Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Αναπαράσταση του Μικρόκοσμου)
Ηλεκτρονικό έγκλημα ΘΟΔΩΡΉΣ ΜΑΡΚΟΥ Β´3 ΥΠΕΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΉΣ: ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Α. Α. Αργυρίου – Τμήμα Φυσικής – Τομέας Εφαρμοσμένης Φυσικής
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Σκοπός Έρευνας Να κατανοηθεί η τεράστια σημασία του νερού για την δημιουργία και εξέλιξη όλων των ζωντανών οργανισμών του πλανήτη και να αναδειχθούν.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Programme for International Student Assessment 2018
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΒΑΠΤΙΣΗ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Γ2
Από τον Web 1.0 στον Web X
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
European School Radio.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Programme for International Student Assessment 2018
Λογισμικά Παρουσίασης
Programme for International Student Assessment 2018
πολιτιστικό πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
У циљу обезбеђења полазног момента статори једнофазних асинхроних мотора увек су снабдевени са двофазним намотајима. Принципијелна шема извођења једнофазних.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ομάδα εργασίας: Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα (600) Τορονίδου Μαρία (599) Φλώρινα, Μάιος 2017 Υπεύθυνος Καθηγητής: Παλαιγεωργίου Γεώργιος

Παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστολογίων μέσω της εφαρμογής P owΤoon. Η Πρόταση Παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστολογίων μέσω της εφαρμογής P owΤoon. Θέμα: Παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστολογίων, ιστολογίων δασκάλων, σχολείων & εκπαιδευτικών οργανισμών με βάση τις σχολικές τάξεις & τα μαθήματα. Συλλογή δεδομένων από: Ιστολόγια.

Η Προταση Εκπαιδευτικά Ιστολόγια Ιστολόγια Δασκάλων Ιστολόγια Σχολείων Ανά Τάξη Παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστολογίων εστιάζοντας στα μαθήματα: Εκπαιδευτικά Ιστολόγια Ιστολόγια Δασκάλων Ιστολόγια Σχολείων Ιστολόγια Εκπαιδευτικών Οργανισμών

Powtoon Web 2.0 εφαρμογή για τη δημιουργία κινούμενων παρουσιάσεων (animated presentations) ή για τη δημιουργία βίντεο που παρουσιάζουν ένα θέμα (Βιντεοπαρουσιάσεις). Δημιουργία εντυπωσιακών βίντεο χωρίς δυσκολία. Εκκίνηση με έτοιμο καλοσχεδιασμένο πρότυπο & πάνω σε αυτό χτίζεις προσθέτοντας έξτρα διαφάνειες, αλλάζοντας κείμενα & προσθέτοντας έτοιμα σχέδια και εικόνες. 

Powtoon Οι παρουσιάσεις συνοδεύονται από μουσική είτε έτοιμα μουσικά θέματα είτε ανεβάζοντας mp3 αρχεία από τον υπολογιστή. Υπάρχει & δυνατότητα ηχογράφησης. Τελειώνοντας τη βιντεοπαρουσίασή, μπορείς να την μεταφορτώσεις στο youtube ή να την ενσωματώσεις σε οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα. Η δοκιμαστική δωρεάν έκδοση επιτρέπει τη δημιουργία 30 βιντεοπαρουσιάσεων. 

Jigsaw Η μέθοδος Jigsaw Oμαδοσυνεργατική μέθοδος οργάνωσης της λειτουργίας τάξης / κοινότητας μάθησης. Όπως σε ένα παιχνίδι συναρμολόγησης κομματιών, δηλαδή σε ένα παζλ, το κάθε κομμάτι είναι σημαντικό για την ολοκλήρωση της τελικής εικόνας. Για να σχηματιστεί η ολότητα του θέματος που μελετάται, ζητείται από το κάθε μέλος να μάθει & να διδάξει στην υπόλοιπη κοινότητα μάθησης ένα μέρος της γνώσης που ανέλαβε να αποκτήσει. Το περιβάλλον μάθησης είναι δομημένο σε δύο επίπεδα συνεργασίας των ατόμων: (α) συνεργασία στην ομάδα σύνθεσης και (β) συνεργασία στην ομάδα ειδίκευσης. Το αντικείμενο προς μάθηση διαιρείται σε επιμέρους υποθέματα.

Η μέθοδος Jigsaw

Οργάνωση Ομάδα Συντονισμού Expert 2 Expert 1 Expert 3 Expert 4 Νηπιαγωγείο Expert 2 Α’ & Β’ Δημοτικού Expert 3 Γ’ & Δ’ Δημοτικού Expert 4 Ε’ & Στ’ Δημοτικού Ομάδα Σύνθεσης 4 Ιστολόγια Εκπαιδευτικών Οργανισμών Ομάδα Σύνθεσης 2 Ιστολόγια Δασκάλων Ομάδα Σύνθεσης 3 Ιστολόγια Σχολείων Ομάδα Σύνθεσης 1 Εκπαιδευτικά Ιστολόγια Ομάδα Συντονισμού

14 Αρχές Μαθησιακής Κοινότητας 1. Αρχή της Ανάπτυξης της Κοινότητας Κάθε μέρος του έργου επεξεργάζεται ατομικά & συλλογικά προκειμένου μέσα από τη συζήτηση & τον σχολιασμό του να αξιοποιηθεί η γνώση του κάθε μέλους αλλά & να επεκταθεί με τη βοήθεια της ομάδας. Έτσι αξιοποιείται & προσφέρεται στην κοινότητα οι γνώσεις του κάθε ατόμου. 2. Αρχή των Αναδυόμενων Στόχων Η συνεχής αξιολόγηση, δηλαδή η διαμορφωτική αξιολόγηση που πραγματοποιείται σε όλη τη διάρκεια του έργου συμβάλλει στη συνεχή αναδιαμόρφωση των στόχων που έχουν τεθεί βάση των αναγκών & των ικανοτήτων κάθε μέλους της ομάδας. 3. Αρχή της διατύπωσης των στόχων Κάθε ομάδα πρέπει να ορίσει τους δικούς της στόχους οι οποίοι θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μελών της αλλά πρωτίστως θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον κεντρικό στόχο του προϊόντος & να συμβάλλουν στην επίτευξή του. Θα πρέπει να διατυπωθούν & τα κριτήρια που θα οδηγήσουν στην επίτευξη των στόχων αυτών.

14 Αρχές Μαθησιακής Κοινότητας 4. Μεταγνωστική Αρχή Κάθε ομάδα & κάθε μέλος ξεχωριστά θα πρέπει να ελέγχουν την πορεία της διαδικασίας του έργου αλλά & της εργασίας των ατόμων. Να αξιολογούν την πορεία τους & να υπάρχει η αντίστοιχη ανατροφοδότηση σε όλη την κοινότητα. 5. Αρχή της Υπέρβασης των Ορίων Δεδομένο του ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί πρωτόγνωρη εμπειρία για τους συμμετέχοντες, τυπικά κάθε ομάδα & κάθε μέλος της ξεχωριστά προκειμένου να ανταπεξέλθει στη διαδικασία θα πρέπει να ξεπεράσει τον εαυτό. Ο καθένας καλό είναι να φανεί δεκτικός σε νέες ιδέες & να «ξεφύγει» από τα δεδομένα του. 6. Αρχή του Σεβασμού στους Άλλους Είναι τέτοια η οργάνωση της κοινότητας έτσι ώστε κάθε μέλος των ομάδων να έχει ξεχωριστό μερίδιο ευθύνης & έργο. Προκειμένου να ολοκληρωθεί το προϊόν τα μέλη πρέπει να σέβονται απόλυτα το ένα το άλλο, καθώς αλληλοεξαρτώνται μεταξύ τους & κανένας δεν μπορεί να πετύχει τον στόχο του αν δεν δείξουν σεβασμό ο ένας στον άλλον & δεν εργαστούν συλλογικά.

14 Αρχές Μαθησιακής Κοινότητας 7. Αρχή της Ασφαλούς Αποτυχίας Η κάθε ομάδα οφείλει να είναι δεκτικοί σε τυχόν λάθη των μελών της & να φροντίζει μέσω της εποικοδομητικής συζήτησης να διορθώνονται. Η συνεχής αξιολόγηση & ανατροφοδότηση συμβάλλει στη διόρθωση τέτοιων λαθών. 8. Αρχή της Δομικής Εξάρτησης Η οργάνωση της κοινότητας σύμφωνα με τη μέθοδο Jigsaw εξασφαλίζει την εξάρτηση των μελών των ομάδων μεταξύ τους. Όλα τα άτομα αλληλεπιδρούν & αναγνωρίζουν την αξία του άλλου. 9. Αρχή του Βάθους αντί του Πλάτους Οι ομάδες ειδίκευσης εμβαθύνουν πάνω σε συγκεκριμένα θέματα έτσι ώστε επιστρέφοντας τα άτομα στις αρχικές τους ομάδες να μεταφέρουν τις ειδικές τους γνώσεις σε όλη την ομάδα. Επομένως όλα τα άτομα αποκτούν γνώσεις ειδικές για ένα συγκεκριμένο θέμα αλλά & γενικές γνώσεις.

14 Αρχές Μαθησιακής Κοινότητας 10. Αρχή της ποικιλίας της εμπειρογνωμοσύνης Το κάθε μέλος των ομάδων συνεισφέρει σε αυτές σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις, το ακαδημαϊκό του προφίλ, έτσι ο καθένας με τον δικό του τρόπο προσφέρει τις γνώσεις του στην κοινότητα δεδομένου ότι ο καθένας μας είναι διαφορετικός. 11. Αρχή των Πολλαπλών Τρόπων Συμμετοχής Κάθε μέλος αναλαμβάνει διαφορετικούς ρόλους ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκει κατά την πορεία της διαδικασίας. Στην ομάδα ειδίκευσης, ειδικεύεται πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα το οποίο επιστρέφοντας στην αρχική του ομάδα οφείλει να το εξηγήσει. Επίσης, οφείλει να ακούσει τις πληροφορίες των άλλων, να καταγράψει, να αξιολογήσει. 12. Αρχή των Πολλαπλών Τρόπων Συμμετοχής Κάθε ομάδα κοινοποιεί στις υπόλοιπες ομάδες το έργο της μέσω των μελών που αλλάζουν ομάδες & μεταφέρουν τις πληροφορίες σε όλα τα μέλη.

14 Αρχές Μαθησιακής Κοινότητας 13. Αρχή του Διαμοιρασμού Όταν κάθε φοιτητής παρουσιάζει το υλικό του στην υπόλοιπη ομάδα του, πραγματοποιείται συζήτηση, σχολιασμός & πιθανόν διόρθωση. Το προϊόν αφορά ολόκληρη την κοινότητα &για τον λόγο αυτό όλοι έχουν άποψη. 14. Αρχή της Διαπραγμάτευσης Η ποιότητα του προϊόντος καθορίζεται από τον βαθμό επίτευξης όλων των παραπάνω αρχών. Η ίδια η κοινότητα θα πρέπει να είναι σε θέσει να αξιολογήσει το προϊόν που παρήγαγε & να προβεί σε τυχόν διορθώσεις.

Οι αρχές Παιδαγωγικής 2.0 Συμμετοχικότητα -Επικοινωνία -Συνεργασία -Συνδεσιμότητα -Κοινότητα Παραγωγικότητα -Δημιουργικό περιεχόμενο μαθητή -Συμβολή του μαθητή στη γνώση -Παραγωγικότητα -Δημιουργικότητα και καινοτομία Εξατομίκευση -Επιλογές διδασκόμενου -Φορέας διδασκόμενου -Προσαρμογή -Προσωπική ρύθμιση και διαχείριση

Οι αρχές Παιδαγωγικής 2.0 Συμμετοχικότητα Εξατομίκευση Παραγωγικότητα Σε κάθε ομάδα το κάθε μέλος συνεισφέρει σύμφωνα με τις κλίσεις & τα ενδιαφέροντά του. Το τελικό προϊόν χαρακτηρίζει όλα τα μέλη. Εξατομίκευση Το κάθε μέλος εξαρτάται από τα υπόλοιπα. Κανείς δεν μπορεί να επιτύχει τον στόχο του, αν όλοι δεν επικοινωνών & δεν εργάζονται συλλογικά. Η μέθοδος Jigsaw απαιτεί την αλληλεπίδραση μεταξύ των φοιτητών. Συμμετοχικότητα Το κάθε μέλος ξεχωριστά καλείται να δημιουργήσει κάτι καινούργιο, το οποίο θα ενωθεί με τα έργα των υπολοίπων, έτσι ώστε να δημιουργηθεί το τελικό προϊόν. Παραγωγικότητα