Παραδοσιακά Παιχνίδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
« Η Ασπρούλα και ο Ταύρος»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί
Παιδί και παιχνίδι Παρουσίαση στους Γονείς την ημέρα επίδοσης της βαθμολογίας του Α΄τριμήνου 2009 Tου Μίτση Παναγιώτη, δασκάλου του 5ου Δημ. Σχ. Χολαργού.
Παραδοσιακά παιχνίδια
Γεωργιοπούλου Πένυ Καλοφωλιά Αφροδίτη Λαμπούση Όλγα Μαθιούδακη Ελένη Μπάκου Γεωργία Ξένος Θεόδωρος.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
ΨΥΧΟΓΕΝΕΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Μαρία Φ, Ελισσώ Π, και Μαγδαλία Α.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ- ΠΤΕΑ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
KINHTO.
 Γεια σας σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό μάθημα για το πώς να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο σωστά και με ασφάλεια.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΕΘΙΣΜΟΙ.
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Παιχνίδια από το παρελθόν
Αξέχαστα....
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παραδοσιακά Παιχνίδια

Οι λόγοι που παίζονταν τα παιχνίδια Περισσότερος χρόνος Απεριόριστος χώρος, περισσότερες αλάνες Μειωμένη εγκληματικότητα Μόνος τρόπος ψυχαγωγίας `

Τα πλεονεκτήματα Ισχυροί φιλικοί δεσμοί Εξελιγμένη φαντασία Σωματική και ψυχική υγεία Εξοικείωση με τη φύση Δεν ήταν ακριβά

Τα μειονεκτήματα Πιθανότητα σοβαρών τραυματισμών Παραμέληση σχολικών καθηκόντων Παραμέληση οικογενειακών υποχρεώσεων

Ενδεικτικά παιχνίδια Αγαλματάκια ακούνητα,αμίλητα,αγέλαστα Κλέφτες και αστυνόμοι Ο λύκος και το αρνί Πατητό Κουτσό Ψείρες

Κλέφτες και αστυνόμοι Υπήρχαν δύο ομάδες, η μία ήταν οι κλέφτες κι η άλλη ήταν οι αστυνόμοι. Σκοπός του παιχνιδιού είναι οι αστυνόμοι να ακουμπήσουν στην πλάτη τους κλέφτες και το ανάποδο, ώστε να βγουν από το παιχνίδι.

Πετάει, Πετάει Είναι δημιουργικό και διασκεδαστικό παιχνίδι. Επιπλέον, είναι παραδοσιακό παιχνίδι το οποίο παίζεται κυρίως από παιδιά 3-5 χρονών με τους γονείς αδέρφια και τους φίλους τους, αλλά και από παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας.

Πεντόβολα

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Παίζεται από δυο παιδιά. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Παίζεται από δυο παιδιά. Το κάθε παιδί έχει πέντε πέτρες στο μέγεθος ενός μεγάλου φουντουκιού. Αυτός που ξεκινά πρώτος πετάει μια πέτρα, από τις πέντε, στον αέρα και με μια γρήγορη κίνηση, προσπαθεί να πάρει μια άλλη. Συγχρόνως προσπαθεί να πιάσει και την άλλη που πέφτει. Κάνει το ίδιο και με τις υπόλοιπες πέτρες. Όταν χάσει ένα παιδί παίζει το άλλο. Ύστερα κάνει το ίδιο και με τις υπόλοιπες πέτρες, πιάνοντας, από κάτω δύο πέτρες. Το ίδιο κάνει πιάνοντας από κάτω τρεις πέτρες και μετά με τέσσερις. Μετά περνάμε στην πιο δύσκολη φάση. Ενώνουμε τις δύο παλάμες μας, βάζουμε μέσα τις πέντε πέτρες ,τις πετάμε στον αέρα και καθώς οι πέτρες πέφτουν από ψηλά, με μια γρήγορη κίνηση, γυρίζουμε τα χέρια στην απάνω πλευρά και προσπαθούμε να πιάσουμε τις πέντε πέτρες που πέφτουν.

Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου

Παίζατε παιχνίδια μικρός ; Ναι έπαιζα,όχι όμως πολύ συχνά. Παίζατε παιχνίδια μικρός ; Ναι έπαιζα,όχι όμως πολύ συχνά.

Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι ; Το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν το ποδόσφαιρο επειδή παίζαμε πολύ σπάνια διότι δεν είχαμε συχνά μπάλα.

Ποίο παιχνίδι παίζατε περισσότερο ; Το παιχνίδι που έπαιζα περισσότερο ήταν οι βόλοι και το κρυφτό ενώ θυμάμαι μάλιστα ότι και στο σχολείο παίζαμε μόνο βόλους και κρυφτό.

Μέχρι ποια ηλικία παίζατε παιχνίδια; Έπαιζα παιχνίδια μέχρι τα δώδεκα μου περίπου,όμως μετά αναγκάστηκα να δουλέψω επειδή ήταν δύσκολες εποχές και έτσι δεν είχα χρόνο .

Νοσταλγείτε κανένα από τα παιχνίδια που παίζατε παλιά; Δεν θα το έλεγα.Δεν αγαπούσα τόσο πολύ τα παιχνίδια ώστε να τα νοσταλγώ.Απλώς μου άρεσαν όπως σε κάθε παιδί.

Από αυτά τα παιχνίδια που παίζονταν τότε βλέπετε να παίζετε κανένα σήμερα; Για να είμαι ειλικρινείς ,δεν ξέρω τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά τώρα.Ωστόσο παιχνίδια όπως το κρυφτό,το κυνηγητό,το ποδόσφαιρο βλέπω να παίζονται αρκετά σήμερα στις πλατείες.

Πιστεύετε ότι τα σημερινά παιδιά είναι εθισμένα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και παραμελούν άλλα παιχνίδια όπως κυνηγητό,κρυφτό κ.α; Νομίζω πως ναι.Ξέρω από αυτά γιατί ο εγγονός μου είναι όλη μέρα στο κομπιούτερ και παίζει .

Αν σας δινόταν η ευκαιρία θα παίζατε κανένα από αυτά; Νομίζω πως ναι.Είναι ωραίο να δοκιμάζεις καινούρια πράγματα ακόμα και στα γεράματα .

Η τεχνολογία εξελλίσεται μέρα με τη μέρα και ακόμα περισσότερες ιδέες καταφθάνουν στον χώρο των καινοτόμων εφευρέσεων. Μια από αυτές τις ιδέες κατεύθασε και το 1958,όταν κατασκευάστηκε το πρώτο video game. Από την "ίδρυση" τους μέχρι και σήμερα,τα video games αναπτύσσονται συνεχώς,αποκτούν όλο και μεγαλύτερο κοινό και αποτελούν αναμφισβήτητα το πιο δημοφιλές μέσω διασκέδασης. Όμως,πώς κατάφεραν και έφτασαν στη θέση που βρίσκονται σήμερα και ποια είναι η ιστορία τους;

Τα θετικά και τα αρνητικά των video games 25

ΘΕΤΙΚΑ Αποτελούν μέσο διασκέδασης Αυξάνεται η παρατηρητικότητα τους Αναπτύσσονται στρατηγικές-ηγετικές ικανότητες Αντιμετωπίζουν καταστάσεις όπως στην πραγματική ζωή Αυξάνονται οι γενικές γνώσεις των παιδιών Τους δίνεται η ευκαιρία να λειτουργούν σαν μια ομάδα 26

ΑΡΝΗΤΙΚΑ Επιπτώσεις στην υγεία του χρήστη: Κόπωση των ματιών Συχνοί πονοκέφαλοι Θολή οράση Παραμέληση γευμάτων και προσωπικής υγιεινής Επίσης προκύπτει: Αποξένωση και απομόνωση από την κοινωνία Χαμηλές επιδόσεις και μαθησιακά κενά Αλλοιώνεται η αίσθηση της πραγματικότητας και επηρεάζεται η συμπεριφορά του χρήστη 27

Τέλος 28