Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ 1.ΠΟΙΟΣ?  Ένα σκάφος  Επιτροπή αγώνα με κάποιες εξαιρέσεις • Όχι από πληροφορία που προέρχεται από αίτηση αποκατάστασης ή μη έγκυρης ένστασης.
Advertisements

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΕΦΡΙΤΙΔΑΣ ΛΥΚΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. American College of Rheumatology Guidelines for Screening, Treatment, and Management of Lupus Nephritis.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
6/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Static Random Access Memory.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Κεφάλαιο 9 – Διαδίκτυο. Internet 1.Δημιουργήστε ένα infographic ( με τους σταθμούς εξέλιξης του internet. 2.
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Ναυτικά Πληροφοριακά Συστήματα & Ηλεκτρονικό Εμπόριο Δρ. Θεόδωρος Λίλας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Εναρμόνιση Εθνικών Στρατηγικών με τις 10 Αρχές του Global Compact και διαμόρφωση Ενιαίου Πλαισίου Δημοσιοποίησης Πληροφοριών.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Matrix Analytic Techniques
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΒΧΔ Πολλαπλών κλιμάκων
EXPRESS WARRANTIES Κουτσουβά Αλεξάνδρα ΜΠΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ Triggers
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Braille Messenger
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Renewable Energy Sources in Greece, within the crisis environment
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Λειτουργικά Τρόφιμα και Διατροφή
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «νέες Τεχνολογίες στην Ναυτιλία και Μεταφορές Α’ Εξάμηνο Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό Ν.Νικητάκος, καθ. Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος, ΕΔΙΠ

AUTOMATIC IDENTIFICATION SYSTEM

AIS system……………………………………. αποφυγή συγκρούσεων πλοίων υποστήριξη των λιμενικές αρχές στην επίτευξη του καλέτερου ελέγχου της θαλάσσιας κυκλοφορίας

AIS system……………………………………. περιλαμβάνουν έναν δέκτη εντοπισμού θέσης GPS (Global Positioning System) που υπολογίζει τις συντεταγμένες της θέσης του πλοίου, την ταχύτητά του και την πορεία του

AIS system……………………………………. Περιλαμβάνει επίσης εναν πομπό VHF, ο οποιος μεταδίδει περιοδικά τις πληροφορίες σε δυο κανάλια VHF Άλλα πλοία και σταθμοί βασης μπορούν να λαβουν τις πληροφοριες αυτες χρησιμοποιώντας έναν δέκτη AIS με χρήση ειδικού λογισμικού που επεξεργάζεται τα δεδομένα, τα πλοία εμφανίζονται στις οθόνες συστημάτων πλοήγησης ή σε οθόνη υπολογιστή

AIS system…………………………………….

AIS system……………………………………. Λαμβάνουν πληροφορίες εντός μιας ακτίνας 15-20 ναυτικών μιλίων Οι σταθμοί βασης που εγκαθίστανται σε μεγαλύτερο υψόμετρο, μπορουν να επεκτεινουν την εμβέλεια μέχρι 40-60 ν.μ., ακομη και πισω απο απομακρυσμένα βουνά

AIS system…………………………………….

AIS system……………………………………. Η εμβέλεια εξαρτάται από το ύψος της κεραίας, τα εμποδια γυρω από την κεραια και τις καιρικες συνθηκες Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι το υψόμετρο Οι πληροφορίες του συστήματος ενσωματώνονται στις πληροφορίες των Συστημάτων Απεικόνισης Ηλεκτρονικού Χάρτη και Πληροφοριών (ECDIS)

AIS system……………………………………. Ενδεικτική εικόνα ενός συστήματος AIS, μέσω της συσκευής ECDIS, για το Στενό του Ντόβερ

AIS system…………………………………….

AIS system……………………………………. Οι πληροφορίες του Αυτόματου Συστήματος Αναγνωρίσεως περιλαμβάνει τρία επιμέρους είδη παραμέτρων: Στατικές παραμέτρους: τη ναυτιλιακή κινητή δορυφορική ταυτότητα (MMSI) τον αριθμό αναγνώρισης IMO το όνομα του πλοίου (έως 20 χαρακτήρες/chars) και το διακριτικό κλήσεως τις διαστάσεις του πλοίου στρογγυλοποιημένες σε ακέραιο αριθμό μέτρων ο τύπος του πλοίου (δεξαμενόπλοιο, κρουαζιερόπλοιο κoκ.) η θέση επί του πλοίο, που αναφέρεται το στίγμα ο τύπος ηλεκτρονικής συσκευής προσδιορισμού στίγματος (απλό ή διαφορικό GPS)

AIS system……………………………………. Δυναμικές παραμέτρους: η θέση του πλοίου (με ενδείκτη ακρίβειας) ο συγχρονισμένος παγκόσμιος χρόνος η αληθής πορεία από 0° έως 359°, όπως αυτή εισάγεται από τη γυροπυξίδα η πορεία ως προς το βυθό η ταχύτητα ως προς το βυθό η ναυτιλιακή κατάσταση του πλοίου (εν πλω, αγκυροβολημένο, ακυβέρνητο κλπ) ο ρυθμός στροφής, δεξιά (+) ή αριστερά (-) ο ρυθμός ανανέωσης αναφοράς

AIS system……………………………………. Παραμέτρους ταξιδιού: το βύθισμα του πλοίου ο τύπος του φορτίου ο προορισμός ο εκτιμώμενος χρόνος κατάπλου (μήνας, ημέρα, ώρα και λεπτό σε συγχρονισμένο παγκόσμιο χρόνο)

AIS system……………………………………. Class A | IEC 61993-2 Shipborne mobile equipment intended to meet the performance standards and carriage requirements adopted by IMO. Class A stations report their position (message 1/2/3) autonomously every 2-10 seconds dependent on the vessel’s speed and/or course changes (every three minutes or less when at anchor or moored); and, the vessel’s static and voyage related information (message 5) every 6 minutes. Class A stations are also capable of text messaging safety related information (message 6/8) and AIS Application Specific Messages (message 6,8,25,26), such as meteorological and hydrological data, electronic Broadcast Notice to Mariners, and other marine safety information (see IMO Safety of Navigation Circular 289, GUIDANCE ON THE USE OF AIS APPLICATION-SPECIFIC MESSAGES (ASM) or the IALA Application Specific Message Collection).

AIS system……………………………………. Class Β| IEC 62287-1 & 62287-2 Shipborne mobile equipment which is interoperable with all other AIS stations, but, does not meet all the performance standards adopted by IMO. Similar to Class A stations, they report every three minutes or less when at anchor or moored, but, their position (message 6/8) is reported less often and at a lower power. Likewise, they report the vessel’s static data (message 18/24) every 6 minutes, but, not any voyage related information. They can receive safety related text and application specific messages, but, cannot transmit them. There are two types of Class B AIS, those using carrier sense Time-Division Multiple Access (CS-TDMA) technology and those like the Class A using Self-Organizing Time-Division Multiple Access Technology (SO-TDMA). Class B/SO is generally more capable; Class B/CS is generally less expensive

AIS system…………………………………….

AIS system…………………………………….

AIS system…………………………………….

AIS system……………………………………. VDES (VHF Data Exchange System) Concept

AIS system……………………………………. AIS for Recreational Boaters benefits all The MMSI scheme was designed in the 1970’s for integration with telex exchanges – US number available are <999,999 – Over 17 million Recreational Boaters AIS Class A was originally designed as a collision avoidance system – Tailored for High Seas Vessels – VHF TDMA Bandwidth is approaching saturation The existing AIS A & B system would fail if used by the general recreational boating public

AIS system……………………………………. Class Ε| Smart Chart AIS A Test-Bed for AIS The So What – A DHS Sponsored SBIR Project • The ability to track small vessels in an asymmetric threat environment is critical to maritime security, but not easily accomplished due to the sheer volume of craft and the range of environments which they operate within. The introduction of smart-phones with location, orientation, camera, and Internet capabilities enables cooperative vessel tracking at levels previously unachievable. Technology / Product Smart Chart AIS smart phone software provides NOAA charts and additional services free of charge to recreational boaters. This software will also enable these users to benefit from Automatic Identification System (AIS) like services normally restricted to larger vessels. Smart Chart AIS is a prototype for AIS Class E

AIS system……………………………………. Χαρακτηριστικά Smart Chart AIS combines: – Electronic Charts – Automatic Identification System (AIS) over cellular networks – Augmented Reality – Social Networking • Smart Chart AIS runs on Smart Phones and Tablets • FREE to end users! – Android Released, iPhone in Beta

AIS system……………………………………. Διαγράμματα και Επικαλύψεις Electronic Charts are provided by NOAA’s Direct ENC Servers • Core Chart Capability is ArcGIS based –Also supports satellite, streets, etc. –Any ArcGIS based content can be added as an overlay, e.g. NEXRAD weather

AIS system……………………………………. Ανάπτυξη AIS class E Operates over Cellular Networks Provides both User and Vessel Identification Also supports viewing AIS Class A & B Traffic sourced from AISHub.net

AIS system……………………………………. Active Captain Active Captain provides a wealth of cruising information. It requires a free ActiveCaptain user account, which can be obtained at ActiveCaptain.com. The ActiveCaptain menu enables toggling of optional Markers: - Marinas - Anchorages - Local Knowledge - Hazards

AIS system……………………………………. Μελλοντικές Εφαρμογές E-navigation Marine Electronic Highways (MEH) Maritme Cloud Smart navigation Data integration Pico satellites and AIS

E-NAVIGATION ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....

Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... MΕΗ Επιχειρησιακό Σχεδιασμό

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... Building Blocks of Marine Electronic Highway

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... Maritime cloud concept

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... Smart navigation

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... Software quality and HCD

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... Ενοποίηση Δεδομένων

Ε-navigation αρχιτεκτονική …………….... VESSEL OPERATION IN E-NAVIGATION

MONITORING AND SEARCH AND RESCUE

Monitoring and Search and Rescue.... Polar navigation

Ευχαριστώ για την υπομονή σας