝΑΙ ‘ΒΑΣΙΛΙΑΣ’ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ DESIGN! ‘ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ’ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΑΝ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΖΕΙ

ΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ!

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ KAI ΕΥΚΟΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ

ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ-ΕΞΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ‘OBVIOUS’, ΔΗΛΑΔΗ ΕΥΚΟΛΗ

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ; - ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ‘ΦΕΥΓΕΙΣ’ ΑΜΕΣΩΣ

Η ΟΠΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ Η ΟΠΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ... + ΒΑΛΕ ‘ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ’ ΣΛΟΓΚΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΠΟΥΛΑΣ

ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΠΟΛΛΑ (Π.Χ. ΟΝΟΜΑ, E-MAIL) ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ. ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ, ΝΑ ‘ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ’ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ.

ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ + ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ (ΙΔΕΩΔΩΣ, ΜΗΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΙΑΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΝΩΔΥΝΑ)

ΕΛΕΓΞΕ ΟΤΙ ΤΑ ‘ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ’ ΤΡΑΒΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΚΙΝΗΣΗ, ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ, ΚΑΠΟΑ ΣΗΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΑΝ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 1, 2, 3, ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!

ΔΩΣΕ ΑΠΛΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ

ΓΡΑΦΕ ΚΑΛΑ + ΣΩΣΤΑ! ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΧΩΡΙΣ BOLD ΘΑ ΑΓΝΟΗΘΟΥΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝ. ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ

ΜΗΝ ‘ΦΟΒΑΣΑΙ’ ΤΟΝ ΚΕΝΟ ΧΩΡΟ ΜΗΝ ‘ΦΟΒΑΣΑΙ’ ΤΟΝ ΚΕΝΟ ΧΩΡΟ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ

ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ + Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ COOKIES ΚΑΤΑΤΑΞΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ TA COOKIES ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ, ΤΙ ΤΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ CANVERSION RATE (ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΟΥ) KAI BOUNCE RATE (ΠΟΣΟI ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ)