Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + E-MAIL MARKETING

2 1. ΞΕΡΕ ΤΟ ‘ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ’ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΟΥ. (Το μικρο-περιβάλλον είναι το άμεσο περιβάλλον στο οποίο δρα η εταιρία σου) ΑΓΟΡΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ) ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ

3 ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ; ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ; ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΙΣΔΟΧΗΣ και ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ

4 Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ / ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ; ΔΗΛ. ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΤΑΙΡΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ; ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ; ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ / ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (Ο ‘κύκλος’ σου) ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ/ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ?

5 ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ; (ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ‘ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ’ ΣΟΥ. ΞΕΡΕ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ;) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΙΔΕΩΔΟΥΣ ΠΕΛΑΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ: ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ; ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ; κλπ

6 ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ Είναι οι Προμηθευτές + άλλοι ‘συνέταιροι’. ΞΕΡΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ. ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, κλπ ΔΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ π.χ.→

7 ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ Business Models E-shops (Π.Χ. http://www.eshopcy.c om.cy) E-malls (e.g. emall.com) E-auctions (e.g. e- bay) ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ‘Virtual Communities’ (e.g. second life)

8 ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ... ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΄ΧΑΡΤΗ’ του ίντερνετ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ: ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΝΕΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ! e.g. ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ, ΠΟΥΛΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΦΕΛΗ π.χ.→→ (ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΡΚΑΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΕΧΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΟΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣ) ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΟ 'value chain' ΣΟΥ (ΔΗΛ. ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΟΥ)

9 2. Το ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( είναι το ‘μεγάλο’ περιβάλλον-πλαίσιο της εταιρίας σου που δύσκολα αλλάζει αλλά που πρέπει να έχεις υπόψη) SLEPT Social (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ) Legal (ΝΟΜΙΚΟ) Economical (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ) Political (ΠΟΛΙΤΙΚΟ) Technological (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ)

10 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ: 'ΦΩΝΗ' ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ, ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ, κλπ. ). ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ! ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ (Π.Χ. ΗΧΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ, κλπ.) ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ, ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΠ.

11 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΜΗ-ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (π.χ. child pornography, bomb making, terrorist chat rooms κλπ) ΧΑΝΕΤΑΙ Η 'ΚΑΝΟΝΙΚΗ' ΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΟΥ ‘real world’ ΜΕ ‘virtual world’ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ / uploaded (π.χ. Το παράπονο ενός πελάτη μπορεί να μείνει εκεί για πάντα)

12 ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ LEGAL (+ ethical) ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ Π.Χ. H τεχνολογία κινείται πιο γρήγορα απο δικηγόρους (π.χ. online gambling, file sharing, anti-spam νομοθεσίες, πώληση προσωπικών σου δεδομένων, κλοπή domain names και ιδεών, ‘κόλπα’ για βελτίωση SEO –Search Engine Optimisation, κλπ.

13 LEGAL (+ ethical) ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ. (Π.χ. Πότε είναι αναίδια να χρησιμοποιείς το κινητό σου; Πόσες προσωπικές πληροφορίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ‘κυνηγήσεις’ πελάτες; Κλπ. Δηλ. ‘Privacy issues’ : το ‘μάρκετιγκ σχέσεων’ ‘relationship marketing’ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ γιατί βασίζεται στην συλλογή πληροφοριών για τον πελάτη.

14 ΝΟΜΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ Privacy: ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; Accuracy (ΑΚΡΙΒΕΙΑ): ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; Property (ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ): ΠΙΟΥ ΑΝΟΙΚΟΥΝ; Accessibility(ΠΡΟΣΒΑΣΗ): ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ; Security(ΑΣΦΑΛΕΙΑ): ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΑ; Liability(ΕΥΘΥΝΗ): ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ;

15 ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ COOKIES ΤΟ cookie ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ file ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ. ΕΤΣΙ, ΟΠΟΥ ‘ΠΑΣ’ (όποιο ιστοχώρο επισκεφτείς), ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΣΑΙ! ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΕΣΚΕΦΤΕΙ

16 ΤΑ COOKIES ΤΟ ‘ΕΠΙΜΟΝΟ COOKIE’ (persistent cookie) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΕΤΣΙ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ Π.χ. Η ΑΜΑΖΟΝ σε καλωσορίζει με το όνομα σου και σου προτείνει προϊόντα, βασιζόμενη σε cookies που κατέγραψαν προηγούμενες σου αναζητήσεις και αγορές)

17 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ COOKIES Personalising a site for an individual (ΕΞΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΣ) Online ordering / buying ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ Web analytics (e.g. www.webtrends.com). e.g. WITHIN A SITE: Ποιός επισκέπτεται τί και πότε;www.webtrends.com π.χ. ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΄ΔΕΙ΄ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΥ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ (ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΤΑ cookies ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!)

18 TECHNOLOGY DISRUPTIVE TECHNOLOGIES: ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! (π.χ.1 Με πολύ περισσότερη κίνηση, σαν τηλεόραση, παντού. Π.χ.2 πολύ πιο διαδραστικό)

19 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ και ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ: TV’s, computers, phones, radios, etc, becoming one device ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ Wi-Fi: Wireless Access ΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ;

20 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ σου φέρνει ευκαιρίες αλλά και νέους ανταγωνιστές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ international marketing (ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΦΟΡΟΙ, ΚΛΠ)

21 3. E-mail + Mobile Marketing ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

22 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Get permission – do not be SPAM! ΔΩΣΕ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΚΤΙΣΕ ΚΑΛΗ ΛΙΣΤΑ (π.χ. Ήδη υπάρχοντες πελάτες, loyalty programs, κλπ) ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΡΕΥΝΗΣΕ! ΞΕΡΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Research – research. Know what your audience wants + when

23 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΤΙΣΕ ΚΑΛΗ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ! ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ! (π.χ. ‘Σήμερα μόνο..!’) ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΑΜΑΤΑ! ΕΝΟΧΛΕΙΣ. You have become spam… ΣΥΝΔΥΑΣΕ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ Integrate: i.e. combine campaign with other media

24 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ, ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΘΑ ΣΕ ΒΑΡΕΘΟΥΝ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ (π.χ. Μέσα απο like ή share ΣΤΕΛΝΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΜΗΝΥΜΑ!


Κατέβασμα ppt "ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google