ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ + ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ , ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ: A) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: 1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ 2. Search Engine Optimization 3. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ 4. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 5. E-MAIL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 6. ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (+ ‘INTEGRATION’) B) ΕΚΤΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ + ΤΑ 4 P Γ) ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΣΗΜΑΣΙΑ + ΜΕΘΟΔΟΙ Δ) ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΝ 4 ΒΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (Δες φιλμακι ‘Internet Marketing 4 Steps to Success, Derek Gehl) Ε) ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ VIRAL VIDEO ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΔΗΜΟΦΙΛΟΤΗΤΑΣ +ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ Ζ) ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΠΙΣΗΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ SLIDES
SLEPT (ΚΟΙ.ΝΟ.Τ.Ο.ΠΟ) ΜΕΡΟΣ Α: ΟΙ 5 ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Social (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ) Legal (ΝΟΜΙΚΟ) Economical (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ) Political (ΠΟΛΙΤΙΚΟ) Technological (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: ‘ΚΑΛΗ’ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ (CONTENT MARKETING IS KING) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικτυακές κοινότητες (Π.Χ. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ) http://www.feverbee.com/examples-of-thriving-online- communities.html)
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: ΑΞΙΑ, ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΩΡΕΑΝ ‘ΚΡΥΨΕ’ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ LOGIN
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ, ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΥΛΑΣ. ΕΤΣΙ, ΚΤΙΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. ΜΕΤΑ, ΠΡΟΒΑΛΕ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΕ
ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΡΑΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: Το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΝΕΙ 'ΦΩΝΗ' ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ (Π.Χ. voice books for blind) ΔΙΝΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ 1. ΠΟΚΙΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Sell in Bulk & Variations 2. ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Add a Lengthy and Value-Packed Product Description 3. ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Use Discounts + Offers 4. ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Have a Highly Visible Contact Information 5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗSocial Proof 6. ΕΥΚΟΛΗ ΔΡΑΣΗ Add a Clear Call-to-Action Button 7. ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ Avoid Downtimes
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΜΗ-ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ (child pornography, bomb making, terrorist chat rooms etc.),
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΤΥΧΗ SOCIAL ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΧΑΝΕΤΑΙ Η 'ΚΑΝΟΝΙΚΗ' ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΠΕΡΔΕΜΑ ‘ΚΟΣΜΩΝ’ real world with virtual world, ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ / uploaded
ΝΟΜΙΚΗ ΠΤΥΧΗ (LEGAL + ethical) ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ Π.Χ. H τεχνολογία κινείται πιο γρήγορα απο ΤΟΥΣ δικηγόρους! (e.g. online gambling, file sharing, anti-spam laws, lists sold, domain names- e.g. marks&spencer.com or using other company names to improve your SEO – Search Engine Optimisation). e.g. See Privacy and Electronic Communications Act: www.hmso.gov.uk
LEGAL (+ ethical) ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ: ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ: Π.Χ. ‘ΔΩΡΕΑΝ’ DOWNLOADING
ΝΟΜΙΚΗ ΠΤΥΧΗ LEGAL (+ ethical) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ (Privacy issues) (ΤΟ ‘μάρκετιγκ σχέσεων’ - ‘relationship marketing’- ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ) Πχ. : ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ
LEGAL (+ ethical) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ): ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΤΑ ΚΡΤΗΣΕΙ; (ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ): ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; (ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ): ΠΟΙΟΥ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;
LEGAL (+ ethical) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΠΡΟΣΒΑΣΗ): ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ; (ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ): ΠΟΙΟΣ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΠΟΤΕ + ΠΩΣ; (ΑΣΦΑΛΕΙΑ): ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ; (ΕΥΘΥΝΗ): ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ;
ΤΑ COOKIES ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΣΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΑΙ
ΤΑ COOKIES ΤΟ (ΕΠΙΜΟΝΟ COOKIE) persistent cookie ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ COOKIES Web analytics: Ποιός επισκέπτεται πότε Personalising a site for an individual (ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ) Online ordering / buying ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ Web analytics: Ποιός επισκέπτεται πότε + ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΄ΔΕΙ΄ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ TECHNOLOGY ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ e.g. skype ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΠΩΣ
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ Mobiles + SMS Π.Χ.: 1) ΚΤΙΣΙΜΟ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: (Π.Χ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ) 2) ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ SMS 3) ‘Brand loyalty’ ΚΤΙΣΙΜΟ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΜΑΡΚΑ+ ANTAMOIBΕΣ
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ smart TV + ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (internet of things) ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ; / customisation ΑΣΦΑΛΕΙΑ; payments etc. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ; / convenience
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: TV’s, computers, phones, robotics, cars, radios, etc, becoming one device ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ that force businesses to reappraise their strategies/ products/ services Wi-Fi: Wireless Access everywhere and with everything
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ + ανταγωνισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ international marketing (ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ + ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΦΟΡΟΙ, ΚΛΠ)
ΜΕΡΟΣ Β: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ (ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ!?) ΔΡ. ΕΛΜΟΣ ΚΟΝΗΣ
ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ; ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ; ΣΚΑΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Ή ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΣΩΣ, ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΨΑΧΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ‘ΦΩΝΑΞΕ’ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΟΥ- ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ‘F’
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (content marketing) ΕΙΝΑΙ ‘ΒΑΣΙΛΙΑΣ’ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ DESIGN! ‘ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ’ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΑΝ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΖΕΙ
ΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ!
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ KAI ΕΥΚΟΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ-ΕΞΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ‘OBVIOUS’, ΔΗΛΑΔΗ ΕΥΚΟΛΗ
ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ; - ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ‘ΦΕΥΓΕΙΣ’ ΑΜΕΣΩΣ
Η ΟΠΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ Η ΟΠΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ... + ΒΑΛΕ ‘ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ’ ΣΛΟΓΚΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΠΟΥΛΑΣ
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΠΟΛΛΑ (Π.Χ. ΟΝΟΜΑ, E-MAIL) ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ. ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ, ΝΑ ‘ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ’ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ.
ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ + ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ (ΙΔΕΩΔΩΣ, ΜΗΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΙΑΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΝΩΔΥΝΑ)
ΕΛΕΓΞΕ ΟΤΙ ΤΑ ‘ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ’ ΤΡΑΒΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΚΙΝΗΣΗ, ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ, ΚΑΠΟΑ ΣΗΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΑΝ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 1, 2, 3, ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!
ΔΩΣΕ ΑΠΛΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ
ΓΡΑΦΕ ΚΑΛΑ + ΣΩΣΤΑ! ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΧΩΡΙΣ BOLD ΘΑ ΑΓΝΟΗΘΟΥΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝ. ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ
ΜΗΝ ‘ΦΟΒΑΣΑΙ’ ΤΟΝ ΚΕΝΟ ΧΩΡΟ ΜΗΝ ‘ΦΟΒΑΣΑΙ’ ΤΟΝ ΚΕΝΟ ΧΩΡΟ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ
ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ + Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ COOKIES ΚΑΤΑΤΑΞΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ TA COOKIES ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ, ΤΙ ΤΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ CANVERSION RATE (ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΟΥ) KAI BOUNCE RATE (ΠΟΣΟI ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ)